Το DS 5 είναι η ναυαρχίδα του πολυτελούς brand DS της Citroen.

Στις στροφές, παρά το βάρος του το DS 5 στρίβει με αυτοπεποίθηση και κρατά γερά, χωρίς να έχει μεγάλες κλίσεις.

Ποιοτικό, με ιδιαίτερη σχεδίαση, αλλά και με πολλά στοιχεία τεχνολογίας το εσωτερικό του DS 5.

Με 300 Nm ροπής μόλις στις 1.750 σ.α.λ., ο 1.600άρης diesel έχει τη δυνατότητα να κινήσει με άνεση το βαρύ DS 5.

Πολύ καλός ο χώρος για τα γόνατα, όμως όχι και για τα κεφάλια των πίσω επιβατών του DS 5.

Test: Νέο DS 5

Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2016

Το μεγαλύτερο μοντέλο της DS εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τη διαφορετικότητα και τον ξεχωριστό χαρακτήρα της σύγχρονης εποχής της μάρκας, όντας μια εναλλακτική πρόταση στη μικρομεσαία/μεσαία κατηγορία, που δεν μοιάζει με καμία άλλη.

 
What is new
 Με στιλάτο αμάξωμα 4,5 μέτρων
 Κινητήρας 1,6 diesel-120 PS
 Μέση κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ.
 Τιμή 30.416 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό
 
+ Σχεδίαση αμαξώματος, ποιότητα, πληρότητα εξοπλισμού, οδική συμπεριφορά
- Τιμή, χώρος για τα κεφάλια στο πίσω κάθισμα, αίσθηση τιμονιού
 
Το DS 5 είναι η ναυαρχίδα του πολυτελούς brand DS της Citroen και ένα αυτοκίνητο που εκφράζει την ιδιαιτερότητα της μάρκας από την ίδια κιόλας την υπόστασή του, αφού διαθέτει ένα πολύ στιλάτο στρογγυλεμένο αμάξωμα με μήκος 4,52 μέτρων, που ακροβατεί μεταξύ δύο κατηγοριών (μικρομεσαία-μεσαία). Πριν από λίγο διάστημα, η γαλλική εταιρεία ανανέωσε το αυτοκίνητο στιλιστικά, αλλά και στο πεδίο των κινητήρων, προσθέτοντάς του μεταξύ άλλων και τον ροπάτο BlueHDI diesel των 1,6 λίτρων. Η εκδοχή αυτή αφορά στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το οποίο από πλευράς κόστους προσφέρεται στη χώρα μας μόνο στην υπέρ-πλήρη εξοπλιστικά έκδοση So Chic, αντί ποσού 30.416 ευρώ.
Πολυτελής εμφάνιση
Το αμάξωμα του DS 5 είναι το πρώτο που εκφράζει και το ξεχωριστό χαρακτήρα του μοντέλου, αφού χαρακτηρίζεται από το μακρύ του μήκος και την οροφή που ξεκινά από πολύ μπροστά και καταλήγει χαμηλώνοντας ελαφρά έως και πολύ πίσω, δίνοντας στο αυτοκίνητο μια πολύ δυναμική γραμμή. Στο εμπρόσθιο τμήμα, διακρίνεται η νέα γρίλια της DS, που συνδυάζεται με μεγαλύτερα φώτα, αλλά και νέους πλαϊνούς αεραγωγούς χαμηλά στον προφυλακτήρα. Χαρακτηριστικό στοιχείο του αμαξώματος αποτελούν και τα χρωμιωμένα ένθετα χαμηλά στα πλαϊνά και στην μπροστινή κολώνα της οροφής μέχρι και τα εμπρός φωτιστικά, που τονίζουν την πολυτέλεια του κορυφαίου DS.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • vankat

    ΤΟ DS5 ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Σ΄ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΜΕΙΝΑ Μ΄ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕ ΤΟ AUDI A4 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΑΝΩΤΕΡΟ.ΟΜΩΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ,ΚΑΘΩΣ Ο ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΤΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙ ΛΙΓΟ....

