Ο 2λιτρος TDCi πετρελαιοκινητήρας εκμεταλλεύεται την άφθονη ροπή του για να κινήσει με… ζωντάνια το βαρύ Vignale.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 2λιτρος TDCi πετρελαιοκινητήρας εκμεταλλεύεται την άφθονη ροπή του για να κινήσει με… ζωντάνια το βαρύ Vignale.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Καλή απόδοση

17.742 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2016)

Ο 2λιτρος turbodiesel των 180 ίππων του Mondeo ξεχωρίζει κυρίως για τα υψηλά αποθέματα της ροπής του, που αγγίζουν τα 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό και με την πολύ καλή λειτουργία του διπλού συμπλέκτη αυτόματου Powershift κιβωτίου, προσφέρει πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις, που βοηθούν το σύνολο ώστε να ξεπεράσει το σκόπελο του αυξημένου βάρους των 1.664 κιλών. Από την άλλη βέβαια, στο πεδίο της κατανάλωσης η μέση τιμή είναι αυξημένη, με το Mondeo της δοκιμής μας να εμφανίζει ένα νούμερο 8,3 λτ./100 χλμ., που είναι σημαντικά υψηλότερο από αυτό του κατασκευαστή (5,4 λτ./100 χλμ.).


Πολύ καλή η λειτουργία του Powershift κιβωτίου, που είναι άκρως ομαλό και με πολύ καλή απόκριση.

Πολύ καλή η λειτουργία του Powershift κιβωτίου, που είναι άκρως ομαλό και με πολύ καλή απόκριση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen