Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα CUPRA Formentor, Ford Puma και Kia XCeed

35.146 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2023)
Στο XCeed, ο turbo 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων με τους 160 ίππους και τα 253 Νm ροπής διαθέτει συνεχή μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και οι επιδόσεις είναι καλές, με καλή απόκριση από χα
6 Φωτογραφίες »

Στο XCeed, ο turbo 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων με τους 160 ίππους και τα 253 Νm ροπής διαθέτει συνεχή μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και οι επιδόσεις είναι καλές, με καλή απόκριση από χαμηλά.

CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις: Puma για οικονομία, XCeed για γκάζια

Ήπια υβριδική τεχνολογία 48V ενσωματώνουν τα Ford Puma και Kia XCeed, με το CUPRA Formentor να είναι καθαρά «βενζινάτο» (1,5 TSI με 150 PS). Και τα τρία αυτοκίνητα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.
 
Πιο οικονομικό είναι το Ford Puma, με τον 1,0 EcoBoost των 125 ίππων να «καίει» 7,2 λτ./100 χλμ.. Μιλάμε για το μοντέλο με την μικρότερη ιπποδύναμη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υστερεί σημαντικά σε επιδόσεις. Το 48-βολτο κύκλωμα δίνει το αναγκαίο boost στις χαμηλές στροφές (+50 Nm ροπής), με το Puma να συνδυάζει στη σωστή «αναλογία» επιδόσεις και κατανάλωση. Κάτι αντίστοιχο, αλλά με διαφορετική προτεραιότητα στις επιδόσεις (ταχύτερο σε ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα), πετυχαίνει  και το Kia XCeed. Τα 8 λίτρα δεν είναι τόσο απαγορευτικά, αν σκεφτούμε ότι αναφερόμαστε σε 1.500άρη κινητήρα απόδοσης 160 ίππων. Και σε αυτή την περίπτωση, η ήπια υβριδική τεχνολογία δίνει ώθηση στις χαμηλές στροφές, ενώ με το πρόγραμμα ECO εξασφαλίζει λειτουργία sailing ήτοι ελεύθερη κύλιση με μηδενική κατανάλωση ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, στον αυτοκινητόδρομο.
 
Από εκεί και πέρα, η απουσία κάποιου ηλεκτρικού βοηθήματος δεν ευνοεί τον CUPRA Formentor ως προς την κατανάλωσή του (9,1 λτ./100 χλμ.). Σπιρτόζικες θα χαρακτηρίζαμε τις επιδόσεις του (καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα), με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που έχει άμεση απόκριση και «καλύπτει» αριστοτεχνικά μια μικρή απροθυμία του κινητήρα χαμηλά.

Χώροι: Κάθε μοντέλο έχει την δική του... μέτρηση

Με χώρο αποσκευών 536 λίτρων, χάρη και στο MegaBox των 80 λτ. κάτω από το κυρίως πορτ-μπαγκάζ, το Ford Puma αποδεικνύει στο συγκεκριμένο συγκριτικό πως χωράει μπαγκάζια... ανώτερης κατηγορίας. Στους εσωτερικούς χώρους των επιβατών, τώρα, το Kia XCeed έχει την φαρδύτερη πίσω καμπίνα (1,42 μ.), είναι όμως ελαφρώς άβολο για τους ψηλούς επιβάτες. Στον «αέρα» για τα πόδια και το κεφάλι υπερτερεί και με διαφορά το CUPRA Formentor (17,5 και 7 εκ.. αντίστοιχα).


Στο Puma, ο 1,0 EcoBoost των 125 ίππων από μόνος του καταφέρνει και έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και τραβάει γερά από χαμηλά χάρη και σο bonus των 50 Nm στις χαμηλές στροφές από το 48-βολτο κύκλωμα.
6 Φωτογραφίες »

Στο Puma, ο 1,0 EcoBoost των 125 ίππων από μόνος του καταφέρνει και έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και τραβάει γερά από χαμηλά χάρη και σο bonus των 50 Nm στις χαμηλές στροφές από το 48-βολτο κύκλωμα.

Μάρκα/Μοντέλο Cupra Formentor Ford Puma Kia Xceed
Εγγύηση (χρόνια) 4 8 7
Έκδοση εξοπλισμού FORMENTOR ST-LINE LX PREMIUM
Τιμή      
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα GOODYEAR GOODYEAR CONTINENTAL
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 245 215 235
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
74 75,5 -
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,61 9,86 8,66
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 37,3 37,8 36,6
0-400 μέτρα (δλ.) - 17,2 16,38
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) - 132,7 140,7
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,8 5,44 4,54
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 6,1 7 5,8
Θόρυβος στα 100 (db) 67,7 66,4 65,6
Θόρυβος στα 120 (db) 69,8 68,9 68,1
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 10 8 8,9
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
6,4 5,4 6
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 9,1 7,2 8
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
781 778 833
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,34 1,3 1,39
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,4 1,37 1,42
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 17,5 11,2 13
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 7 3,1 2,9
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
450 536 380
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
10 18 14,8
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
74 73,5 76,6
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
0 99,5 105
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
0 99,5 117,5
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
810 725 960
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
480 400/505 470
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
204,5 205 184
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
107 105,5 103

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Super Συγκριτικό: CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed
Σελίδα 3CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;
Σελίδα 4CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ
Σελίδα 5Συγκριτικό CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους
AUTOFIT PASXA
vw