Ο 1.500άρης EcoBoost αποδίδει 182 άλογα, έχει καλές επιδόσεις, όμως είναι λίγο απαιτητικός σε καύσιμο.
Κινητήρας-επιδόσεις: 182 σβέλτα άλογα
38.717 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2015)
Κάτω από το καπό του Kuga της δοκιμής έδρευε ο νέος 1.500άρης βενζινοκινητήρας της σειράς EcoBoost της Ford που αντικαθιστά αυτόν του 1,6 λτ. Παρά τα 100 κ.εκ. λιγότερα, αποδίδει πάλι 182 άλογα και 240 Nm ροπής τα οποία μάλιστα είναι διαθέσιμα σε μεγαλύτερο εύρος, από τις 1.400 έως τις 5.000 σ.α.λ. (!) με αποτέλεσμα να είναι ακόμη πιο ευχάριστος στην πράξη αφού τραβάει από χαμηλά και είναι γραμμικός μέχρι και τον κόφτη. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται 10,0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματάει στα 200 χλμ./ώρα. Στις ρεπρίζ το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα με kickdown ολοκληρώνεται σε 5,7 και 7,4 δλ. νούμερα αρκετά καλά. Μάλιστα, ίσως να ήταν και καλύτερα αν το κιβώτιο έκανε γρηγορότερες αλλαγές και πιο άμεσο kick-down, αλλά σε κάθε περίπτωση το ανέβασμα σχέσεων γίνεται ομαλά. Υπάρχει και δυνατότητα για «σειριακές» αλλαγές, με ειδικό διακόπτη που βρίσκεται αριστερά πάνω στη λαβή του επιλογέα, ωστόσο εμείς δεν τον βολευτήκαμε. Τέλος, βελτιωμένη σε σχέση με πριν είναι και η κατανάλωση, μιας και η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 7,4 λτ./100 χλμ. (από 7,7), με τη μέση κατανάλωση δοκιμής να αγγίζει τα 10,9 λτ./100 χλμ.
πιστευω οτι η φορντ με τον κινητηρα 182 Ps 1,5 εχει το top SUV αυτη τη χρονικη στιγμη γιατι σε σχεση με τον ανταγωνισμο (Jeep Renegade 1,4 170 PS,Audi Q3 1,4 TFSI των 150 Ps ) ειναι το μονο που ειναι ταυτοχρονα σπορ στην άσφαλτο κ ικανό στο χώμα ,καθως τα αλλα 2 ιστερουν πολυ σε ικανοτητες εκτος της ασφαλτου
Ο κινητηρας του μοιαζει εξαιρετικος ΟΜΩΣ καλο θα ηταν μαλλον τελικα να γραφετε μονο την μεση καταναλωση της δοκιμης και ισως και μια κατα την οποια θα πηγαινετε το αυτοκινητο ηρεμα. Αυτες οι επισημες κατανωσεις ειναι το πιο συντομο ανεκδοτο.
πιστευω οτι η φορντ με τον κινητηρα 182 Ps 1,5 εχει το top SUV αυτη τη χρονικη στιγμη γιατι σε σχεση με τον ανταγωνισμο (Jeep Renegade 1,4 170 PS,Audi Q3 1,4 TFSI των 150 Ps ) ειναι το μονο που ειναι ταυτοχρονα σπορ στην άσφαλτο κ ικανό στο χώμα ,καθως τα αλλα 2 ιστερουν πολυ σε ικανοτητες εκτος της ασφαλτου
Ο κινητηρας του μοιαζει εξαιρετικος ΟΜΩΣ καλο θα ηταν μαλλον τελικα να γραφετε μονο την μεση καταναλωση της δοκιμης και ισως και μια κατα την οποια θα πηγαινετε το αυτοκινητο ηρεμα. Αυτες οι επισημες κατανωσεις ειναι το πιο συντομο ανεκδοτο.
Η επίσημη κατανάλωση 7,4 λίτρα. Η ανεπίσημη???
Απάντηση: Η μέση κατανάλωση δοκιμής αγγίζει τα 10,9 λτ./100 χλμ.