Πολύ καλή ποιότητα κύλισης έχει το Hyundai i20 στο δρόμο. Η ανάρτηση απορροφά τις κακοτεχνίες, το τιμόνι είναι σχετικά βαρύ για μέσα στην πόλη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ καλή ποιότητα κύλισης έχει το Hyundai i20 στο δρόμο. Η ανάρτηση απορροφά τις κακοτεχνίες, το τιμόνι είναι σχετικά βαρύ για μέσα στην πόλη.

Οδική συμπεριφορά: Ανετο και με καλή ποιότητα κύλισης

47.674 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2015)

Στο δρόμο το Hyundai i20 1,4 CRDi σε κερδίζει με τη συνολική του εικόνα. Πρώτα από όλα, η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου και εξασφαλίζει μία ανώτερη ποιότητα κύλισης, κάτι που αρέσει σε συνθήκες κίνησης στην πόλη. Στις υψηλές ταχύτητες, από την άλλη, είναι σταθερό και χωρίς ενοχλητικούς αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και το αμάξωμα παίρνει λογικές κλίσεις. Ένσταση έχουμε ως προς το βάρος του τιμονιού το οποίο είναι βαρύ γύρω από την ευθεία, ωστόσο στις στροφές ικανοποιεί με την πληροφόρησή του. Η αίσθηση του πεντάλ των φρένων είναι σχετικά μέτρια, ωστόσο η αποτελεσματικότητα ικανοποιεί μιας και το 100-0 χλμ.ώρα ολοκληρώθηκε σε 37,2 μ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN