Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λίγες, η υποστροφή κάνει πρώτη την εμφάνιση της, με το ESP να μαζεύει κάθε άλλη ατασθαλία. Το τιμόνι θα το θέλαμε να μεταφέρει περισσότερη πληροφόρηση.

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λίγες, η υποστροφή κάνει πρώτη την εμφάνιση της, με το ESP να μαζεύει κάθε άλλη ατασθαλία. Το τιμόνι θα το θέλαμε να μεταφέρει περισσότερη πληροφόρηση.

Στο δρόμο

124.326 Επισκέψεις στο άρθρο (13/8/2015)

Όταν ο κινητήρας μέσω του start button έρθει στη ζωή και κουμπώσεις την πρώτη σχέση στο 6τάχυτο κιβώτιο, (το οποίο σημειωτέον είναι ακριβέστατο ακόμα και στις πολύ γρήγορες αλλαγές), διαπιστώνεις ότι η δύναμη αποδίδεται εξαιρετικά γραμμικά χωρίς κάποιο έντονο ξέσπασμα. Σε εκτεταμένες αλλαγές έχουν προβεί οι μηχανικοί της φίρμας ώστε το σπορ μοντέλο να έχει και το «πάτημα» που του αρμόζει. Για το λόγο αυτό λοιπόν, τα εμπρός αμορτισέρ έγιναν 30% πιο σφιχτά σε επαναφορά και 10% σε συμπίεση, με τα πίσω να είναι αντίστοιχα 50% και 200% πιο σκληρά. Τα ελατήρια είναι 10% πιο σκληρά τόσο εμπρός, όσο και πίσω, ενώ η πίσω αντιστρεπτική έχει παχύνει κατά 1 mm, φτάνοντας έτσι τα 19. Ξεκινώντας την πίεση στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες με την υποστροφή να δηλώνει πρώτη παρούσα. Με τιμονιά δεν θα το τοποθετήσετε στην στροφή μιας και το ESP θα κόψει την όποια προσπάθειά σας, με τα όρια πρόσφυσης όμως να είναι αρκετά μεγάλα. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με ευκολία, φτάνοντας σε απαγορευτικά νούμερα. Παρά τις υψηλές ταχύτητες, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι και δεν θα ενοχλήσουν τους επιβαίνοντες, ούτε θα τους αναγκάσουν να ανεβάσουν την ένταση στο ηχοσύστημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
OPEL