Η κομψότητα και οι compact διαστάσεις χαρακτηρίζουν την παρουσία του Peugeot 308, όπως δείχνουν και οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Αρμονική συνεργασία
69.438 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2016)
Ο νέος 1,6 BlueHDI κινητήρας αποδίδει 120 άλογα, αλλά κυρίως 300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. και αν το θελήσεις συνδυάζεται με το EAT6, ένα κλασικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, έξι σχέσεων. Υπάρχει δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας από το λεβιέ (θα θέλαμε και paddles στο τιμόνι) και δύο επιπλέον προγράμματα: Sport και Winter. Στην πράξη το κιβώτιο έχει εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και σε συνδυασμό με την ευρωστία του κινητήρα, που ακούγεται ελάχιστα, το σύνολο ενθουσιάζει.
Οι αλλαγές ως ένα σημείο θυμίζουν αυτές ενός πιο σοφιστικέ κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, τόσο στο ταξίδι, όσο και στην πόλη. Το άμεσο kickdown βοηθά στις πολύ καλές επιδόσεις του Peugeot 308 της δοκιμής. Καλά είναι τα νέα και από το μέτωπο της κατανάλωσης. Όχι όσο υπόσχεται η Peugeot (3,6 λτ./100 χλμ.), αλλά και τα 5,4-5,6 λτ./100 χλμ, που είδαμε στο σύνολο της δοκιμής δεν είναι και άσχημα για ένα αυτόματο μοντέλο.
Παιδιά αφήστε τις προκαταλήψεις. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και με πολύ καλή "λαμαρίνα". Κατά την γνώμη μου δείχνει premium.
Mην ακούω το συγκρίσεις με BMW 1 γιατί δεν είναι το ίδιο όσο αφορά τα χρηματικό ποσό που δίνεις. Με 24 χιλ. στην Peugeot αγοράζεις diesel. Στην BMW σε αυτή την τιμή αγοράζεις βενζίνη και με την βασική έκδοση (δηλαδή τίποτα!). Επίσης η BMW είναι και πιο μικρή σε χώρους. Οδηγικά δεν ξέρω...δεν τα έχω οδηγίσει. Αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικά βαλάντια. Σε σχέσει πάντως με τον ανταγωνισμό (Golf, Astra, Focus, auris) υπερτερεί γιατί έχει αξιόπιστο κινητήρα και premium εμφάνιση. Είναι όμορφο πως να το κάνουμε !
Μετά από 3 χρόνια κυκλοφορίας του peugeot να βγουν να μας πούνε εάν καποιος είχε το παραμικρό πρόβλημα....Τέρας αξιοπιστίας και με κινητήρες μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά....Τώρα όσον αφορά την bmw 1 που αναφέρει ο φίλος ας οδηγήσει τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει πόσο μπροστά σε αυτήν την κατηγορία είναι η peugeot.
το ερωτημα είναι σε ποιο ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνεται ένα αμαξι πανω από 25 χιλιαρικα ευρω; σε ανεργους , σε 4 ωριτες ,,σε μισθωτούς των 500 ευρω,; σε οικογενειάρχες με παιδια; σε μικρο επαγγελματιες; ..σε μονιμους δημοσιους υπαλληλους των 1000 ευρω; σε μεγαλομισθοτπους υπαλληλους των 3000 ευρω; σε πετυχημένους επιχειρηματιες; αλλα αυτοι γιατι να δωσουν τοσα χρηματα ..για αμαξι; εχουν τα εταιρικα.., σε πετυχημένους τραγουσιστες και υψηλα αμοιβομενους καλαθοποδοσφαιριστες; σε οποιους πετυχαινουν κάθε εμβομαδα το λοτοο και το τζοκερ; και πλοσοι είναι αυτοι; το περιοδικο να κανει μι<α ευευνα να σουμε ..οσοι αγοραζουν καινουργιο αμαξι τη σημερον ημερα..πανω από 20-25 χιλιαρικα...να μαθουμε ποσοι είναι τον αριθμο και τι εσοδα εχουν; πως τα βγαζουν με ποιο τρο[ο να τα βγαλουμε και εμεις....για ξεφυγουμε και από την οικονομικη κριση..γιατι το μυστικο το κτρατανε μονο οι λιγοι;
Παιδιά αφήστε τις προκαταλήψεις. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και με πολύ καλή "λαμαρίνα". Κατά την γνώμη μου δείχνει premium. Mην ακούω το συγκρίσεις με BMW 1 γιατί δεν είναι το ίδιο όσο αφορά τα χρηματικό ποσό που δίνεις. Με 24 χιλ. στην Peugeot αγοράζεις diesel. Στην BMW σε αυτή την τιμή αγοράζεις βενζίνη και με την βασική έκδοση (δηλαδή τίποτα!). Επίσης η BMW είναι και πιο μικρή σε χώρους. Οδηγικά δεν ξέρω...δεν τα έχω οδηγίσει. Αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικά βαλάντια. Σε σχέσει πάντως με τον ανταγωνισμό (Golf, Astra, Focus, auris) υπερτερεί γιατί έχει αξιόπιστο κινητήρα και premium εμφάνιση. Είναι όμορφο πως να το κάνουμε !
Μετά από 3 χρόνια κυκλοφορίας του peugeot να βγουν να μας πούνε εάν καποιος είχε το παραμικρό πρόβλημα....Τέρας αξιοπιστίας και με κινητήρες μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά....Τώρα όσον αφορά την bmw 1 που αναφέρει ο φίλος ας οδηγήσει τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει πόσο μπροστά σε αυτήν την κατηγορία είναι η peugeot.
το ερωτημα είναι σε ποιο ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνεται ένα αμαξι πανω από 25 χιλιαρικα ευρω; σε ανεργους , σε 4 ωριτες ,,σε μισθωτούς των 500 ευρω,; σε οικογενειάρχες με παιδια; σε μικρο επαγγελματιες; ..σε μονιμους δημοσιους υπαλληλους των 1000 ευρω; σε μεγαλομισθοτπους υπαλληλους των 3000 ευρω; σε πετυχημένους επιχειρηματιες; αλλα αυτοι γιατι να δωσουν τοσα χρηματα ..για αμαξι; εχουν τα εταιρικα.., σε πετυχημένους τραγουσιστες και υψηλα αμοιβομενους καλαθοποδοσφαιριστες; σε οποιους πετυχαινουν κάθε εμβομαδα το λοτοο και το τζοκερ; και πλοσοι είναι αυτοι; το περιοδικο να κανει μι<α ευευνα να σουμε ..οσοι αγοραζουν καινουργιο αμαξι τη σημερον ημερα..πανω από 20-25 χιλιαρικα...να μαθουμε ποσοι είναι τον αριθμο και τι εσοδα εχουν; πως τα βγαζουν με ποιο τρο[ο να τα βγαλουμε και εμεις....για ξεφυγουμε και από την οικονομικη κριση..γιατι το μυστικο το κτρατανε μονο οι λιγοι;
ola καλα.....αλλα με 3 χιλιαρικα παραπανω πας στον ασσο τησ BMW.....και δεν υπαρχει η καμια σχεση........