Πολύ καλή ποιότητα κύλισης έχει το Hyundai i20 στο δρόμο. Η ανάρτηση απορροφά τις κακοτεχνίες, το τιμόνι είναι σχετικά βαρύ για μέσα στην πόλη.
Οδική συμπεριφορά: Ανετο και με καλή ποιότητα κύλισης
49.126 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2015)
Στο δρόμο το Hyundai i20 1,4 CRDi σε κερδίζει με τη συνολική του εικόνα. Πρώτα από όλα, η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου και εξασφαλίζει μία ανώτερη ποιότητα κύλισης, κάτι που αρέσει σε συνθήκες κίνησης στην πόλη. Στις υψηλές ταχύτητες, από την άλλη, είναι σταθερό και χωρίς ενοχλητικούς αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και το αμάξωμα παίρνει λογικές κλίσεις. Ένσταση έχουμε ως προς το βάρος του τιμονιού το οποίο είναι βαρύ γύρω από την ευθεία, ωστόσο στις στροφές ικανοποιεί με την πληροφόρησή του. Η αίσθηση του πεντάλ των φρένων είναι σχετικά μέτρια, ωστόσο η αποτελεσματικότητα ικανοποιεί μιας και το 100-0 χλμ.ώρα ολοκληρώθηκε σε 37,2 μ..
Ότι καλύτερο έχει βγάλει η Hyundai σε αυτή την κατηγορία. Κάτοχος αυτού του μοντέλου με 1,1 κυβικά και με όχι λίγα αυτοκίνητα στα χέρια μου το θεωρώ αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και πολύ οικονομικό. Οι ενδείξεις μου σε 1500 χλμ που μέτρησα μικτής διαδρομής έδειξαν 4,8 κατανάλωση.
Ότι καλύτερο έχει βγάλει η Hyundai σε αυτή την κατηγορία. Κάτοχος αυτού του μοντέλου με 1,1 κυβικά και με όχι λίγα αυτοκίνητα στα χέρια μου το θεωρώ αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και πολύ οικονομικό. Οι ενδείξεις μου σε 1500 χλμ που μέτρησα μικτής διαδρομής έδειξαν 4,8 κατανάλωση.
Μια ερωτηση προς AUTOTRITI: Eχετε καποια πληροφορια αν θα εισαχθει το hyundai i 20 active diesel??
Απάντηση: Aναμένουμε το μοντέλο στα μέσα του 2016.
οταν το accent 1.3 με τα 85 αλογα εχει καταναλωση στο τριπ 6.5 ποιος ο λογος υπαρξης αυτου του κινητηρα,αφου κοστος πιθανης επισκευης του ξεφευγει;
θελω να παρω το i20 1.4 diesel isg comfort plus.. ξερετε ποσο καιρο περιπου θα κανει να ερθει?