      18
  • Μάνος

    Το DS 5 είναι ξεχωριστό, διαφορετικό από τα συνηθισμένα και εντυπωσιακό μέσα κι έξω! Μου άρεσε ειδικά πριν την ανανέωση. Με ωραίο design, και κυρίως υψηλή γαλλική άνεση, είναι σίγουρα πολύ εκπληκτικό αυτοκίνητο! Το έχω δει 2-3 φορές από κοντά (το προ facelift), μ' αρέσει πολύ! Κρίμα που στην Ελλάδα ο αγοραστής θέλει Γερμανικό, λίγοι θα το προτιμήσουν και ανάμεσά τους κι εγώ θα το 'παιρνα...

      12
  • 日本 旗

    Το ειδα απο κοντα το αυτοκινητο και ειναι φανταστικο σαν σχεδιαση μεσα-εξω και δεν θυμιζει σε τιποτα αυτοκινητα του ανταγωνισμου! Ξεχασατε να αναφερετε το πιο εντυπωσιακο στοιχειο του εσωτερικου που ειναι η πανω κολωνα κατα μηκος του σαλονιου μεχρι τη μεση του αυτοκινητου που χωριζει την γυαλινη οροφη στα δυο οπως στο Boeing 737! Πανω στην κολωνα υπαρχουν επισης διακοπτες αεροπορικου τυπου για τα συρομενα παραθυρα της οροφης συν ο διακοπτης για το HUD.

      9
  • Stratos

    Αδιαφορο αμαξωμα και κινητηρας. Αν ηθελαν διαφορετικοτητα ας τοποθετουσαν την υδροπνευματικη αναρτηση.

      6
  • Θοδωρης

    όποιος δεν έχει οδηγησει citroen να πάει μακρινό ταξίδι δεν μπορεί να καταλάβει τι σημαινει άνεση citroen..το ds5 είναι μια κατηγορία μόνο του...ενα test drive θα σας πείσει... τωρα Τώρα για τα γερμανικά αυτοκίνητα? ... υπερεκτιμμημενα...μονο για να λες ότι έχω γερμανικό αυτοκίνητο...(Δεν μιλάω για premium κατηγορία )...

      4
  • Stauros

    H NSU με το R80 με το βάνκελ κινητήρα έκλεισε σαν εταιρία, ήταν πρωτοποριακό αμάξι για τα τέλη της δεκαετίας του 60, έγραφε ο ΚΚ πως ενθουσίαζε όσους το οδηγούσαν αλλά απογοήτευε όσους το αγόραζαν...η ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι καιροί ήταν και είναι πάντα δύσκολοι για τους πολλούς ΄...οι λίγοι να αγοράζουν ότι θέλουν και να κάνουν ότι μπορούν....εμείς οι άλλοι όμως να μη τα σκεπτόμαστε όλα τα ενδεχόμενα σε μια αγορά αυτοκινήτου με χιλιάδες ευρώ μαζί με το επιπλέον κόστος χρήσης; μακάρι να υπήρχαν προσιτά αυτοκίνητα στην αγορά χωρίς πολλούς αυτοματισμούς ,αξιόπιστα και φτηνά στην συντήρηση..να μπορούσαμε να τα φτιάχναμε αν όχι μόνοι μας ..έστω στον μάστορα της γειτονίας μας .. τώρα όλα έγιναν....πρέμιουμ και θέλεις μια περιουσία για συντήρηση..τα πηγαίνουμε στα ακριβά σέρβις των εταιριών όχι επειδή χάλασαν αλλά για να μην χαλάσουν...!

      2
  • panos

    Αγνοούσα και εγώ την ύπαρξη του εν λόγω αυτοκινήτου μέχρι που έτυχε και το είδα από κοντά. Πραγματικά ένα πολύ εντυπωσιακό αυτοκίνητο που όμως δε θα αγόραζα για πολλούς προφανείς και μη λόγους.

      1
  • Δήμος

    Με τα ίδια λεφτά παίρνεις Golf GTD 2.0 184 άλογα και όχι γαλλικό χρέπι που θα το κλαις στην 4ετια.