Το Ford Kuga είναι ευχάριστο στην άσφαλτο, με μικρές κλίσεις και αυξημένα όρια πρόσφυσης. Στο χώμα, παρότι η τετρακίνηση δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο, π.χ. κλείδωμα καταφέρνει και περνάει δύσκολα σημεία.
Οδική συμπεριφορά: Σπορ στην άσφαλτο, ικανό στο χώμα
37.174 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2015
Η αυτόματη τετρακίνηση AWD, με τον ψηφιακά ελεγχόμενο ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη δουλεύει άψογα και γρήγορα. Σύμφωνα με τη Ford, το σύστημα τετρακίνησης αντιδρά 20 φορές πιο γρήγορα από το χρόνο που κάνει το μάτι να ανοιγοκλείσει. Σε ταχύτητες κάτω από 30 χλμ./ώρα, δίνει προτεραιότητα στην πρόσφυση. Παραπάνω, μεταφέρει τη ροπή έτσι, ώστε να συμβάλλει στην οδηγική αίσθηση και το κράτημα. Έτσι το Kuga καταφέρνει να εμφανίζει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ. Ήσυχο στο δρόμο, με πανοραμική θέση οδήγησης και τη σιγουριά που προσφέρει η τετρακίνηση σε συνδυασμό με το ακριβές τιμόνι, μπορείς να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα στην άσφαλτο. Οι κλίσεις είναι μικρές και ακόμα κι αν πατήσεις τέρμα γκάζι πάνω στην κορυφή της στροφής, δεν θα υποστρέψει. Θα θέλαμε από το κιβώτιο λίγο πιο γρήγορες αλλαγές και πιο θετικά κατεβάσματα σχέσεων. Όπως και να έχει πάντως, ακόμα και στο χώμα η τετρακίνηση δουλεύει άριστα και σε συνδυασμό με τα προηγμένα ηλεκτρονικά και την απόσταση από το έδαφος, το Kuga πάει παντού και τα βγάζει πέρα μια χαρά.
πιστευω οτι η φορντ με τον κινητηρα 182 Ps 1,5 εχει το top SUV αυτη τη χρονικη στιγμη γιατι σε σχεση με τον ανταγωνισμο (Jeep Renegade 1,4 170 PS,Audi Q3 1,4 TFSI των 150 Ps ) ειναι το μονο που ειναι ταυτοχρονα σπορ στην άσφαλτο κ ικανό στο χώμα ,καθως τα αλλα 2 ιστερουν πολυ σε ικανοτητες εκτος της ασφαλτου
Ο κινητηρας του μοιαζει εξαιρετικος ΟΜΩΣ καλο θα ηταν μαλλον τελικα να γραφετε μονο την μεση καταναλωση της δοκιμης και ισως και μια κατα την οποια θα πηγαινετε το αυτοκινητο ηρεμα. Αυτες οι επισημες κατανωσεις ειναι το πιο συντομο ανεκδοτο.
Η επίσημη κατανάλωση 7,4 λίτρα. Η ανεπίσημη???
Απάντηση: Η μέση κατανάλωση δοκιμής αγγίζει τα 10,9 λτ./100 χλμ.
πιστευω οτι η φορντ με τον κινητηρα 182 Ps 1,5 εχει το top SUV αυτη τη χρονικη στιγμη γιατι σε σχεση με τον ανταγωνισμο (Jeep Renegade 1,4 170 PS,Audi Q3 1,4 TFSI των 150 Ps ) ειναι το μονο που ειναι ταυτοχρονα σπορ στην άσφαλτο κ ικανό στο χώμα ,καθως τα αλλα 2 ιστερουν πολυ σε ικανοτητες εκτος της ασφαλτου
Ο κινητηρας του μοιαζει εξαιρετικος ΟΜΩΣ καλο θα ηταν μαλλον τελικα να γραφετε μονο την μεση καταναλωση της δοκιμης και ισως και μια κατα την οποια θα πηγαινετε το αυτοκινητο ηρεμα. Αυτες οι επισημες κατανωσεις ειναι το πιο συντομο ανεκδοτο.