Με 300 Nm ροπής μόλις στις 1.750 σ.α.λ., ο 1.600άρης diesel έχει τη δυνατότητα να κινήσει με άνεση το βαρύ DS 5.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 300 Nm ροπής μόλις στις 1.750 σ.α.λ., ο 1.600άρης diesel έχει τη δυνατότητα να κινήσει με άνεση το βαρύ DS 5.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Σβέλτες επιδόσεις και πολύ καλή λειτουργία

(11/12/2016)

Ο κινητήρας του DS 5 της δοκιμής είναι ο γνωστός 1.600άρης diesel BlueHDI της Citroen, με την ανώτερη ισχύ των 120 ίππων και ροπή 300 Nm. Το μοτέρ αυτό δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το βαρύ DS 5, χωρίς πάντως να προσφέρει το κάτι παραπάνω από πλευράς επιδόσεων. Η πλούσια ροπή, εξασφαλίζει ευρωστία στο ταξίδι και, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο σωστά κλιμακωμένο μηχανικό κιβώτιο, γρήγορες προσπεράσεις. Παράλληλα, η λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά πολιτισμένη, χωρίς να μεταφέρονται κραδασμοί στο εσωτερικό. Στο πεδίο της κατανάλωσης, παρότι η DS υπόσχεται μόνο 4,0 λτ./100 χλμ. ως μέση τιμή, στην πράξη η κατανάλωση του DS 5 είναι περισσότερη, με μια μέση τιμή στα 7,0 λτ./100 χλμ. να είναι πιο ρεαλιστική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda