Ο κινητήρας είναι σβέλτος και με αρκετά αποθέματα ροπής, ωστόσο τσιμπάει σε κατανάλωση άπαξ και ξεχαστείς στο γκάζι.
Κινητήρας: Στο πνεύμα της εποχής
48.389 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2016)
Κάτω από το καπό του Ceed της δοκιμής βρίσκεται ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού της Kia. Αυτός είναι προδιαγραφών Euro6 και αποδίδει αναλόγως έκδοσης 100 ή 120 ίππους. Εμείς δοκιμάσαμε την ισχυρή έκδοση των 120 ίππων και αυτό που έχουμε να σημειώσουμε είναι οι σβέλτες του επιδόσεις (το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,3 δλ., ενώ καλές είναι και οι ρεπρίζ), όπως και τα υψηλά αποθέματα ροπής από χαμηλά. Ενδεικτικά, η μέγιστη ροπή έρχεται στα 1.500 σ.α.λ., ενώ όσο πατάς το γκάζι και ανεβαίνουν οι στροφές, διατηρεί την δύναμή του. Βέβαια, όταν το όχημα είναι φορτωμένο, ο μικρός του κυβισμός αποκαλύπτεται στο δρόμο. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η Kia ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ., ωστόσο εσείς στην πράξη υπολογίστε περίπου στα 7,5 λτ./100 χλμ.
Προς τον φίλο xprs: Δεν πρόκειται να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας... Αν είχε σηματάκι VW πιστεύω θα το ζαχάρωναν πολλοί... Μακάρι κι άλλες μάρκες εκ Γερμανίας να είχαν ένα τέτοιο "καροτσίνι" όπως λες φίλε μου, στη γκάμα τους... Διότι σε αξιοπιστία και σε σχεδίαση ούτε που την πιάνουν την ΚΙΑ αγαπητέ... Αλλά κολλήματα είναι αυτά...δεν αλλάζουν...Πως θα ζήσουν και τα συνεργεία άλλωστε;
Ό,τι και να λέτε εγώ χωρίς φόβο και με πολύ πάθος θα προτιμούσα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δει στην έκδοση diesel...Όχι, να δώσω 20 και βάλε χιλιάρικα για να πάρω γερμανικό ή ιταλικό που στο κάτω κάτω έχουν αποδείξει την αναξιοπιστία τους....Και χωρίς να αδικώ τους ιταλούς τους κατατάσσω πάνω από τα γερμανικά τανκ που μου είναι αδιάφορα...
Το ο,τι η ΚΙΑ εχει αναβαθμιστει παρα πολυ νομιζω ειναι εμφανες..Πολυ καλο αυτοκινητο με ωραιο design τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα αν και το εσωτερικο με τοσα κουμπια και λειτουργιες που προσφερει στον οδηγο περιοριζει τις πωλησεις στις μικροτερα ηλικιακα ομαδες.Οσο για τη τιμη οντως ειναι ακριβο αλλα εναι η σειρα gt line, με 120 ps και full extra εξοπλισμο..Το κακο για την KIA ειναι οτι οτι δεν εχει πολλα εξοπλιστικα προγραμματα και σε αναγκαζει αν θελεις να παρεις 1000cc 100ps να παρεις τον uptown εξοπλισμο αν θελεις 120 τον full extra εξοπλισμο.
Πανεμορφο για μενα το πιο ομορφο μικρομεσαιο
Προς τον φίλο xprs: Δεν πρόκειται να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας... Αν είχε σηματάκι VW πιστεύω θα το ζαχάρωναν πολλοί... Μακάρι κι άλλες μάρκες εκ Γερμανίας να είχαν ένα τέτοιο "καροτσίνι" όπως λες φίλε μου, στη γκάμα τους... Διότι σε αξιοπιστία και σε σχεδίαση ούτε που την πιάνουν την ΚΙΑ αγαπητέ... Αλλά κολλήματα είναι αυτά...δεν αλλάζουν...Πως θα ζήσουν και τα συνεργεία άλλωστε;
Για 9000χιλ μια χαρά είναι, για 19000 ούτε για αστείο. Άντε που θέλουν να θησαυρίσουν μερικοί πουλώντας καροτσίνια με 4 ρόδες.
Ό,τι και να λέτε εγώ χωρίς φόβο και με πολύ πάθος θα προτιμούσα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δει στην έκδοση diesel...Όχι, να δώσω 20 και βάλε χιλιάρικα για να πάρω γερμανικό ή ιταλικό που στο κάτω κάτω έχουν αποδείξει την αναξιοπιστία τους....Και χωρίς να αδικώ τους ιταλούς τους κατατάσσω πάνω από τα γερμανικά τανκ που μου είναι αδιάφορα...
Το ο,τι η ΚΙΑ εχει αναβαθμιστει παρα πολυ νομιζω ειναι εμφανες..Πολυ καλο αυτοκινητο με ωραιο design τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα αν και το εσωτερικο με τοσα κουμπια και λειτουργιες που προσφερει στον οδηγο περιοριζει τις πωλησεις στις μικροτερα ηλικιακα ομαδες.Οσο για τη τιμη οντως ειναι ακριβο αλλα εναι η σειρα gt line, με 120 ps και full extra εξοπλισμο..Το κακο για την KIA ειναι οτι οτι δεν εχει πολλα εξοπλιστικα προγραμματα και σε αναγκαζει αν θελεις να παρεις 1000cc 100ps να παρεις τον uptown εξοπλισμο αν θελεις 120 τον full extra εξοπλισμο.
Autotriti οι τιμές τελικής ταχυτητας που δίνετε στα τεστ που πραγματοποιείτε ειναι τινες κατασκευαστή η δικης σας μέτρηση?
Απάντηση: Για λόγους ασφάλειας, δίνουμε τιμές κατασκευαστή.
Με τετοια τιμη δεν βλεπω να τσουλαει στην Ελληνικη αγορα.
20 χιλιαδες ευρω για kia (τα οποια τα γουσταρω πολυ σαν αυτοκινητα ) και χιλια κυβικα ,ρε που παμε ?