Η ποιότητα κύλισης είναι απρόσμενα καλή, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι αποκομμένο από το δρόμο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ποιότητα κύλισης είναι απρόσμενα καλή, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι αποκομμένο από το δρόμο.

Στο δρόμο: Έχει χαρακτήρα και κρατάει δυναμικά

(22/1/2016)

Παρά το μύθο γύρω από το όνομά της, η Mustang ποτέ δεν είχε αποθεωθεί για την κοφτερή οδική της συμπεριφορά και τον γνήσιο σπορ χαρακτήρα της. Έτσι και η νέα είναι πρωτίστως ένα ικανό GT και δευτερευόντως ένα «κοφτερό» σπορ αυτοκίνητο. Εξ ου και το τιμόνι της, το οποίο γύρω από τη θέση της ευθείας δείχνει κάπως αδρανές και ασαφές. Τα μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου, που περνούν, πριν οι εμπρός τροχοί αντιδράσουν στο input του οδηγού σαφώς και δείχνουν τον προσανατολισμό της Mustang, προς τα γρήγορα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, παρά στην ικανότητά της να κόψει σαv μαχαίρι τις κλειστές στροφές. 


Όπως ορίζει και η τάση της εποχής υπάρχει σύστημα Selectable Drive μέσω του οποίου γίνεται παραμετροποίηση των βασικών λειτουργιών (τιμόνι, σύστημα δυναμικής συμπεριφοράς, απόκριση κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο αν υπάρχει) σε 4 επιλογές: Normal, Sport, Track και Wet/Snow. Στην πραγματικότητα πάντως μόνο το κάπως βαρύτερο τιμόνι έκανε τη διαφορά ανάμεσα στη Normal, Sport και Track επιλογή. 

Η Mustang είναι ιδιαίτερη και ξεκαθαρίζει από την αρχή ότι για να κάνεις παρέα μαζί της πρέπει να ξέρεις τι ζητάς. Εκλεπτυσμένη, απρόσμενα άνετη και με υψηλή ποιότητα κύλισης δε θα σε ταλαιπωρήσει ακόμα και αν κάνεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, αυθημερόν. Μόνο σε χαμηλές ταχύτητες και σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα ταραχθεί κάπως η ηρεμία των επιβατών περισσότερο λόγω των θεόρατων 19 ιντσών τροχών. Το ότι η Mustang είναι άνετη και ευχάριστη στο ταξίδι δεν σημαίνει πως είναι και αποκομμένη από το δρόμο. 

Τουναντίον και αυτό γιατί η Ford «έκτισε» την Mustang πάνω σε μια νέα πλατφόρμα με τον κωδικό «S550», με νέα πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση (integral link), αλλά και μια επίσης νέα εμπρόσθια ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον. Με 90 κιλά λιγότερα χάρη στην κατασκευή πολλών μερών του αυτοκινήτου από αλουμίνιο, με στιβαρό και καλοζυγισμένο πλαίσιο (κατανομή βάρους 53% εμπρός /47 % πίσω), με στάνταρ τροχούς 19 ιντσών, μπλοκέ διαφορικό και Perfomance Package, η Mustang δεν έχει πρόβλημα να επιτεθεί στις στροφές, όπου προσφέρει εξαιρετικά υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. 

Η Ford υπόσχεται ότι στις στροφές το αυτοκίνητο μπορεί να επιτύχει πλευρική επιτάχυνση μέχρι 0,97 g. Η δοκιμή τη δικαιώνει. Δεν είναι αψεγάδιαστη. Στην πόλη ο μεγάλος κύκλος στροφής και ο βαρύς συμπλέκτης δεν είναι ότι καλύτερο. Όμως το μεγαλύτερο ψεγάδι εχει να έχει να κάνει με το βάρος της, που δεν κρύβεται τελικά στις πολύ σφιχτές διαδρομές, αλλά και στις πλαγιολισθήσεις ισχύος με τα ηλεκτρονικά εντελώς απενεργοποιημένα. 

Το μακρύ μεταξόνιο από την άλλη εξασφαλίζει προοδευτικότητα στις όποιες αντιδράσεις, που είναι περισσότερο υποστροφικές παρά υπερστροφικές. Mε τους κατάλληλους χειρισμούς, όπως η προτοποθέτηση, η Mustang δε θα πει όχι στα παιχνίδια της ουράς, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι φτιαγμένη για drift. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα φρένα είναι κορυφαία, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα. Η ουσία πάντως είναι πως τη Mustang την οδηγείς και θυμάσαι τι οδήγησες γιατί έχει χαρακτήρα. 



 Η ποιότητα κύλισης είναι απρόσμενα καλή, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι αποκομμένο από το δρόμο.

Η ποιότητα κύλισης είναι απρόσμενα καλή, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι αποκομμένο από το δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green