H καμπίνα του 308 πείθει απόλυτα με την ποιότητα και την φινέτσα της.
Εσωτερικό-Χώροι: Ποιότητα και καλή ευρυχωρία
73.049 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2016)
H καμπίνα του 308 πείθει απόλυτα με την ποιότητα και την φινέτσα της. Τα υλικά είναι πολύ προσεγμένα (μόνο για το κάτω μέρος του ταμπλό έχουμε κάποιες ενστάσεις), το φινίρισμα εξαιρετικό και η συναρμογή θυμίζει made in Germany. Παρούσα είναι η φιλοσοφία i-Cockpit, που πρωτοείδαμε στο 208 και στην πράξη μεταφράζεται σε πολύ μικρό τιμόνι, που δεν κρύβει τον από πάνω του και μέσα στο οπτικό πεδίο του οδηγού πίνακα οργάνων, αλλά και σε ελάχιστα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα.
Ο χειρισμός σχεδόν όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου, του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού γίνεται μέσω της οθόνης αφής των 9,7 ιντσών που δεσπόζει στη μέση του ταμπλό. Κρίμα που το άδειο από κουμπιά κομμάτι της κεντρικής κονσόλας δεν έχει αξιοποιηθεί για κάποια επιπλέον θήκη για μικροπράγματα. Η θέση οδήγησης είναι καλή, όπως και η περιφερειακή ορατότητα, που ευνοείται από τα μεγάλα πίσω παράθυρα. Θέμα ευρυχωρία δεν τίθεται, αλλά οι ψηλοί πίσω επιβάτες θα χρειαστούν κάτι παραπάνω σε χώρο για τα γόνατα. Από την άλλη όμως αυτό έχει βοηθήσει στην ύπαρξη ενός μεγάλου χώρου αποσκευών (420 λτ.) με κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Τη διαφορά στην καμπίνα κάνει φυσικά ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου. Εκτός του κανονικού, διαθέτει επιπλέον δύο προγράμματα, Sport και Winter.
Παιδιά αφήστε τις προκαταλήψεις. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και με πολύ καλή "λαμαρίνα". Κατά την γνώμη μου δείχνει premium.
Mην ακούω το συγκρίσεις με BMW 1 γιατί δεν είναι το ίδιο όσο αφορά τα χρηματικό ποσό που δίνεις. Με 24 χιλ. στην Peugeot αγοράζεις diesel. Στην BMW σε αυτή την τιμή αγοράζεις βενζίνη και με την βασική έκδοση (δηλαδή τίποτα!). Επίσης η BMW είναι και πιο μικρή σε χώρους. Οδηγικά δεν ξέρω...δεν τα έχω οδηγίσει. Αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικά βαλάντια. Σε σχέσει πάντως με τον ανταγωνισμό (Golf, Astra, Focus, auris) υπερτερεί γιατί έχει αξιόπιστο κινητήρα και premium εμφάνιση. Είναι όμορφο πως να το κάνουμε !
Μετά από 3 χρόνια κυκλοφορίας του peugeot να βγουν να μας πούνε εάν καποιος είχε το παραμικρό πρόβλημα....Τέρας αξιοπιστίας και με κινητήρες μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά....Τώρα όσον αφορά την bmw 1 που αναφέρει ο φίλος ας οδηγήσει τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει πόσο μπροστά σε αυτήν την κατηγορία είναι η peugeot.
το ερωτημα είναι σε ποιο ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνεται ένα αμαξι πανω από 25 χιλιαρικα ευρω; σε ανεργους , σε 4 ωριτες ,,σε μισθωτούς των 500 ευρω,; σε οικογενειάρχες με παιδια; σε μικρο επαγγελματιες; ..σε μονιμους δημοσιους υπαλληλους των 1000 ευρω; σε μεγαλομισθοτπους υπαλληλους των 3000 ευρω; σε πετυχημένους επιχειρηματιες; αλλα αυτοι γιατι να δωσουν τοσα χρηματα ..για αμαξι; εχουν τα εταιρικα.., σε πετυχημένους τραγουσιστες και υψηλα αμοιβομενους καλαθοποδοσφαιριστες; σε οποιους πετυχαινουν κάθε εμβομαδα το λοτοο και το τζοκερ; και πλοσοι είναι αυτοι; το περιοδικο να κανει μι<α ευευνα να σουμε ..οσοι αγοραζουν καινουργιο αμαξι τη σημερον ημερα..πανω από 20-25 χιλιαρικα...να μαθουμε ποσοι είναι τον αριθμο και τι εσοδα εχουν; πως τα βγαζουν με ποιο τρο[ο να τα βγαλουμε και εμεις....για ξεφυγουμε και από την οικονομικη κριση..γιατι το μυστικο το κτρατανε μονο οι λιγοι;
Παιδιά αφήστε τις προκαταλήψεις. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και με πολύ καλή "λαμαρίνα". Κατά την γνώμη μου δείχνει premium. Mην ακούω το συγκρίσεις με BMW 1 γιατί δεν είναι το ίδιο όσο αφορά τα χρηματικό ποσό που δίνεις. Με 24 χιλ. στην Peugeot αγοράζεις diesel. Στην BMW σε αυτή την τιμή αγοράζεις βενζίνη και με την βασική έκδοση (δηλαδή τίποτα!). Επίσης η BMW είναι και πιο μικρή σε χώρους. Οδηγικά δεν ξέρω...δεν τα έχω οδηγίσει. Αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικά βαλάντια. Σε σχέσει πάντως με τον ανταγωνισμό (Golf, Astra, Focus, auris) υπερτερεί γιατί έχει αξιόπιστο κινητήρα και premium εμφάνιση. Είναι όμορφο πως να το κάνουμε !
Μετά από 3 χρόνια κυκλοφορίας του peugeot να βγουν να μας πούνε εάν καποιος είχε το παραμικρό πρόβλημα....Τέρας αξιοπιστίας και με κινητήρες μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά....Τώρα όσον αφορά την bmw 1 που αναφέρει ο φίλος ας οδηγήσει τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει πόσο μπροστά σε αυτήν την κατηγορία είναι η peugeot.
το ερωτημα είναι σε ποιο ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνεται ένα αμαξι πανω από 25 χιλιαρικα ευρω; σε ανεργους , σε 4 ωριτες ,,σε μισθωτούς των 500 ευρω,; σε οικογενειάρχες με παιδια; σε μικρο επαγγελματιες; ..σε μονιμους δημοσιους υπαλληλους των 1000 ευρω; σε μεγαλομισθοτπους υπαλληλους των 3000 ευρω; σε πετυχημένους επιχειρηματιες; αλλα αυτοι γιατι να δωσουν τοσα χρηματα ..για αμαξι; εχουν τα εταιρικα.., σε πετυχημένους τραγουσιστες και υψηλα αμοιβομενους καλαθοποδοσφαιριστες; σε οποιους πετυχαινουν κάθε εμβομαδα το λοτοο και το τζοκερ; και πλοσοι είναι αυτοι; το περιοδικο να κανει μι<α ευευνα να σουμε ..οσοι αγοραζουν καινουργιο αμαξι τη σημερον ημερα..πανω από 20-25 χιλιαρικα...να μαθουμε ποσοι είναι τον αριθμο και τι εσοδα εχουν; πως τα βγαζουν με ποιο τρο[ο να τα βγαλουμε και εμεις....για ξεφυγουμε και από την οικονομικη κριση..γιατι το μυστικο το κτρατανε μονο οι λιγοι;
ola καλα.....αλλα με 3 χιλιαρικα παραπανω πας στον ασσο τησ BMW.....και δεν υπαρχει η καμια σχεση........