Το Prologue Avant Concept μας δίνει μια πρόγευση για το πώς θα μπορούσε να συνδυαστεί η νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της Audi, με ένα πιο πρακτικό 5θυρο αμάξωμα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Prologue Avant Concept μας δίνει μια πρόγευση για το πώς θα μπορούσε να συνδυαστεί η νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της Audi, με ένα πιο πρακτικό 5θυρο αμάξωμα.

Πρωτότυπο station Audi

3.012 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2015)

Αφού η Audi μας «σύστησε» πέρσι με την Coupe έκδοση του Prologue Concept, τώρα παρουσιάζει την Avant υβριδική εκδοχή του, που συνδυάζει την πρακτικότητα του αμαξώματος με την εκπληκτική οικονομία χρήσης.

Το Prologue Avant Concept μας δίνει μια πρόγευση για το πώς θα μπορούσε να συνδυαστεί η νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της Audi, με ένα πιο πρακτικό 5θυρο αμάξωμα, το οποίο βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα hatchback και τα station wagon. Υπενθυμίζουμε πως η Mercedes το ίδιο πράγμα το αποκαλεί Shooting Brake.Το ραντεβού με το πρωτότυπο Prologue Avant έχει κλειστεί σε λίγες ημέρες, στην έκθεση της Γενεύης. Πρόκειται για τη συνέχεια του 2θυρου Prologue Coupe, που γνωρίσαμε πέρσι στην έκθεση του Λ. Αντζελες, με τα δύο πρωτότυπα να έχουν παρόμοια φιλοσοφία.Το τελευταίο πόνημα των Γερμανών έχει μήκος 5.110 χλστ., πλάτος 1.970 χλστ. και ύψος 1.400 χλστ., είναι δηλαδή μακρύτερο κατά 10 χλστ., φαρδύτερο κατά 20 χλστ. και ψηλότερο κατά 10 χλστ. από το Prologue Coupe, με το οποίο μοιράζεται το μεταξόνιο των 2.990 χλστ. Οπότε, βάσει διαστάσεων, το νέο πρωτότυπο της Audi αποτελεί κάτι σαν την απάντησή της στην Mercedes CLS Shooting Brake.Στο εσωτερικό του πρωτότυπου Avant υπάρχουν 4 ανεξάρτητα καθίσματα, ενώ highlight αποτελούν ο μοντέρνος πίνακας οργάνων, η απουσία πολλών κουμπιών και οι τρεις οθόνες πληροφοριών.Η Audi, συνεχίζει να πειραματίζεται με τα μηχανικά σύνολα των δύο «αδελφών» πρωτότυπων μοντέλων της. Το παλαιότερο, αυτό του Λ. Αντζελες, έφερε ένα 4λιτρο twin-turbo TFSI V8 μηχανικό σύνολο, το οποίο αποδίδει ισχύ 605 ίππων και ροπή 750 Nm. Στο Prologue piloted driving concept που ακολούθησε, επιλέχθηκε η υβριδική λύση, με την απόδοση να ανεβαίνει στα 677 άλογα και τα 950 Nm.Στο Prologue Avant Concept, πάλι, οι άνθρωποι της Audi δανείστηκαν το plug-in υβριδικό σύστημα του Q7 e-tron quattro. Πρόκειται για ένα 3λιτρο V6 TDI σύνολο και έναν ηλεκτρικό κινητήρα, οι οποίοι αποδίδουν από κοινού 455 ίππους, επιτρέποντας στο πρωτότυπο όχημα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 5,1 δλ. Η κατανάλωσή του βρίσκεται στα 1,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 43 γρ./χλμ. Τέλος, η Audi ανακοινώνει πως οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που βρίσκονται τοποθετημένες πίσω, προσφέρουν στο αυτοκίνητο ηλεκτρική αυτονομία 54 χλμ.

Το Prologue Avant Concept έχει μήκος 5.110 χλστ., πλάτος 1.970 χλστ. και ύψος 1.400 χλστ., είναι δηλαδή μακρύτερο κατά 10 χλστ., φαρδύτερο κατά 20 χλστ. και ψηλότερο κατά 10 χλστ. από το Prologue Coupe.

Το Prologue Avant Concept έχει μήκος 5.110 χλστ., πλάτος 1.970 χλστ. και ύψος 1.400 χλστ., είναι δηλαδή μακρύτερο κατά 10 χλστ., φαρδύτερο κατά 20 χλστ. και ψηλότερο κατά 10 χλστ. από το Prologue Coupe.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center