Κλείνεις το Start/Stop; Πετάς 150 ευρώ το χρόνο χωρίς λόγο
3 Φωτογραφίες »

Κλείνεις το Start/Stop; Πετάς 150 ευρώ το χρόνο χωρίς λόγο

276.954 Επισκέψεις στο άρθρο

- Καις τουλάχιστον 150 ευρώ λιγότερα το χρόνο
- «Βγάζεις»190 κιλά λιγότερα καυσαέρια το χρόνο εντός πόλης
- Χρειάζεται ενισχυμένη μίζα & μπαταρία
- Στα mild hybrid δεν καταλαβαίνεις καν πότε παίρνει μπροστά

Η τεχνολογία που «έσωσε» κατανάλωση & ρύπους!


Σταμάτα - ξεκίνα! - Τα συστήματα Start-Stop υπάρχουν στα αυτοκίνητά μας εδώ και μερικά χρόνια.

Σταμάτα - ξεκίνα! - Τα συστήματα Start-Stop υπάρχουν στα αυτοκίνητά μας εδώ και μερικά χρόνια.

Σταμάτα - ξεκίνα! - Τα συστήματα Start-Stop υπάρχουν στα αυτοκίνητά μας εδώ και μερικά χρόνια. Όσο όμως και αν σας φαίνεται απίστευτο, τα πρώτα συστήματα Start-Stop μπήκαν σε οχήματα παραγωγής στις αρχές της δεκαετίας του `80, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τα Fiat Regata ES του 1983 και το VW Polo Formel E του 1985 . Φυσικά από τότε έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι και τα συστήματα του είδους έχουν εξελιχθεί δραματικά από τότε.

Στο παρελθόν δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Το να λειτουργεί ο κινητήρας στο ρελαντί ενώ το αμάξι ήταν σταματημένο ήταν κάτι απόλυτα φυσιολογικό, αφού ούτε η κατανάλωση των οχημάτων μας ένοιαζε πολύ, ούτε οι εκπομπές ρύπων. Αυτές οι εποχές όμως έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον οι κατασκευαστές μελετούν το αυτοκίνητο πρώτιστα σαν σπουδή μείωσης της κατανάλωσης και δευτερευόντως σαν οτιδήποτε άλλο. Κάπως έτσι το σύστημα Start-Stop είναι πλέον για τα αυτοκίνητα ότι και το ABS. Σχεδόν στάνταρ παντού. Πως λειτουργεί όμως; Μειώνει στ` αλήθεια την κατανάλωση; Αυξάνει τις φθορές και την πολυπλοκότητα του οχήματος; Οι απαντήσεις ακολουθούν στη συνέχεια…
Σελίδα 2Πως δουλεύει & τι έξτρα εξαρτήματα χρειάζονται;
Σελίδα 3Επίδραση στην κατανάλωση και τους ρύπους
Σελίδα 4Turbo και start-stop. Τι ισχύει;
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw