Δεν κάνει εύκολα πίσω το 500L Trekking ακόμα και σε τέτοιες καταστάσεις, χάρη στα ειδικά ελαστικά και το σύστημα Tracton+

Δεν κάνει εύκολα πίσω το 500L Trekking ακόμα και σε τέτοιες καταστάσεις, χάρη στα ειδικά ελαστικά και το σύστημα Tracton+

Στο δρόμο

25.628 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2013)

Στην πράξη το 500L Trekking δεν έχει αλλάξει και πολύ εικόνα στο δρόμο, έχοντας ως κύριο άξονά δράσης την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς. Το μπρίο του κινητήρα σε προκαλεί να οδηγείς σβέλτα απολαμβάνοντας ικανοποιητική αίσθηση από το τιμόνι. Από την άλλη οι μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές δεν επηρεάζουν το κράτημα, αλλά τονίζουν την ανεπαρκή στήριξη των καθισμάτων και δεν βοηθούν στη γρήγορη οδήγηση, για την οποία το 500L δε λέει όχι. Λόγω ελαστικών η υποστροφή έρχεται πιο νωρίς από τα απλά 500L, αλλά σε κάθε περίπτωση ο πίσω του ημιάκαμπτος άξονας δεν αναπηδάει στις ανωμαλίες, οι αναρτήσεις καταπίνουν σχεδόν αθόρυβα τις κακοτεχνίες και ο θόρυβος παραμένει σε λογικά επίπεδα. Ο μεγάλος κύκλος στροφής το κάνει κάπως δύσχρηστο στην πόλη. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει η πανοραμική γυάλινη οροφή, που είναι όσο μεγάλη, όσο και ο «ουρανός» του αυτοκινήτου. Είναι ένα από τα έξτρα, που πραγματικά αξίζει να επιλέξει κάποιος…

Και στα σαθρά εδάφη; Το 500L Trekking «δουλεύει» μια χαρά. Χάρη στην ικανή απόσταση από το έδαφος, τα ειδικά ελαστικά και το σύστημα Traction+ θα καλύψει απόλυτα το 99% των αγοραστών, αφού και πεζοδρόμια καβαλάει και τις ανωμαλίες καταπίνουν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω σε μια αμμουδερή παραλία, στο χωματόδρομο ή μια λασπωμένη διαδρομή.


Τι είναι το Traction+
Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα. Ουσιαστικά, μεταφέρει τη ροπή από τον ένα κινητήριο τροχό στον άλλο ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση και σε συνδυασμό με το σύστημα ESP. Συνδυάζεται με ειδικά σχεδιασμένα εκτός δρόμου (M+S) λάστιχα διαστάσεων 225/45 R17 και προσδίδει στο αυτοκίνητο αυξημένες ικανότητες κίνησης σε γλιστερά και σαθρά εδάφη μακριά από την άσφαλτο, σε σχέση με την απλή έκδοση του 500L.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL