" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το απόλυτο Mondeo διαθέτει 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα 180 ίππων, αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Test: Mondeo Vignale 2,0

Διαβάστηκε από 13071 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/3/2016

Στην πολυτελή σειρά μοντέλων Mondeo Vignale της Ford, η τετρακίνητη έκδοση με τον 2λιτρο TDCi diesel των 180 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο Powershift, συνδυάζει την υψηλή άνεση και ασφάλεια, με τη μοναδικότητα της κατασκευής ενός Vignale μοντέλου.

 
Whats new
- Με 2λιτρο turbodiesel 180 ίππων
- Μέση κατανάλωση 8,3 λτ./100 χλμ.
- Ακρως πολυτελές, ασφαλές και άνετο
- Από 45.865 ευρώ

Τις εκδόσεις Vignale του Ford Mondeo, τις γνωρίσαμε στην Ελλάδα το προηγούμενο Φθινόπωρο, όταν και λανσαρίστηκαν τα πρώτα μοντέλα. Πρόκειται για εκδόσεις-κοσμήματα, που δημιουργούνται ώστε να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερη πολυτέλεια και άνεση, πατώντας πάνω στο Mondeo. Για να το καταφέρει αυτό, η Ford κατασκευάζει το Vignale μέσω μιας high-tech διαδικασίας παραγωγής, με 100 πρόσθετους ελέγχους ποιότητας και αποκλειστικούς υπεύθυνους για κάθε ένα μοντέλο, 6 κορυφαίους τεχνικούς της εταιρείας. Στην πράξη, ο ιδιοκτήτης του Vignale αντιλαμβάνεται όλη αυτή την premium-οποίηση μέσω στοιχείων όπως τα ακριβά υλικά που έχει κάθε μοντέλο, τον υπέρ-πλήρη εξοπλισμό, την βελτιστοποιημένη ηχομόνωση, αλλά και τις μοναδικές υπηρεσίες που το συνοδεύουν. Όλα αυτά βέβαια έχουν και το αντίτιμό τους, με την έκδοση της δοκιμής μας να κοστίζει από 45.865 ευρώ, ήτοι ένα «τσιμπημένο» ποσόν.

Είναι premium και το δείχνει
Αισθητικά, το Mondeo Vignale της δοκιμής δεν διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα Vignale που έχουμε δοκιμάσει και έτσι, στο γνώριμο αμάξωμα του Ford Mondeo προστίθενται στοιχεία όπως το περισσότερο χρώμιο στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα και τη μάσκα, στα πλαϊνά, αλλά και στο πίσω τμήμα. Επίσης, ξεχωρίζουν και οι ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, μαζί με τον ειδικό καφέ χρωματισμό του αμαξώματος.

 
  • δυστυχως οι στυλιστες της φορντ

    πιαστηκαν κοροοιδα,το αυτοκινητο μοιαζει δυσαρεστα μακρυ και στενο (χωρις να ειναι).Οι συναδελφοι τους της VW κατι ξερουν που βαζουν οριζοντιες γραμμες στη γριλια κα στο ταμπλο για να δειχνει πλατυτερο(χωρις να ειναι).Βεβαια για τους γνωστους λογους καλυτερα φoρντ παρα vw...

      1