Μην παραλείψεις ποτέ τον έλεγχο του αμαξώματος

Μην παραλείψεις ποτέ τον έλεγχο του αμαξώματος

3.183 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2023)

Δεν πρέπει να ξεχάσεις να ελέγξεις το αμάξωμα σε φανοποιό, όσο γυαλιστερό ή καινούργιο δείχνει το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που θες να αγοράσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Υπάρχει ένα εξειδικευμένο εργαλείο το οποίο μετρά το πάχος του χρώματος και κατά συνέπεια σου δείχνει αν κάποιο τμήμα είναι ξαναβαμμένο.

Ακόμα και χωρίς εργαλείο όμως, υπάρχει τρόπος να δεις με γυμνό μάτι σημάδια προηγούμενης επισκευής. Αν τα φωτιστικά σώματα δεν έχουν τη σφραγίδα του κατασκευαστή, ή αν δείχνουν πολύ «καινούργια» συγκριτικά με το υπόλοιπο αμάξωμα, τότε αυτά έχουν για κάποιο λόγο αντικατασταθεί. Το ίδιο ισχύει και για άλλα εξαρτήματα που δεν έχουν το σήμα της κατασκευάστριας εταιρείας.

Ένα δείγμα «τσαπατσούλικης» δουλειάς είναι σημάδια από χρώμα σε σημεία που κανονικά είναι άβαφα, όπως διάφορες τσιμούχες στα παράθυρα. Η ελαττωματική μόνωση της περιοχής γύρω από το σημείο που βάφτηκε σημαίνει πως η επισκευή έγινε πρόχειρα, χωρίς την δέουσα προσοχή.
Ανάμεσα από τις πόρτες, τα φτερά, το καπό κ.ο.κ υπάρχουν κενά, τα οποία πρέπει να είναι ισομοιρασμένα. Αν δείτε σημαντικές αποκλίσεις προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά τότε το συγκεκριμένο εξάρτημα έχει αφαιρεθεί από το αυτοκίνητο και έχει τοποθετηθεί εκ νέου.

Μερικές ενδείξεις για τμήματα που έχουν αφαιρεθεί και ξαναβαφεί δεν βρίσκονται στην εξωτερική, ορατή πλευρά της λαμαρίνας, αλλά κρύβονται στο εσωτερικό.
Παρατήρησε τις βίδες που συγκρατούν τα εξαρτήματα στο αμάξωμα. Αν σου φαίνονται ξεβαμμένες ή «τραυματισμένες» από εργαλείο όπως κατσαβίδι ή κλειδί, τότε το συγκεκριμένο τμήμα έχει αφαιρεθεί στο παρελθόν.

Παράλληλα, σε σημεία του αυτοκινήτου όπου είναι κολλημένες διαφορετικές επιφάνειες, όπως τα σημεία κάτω από το καπό όπου οι θόλοι «συναντούν» τη μετώπη και τον καθρέπτη του κινητήρα, υπάρχουν εργοστασιακές κόλλες. Αν δείτε να υπάρχει κάποια οπτική διαφορά στις αρμόκολλες, αυτό σημαίνει πως εκεί έχει προηγηθεί κόψιμο και ράψιμο της λαμαρίνας, και στη συνέχεια εκ νέου τοποθέτηση κόλλας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
SEAT