Γέρνει κάπως στις στροφές, αλλά το Peugeot 308 κρατάει εξαιρετικά και χάρη στο περιορισμένο βάρος εμφανίζει μια ευχάριστη, ανάλαφρη αίσθηση και ευκινησία.
Στο δρόμο: Συνδυάζει άνεση και κράτημα
73.056 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2016)
Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισης, που θυμίζει premium μοντέλα. Η ανάρτηση απορροφά εξαιρετικά αποτελεσματικά της κακοτεχνίες και σε συνδυασμό με το χαμηλό επίπεδο θορύβου από τον κινητήρα και την αεροδυναμική, το Peugeot 308 ταξιδεύει με μοναδικό τρόπο. Από την άλλη, γέρνει κάπως στις στροφές, αλλά κρατάει εξαιρετικά και χάρη στο περιορισμένο βάρος εμφανίζει μια ευχάριστη, ανάλαφρη αίσθηση και ευκινησία.
Στρίβει άμεσα και με τη μία, ενώ ακόμη και στο όριο τοποθετείται κατάλληλα για να βοηθήσει τον οδηγό στο έργο του. ¶μεσο και με σωστό βάρος το μίνιμαλ τιμόνι συμβάλει με τη σειρά του στην ευχάριστη οδηγική αίσθηση του 308 είτε στις στροφές, είτε και μέσα στην πόλη, όντας ευέλικτο (κύκλος στροφής 10,4 μ.) και ευκολοδήγητο. Στο φρενάρισμα ικανοποιεί απόλυτα, τόσο σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 38,0 μ.), όσο και σε αίσθηση.
Παιδιά αφήστε τις προκαταλήψεις. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και με πολύ καλή "λαμαρίνα". Κατά την γνώμη μου δείχνει premium.
Mην ακούω το συγκρίσεις με BMW 1 γιατί δεν είναι το ίδιο όσο αφορά τα χρηματικό ποσό που δίνεις. Με 24 χιλ. στην Peugeot αγοράζεις diesel. Στην BMW σε αυτή την τιμή αγοράζεις βενζίνη και με την βασική έκδοση (δηλαδή τίποτα!). Επίσης η BMW είναι και πιο μικρή σε χώρους. Οδηγικά δεν ξέρω...δεν τα έχω οδηγίσει. Αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικά βαλάντια. Σε σχέσει πάντως με τον ανταγωνισμό (Golf, Astra, Focus, auris) υπερτερεί γιατί έχει αξιόπιστο κινητήρα και premium εμφάνιση. Είναι όμορφο πως να το κάνουμε !
Μετά από 3 χρόνια κυκλοφορίας του peugeot να βγουν να μας πούνε εάν καποιος είχε το παραμικρό πρόβλημα....Τέρας αξιοπιστίας και με κινητήρες μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά....Τώρα όσον αφορά την bmw 1 που αναφέρει ο φίλος ας οδηγήσει τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει πόσο μπροστά σε αυτήν την κατηγορία είναι η peugeot.
το ερωτημα είναι σε ποιο ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνεται ένα αμαξι πανω από 25 χιλιαρικα ευρω; σε ανεργους , σε 4 ωριτες ,,σε μισθωτούς των 500 ευρω,; σε οικογενειάρχες με παιδια; σε μικρο επαγγελματιες; ..σε μονιμους δημοσιους υπαλληλους των 1000 ευρω; σε μεγαλομισθοτπους υπαλληλους των 3000 ευρω; σε πετυχημένους επιχειρηματιες; αλλα αυτοι γιατι να δωσουν τοσα χρηματα ..για αμαξι; εχουν τα εταιρικα.., σε πετυχημένους τραγουσιστες και υψηλα αμοιβομενους καλαθοποδοσφαιριστες; σε οποιους πετυχαινουν κάθε εμβομαδα το λοτοο και το τζοκερ; και πλοσοι είναι αυτοι; το περιοδικο να κανει μι<α ευευνα να σουμε ..οσοι αγοραζουν καινουργιο αμαξι τη σημερον ημερα..πανω από 20-25 χιλιαρικα...να μαθουμε ποσοι είναι τον αριθμο και τι εσοδα εχουν; πως τα βγαζουν με ποιο τρο[ο να τα βγαλουμε και εμεις....για ξεφυγουμε και από την οικονομικη κριση..γιατι το μυστικο το κτρατανε μονο οι λιγοι;
Παιδιά αφήστε τις προκαταλήψεις. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και με πολύ καλή "λαμαρίνα". Κατά την γνώμη μου δείχνει premium. Mην ακούω το συγκρίσεις με BMW 1 γιατί δεν είναι το ίδιο όσο αφορά τα χρηματικό ποσό που δίνεις. Με 24 χιλ. στην Peugeot αγοράζεις diesel. Στην BMW σε αυτή την τιμή αγοράζεις βενζίνη και με την βασική έκδοση (δηλαδή τίποτα!). Επίσης η BMW είναι και πιο μικρή σε χώρους. Οδηγικά δεν ξέρω...δεν τα έχω οδηγίσει. Αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικά βαλάντια. Σε σχέσει πάντως με τον ανταγωνισμό (Golf, Astra, Focus, auris) υπερτερεί γιατί έχει αξιόπιστο κινητήρα και premium εμφάνιση. Είναι όμορφο πως να το κάνουμε !
Μετά από 3 χρόνια κυκλοφορίας του peugeot να βγουν να μας πούνε εάν καποιος είχε το παραμικρό πρόβλημα....Τέρας αξιοπιστίας και με κινητήρες μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά....Τώρα όσον αφορά την bmw 1 που αναφέρει ο φίλος ας οδηγήσει τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει πόσο μπροστά σε αυτήν την κατηγορία είναι η peugeot.
το ερωτημα είναι σε ποιο ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνεται ένα αμαξι πανω από 25 χιλιαρικα ευρω; σε ανεργους , σε 4 ωριτες ,,σε μισθωτούς των 500 ευρω,; σε οικογενειάρχες με παιδια; σε μικρο επαγγελματιες; ..σε μονιμους δημοσιους υπαλληλους των 1000 ευρω; σε μεγαλομισθοτπους υπαλληλους των 3000 ευρω; σε πετυχημένους επιχειρηματιες; αλλα αυτοι γιατι να δωσουν τοσα χρηματα ..για αμαξι; εχουν τα εταιρικα.., σε πετυχημένους τραγουσιστες και υψηλα αμοιβομενους καλαθοποδοσφαιριστες; σε οποιους πετυχαινουν κάθε εμβομαδα το λοτοο και το τζοκερ; και πλοσοι είναι αυτοι; το περιοδικο να κανει μι<α ευευνα να σουμε ..οσοι αγοραζουν καινουργιο αμαξι τη σημερον ημερα..πανω από 20-25 χιλιαρικα...να μαθουμε ποσοι είναι τον αριθμο και τι εσοδα εχουν; πως τα βγαζουν με ποιο τρο[ο να τα βγαλουμε και εμεις....για ξεφυγουμε και από την οικονομικη κριση..γιατι το μυστικο το κτρατανε μονο οι λιγοι;
ola καλα.....αλλα με 3 χιλιαρικα παραπανω πας στον ασσο τησ BMW.....και δεν υπαρχει η καμια σχεση........