O κινητήρας των 1,4 λτ. αποδίδει 110 ίππους με την εργοστασιακή κατανάλωση φυσικού αερίου να φτάνει τα 3,5 κιλά/100 χλμ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O κινητήρας των 1,4 λτ. αποδίδει 110 ίππους με την εργοστασιακή κατανάλωση φυσικού αερίου να φτάνει τα 3,5 κιλά/100 χλμ.

Κινητήρας: Με 110 ίππους και 250 Nm ροπής

13.801 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2016)

Το Golf Variant 1,4 TGI διαθέτει μια ειδικά διασκευασμένη εκδοχή του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του VW Group. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 110 ίππους ισχύος και αρκετή ροπή 250 Nm, όντας ιδιαίτερα γραμμικό, πολιτισμένο και με πολύ καλή απόδοση σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο βαρύ αμάξωμα των 1.450 κιλών είναι ικανοποιητικές, χάρη και στο πολύ καλό σε κλιμάκωση 6άρι κιβώτιο. 
Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του, ο κινητήρας με το ξεκίνημα χρησιμοποιεί φυσικό αέριο, ενώ μόλις αυτό τελειώσει, το σύστημα γυρίζει στη βενζίνη. Με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης, οι δεξαμενές φυσικού αερίου των 15 λίτρων επαρκούν για 428 χλμ. και μαζί με τα άλλα 943 χλμ. που προσφέρει το μεγάλο ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων, έχουμε θεωρητική αυτονομία άνω των 1.300 χιλιομέτρων. 
Εάν τώρα ο οδηγός κινηθεί μόνο με το φυσικό αέριο και με βάση τη χαμηλή του τιμή (0,88 ευρώ/κιλό), τότε το Golf TGI θα απαιτήσει μόλις 3,10 ευρώ/100 χλμ., με βάση πάντα την εργοστασιακή κατανάλωση των 3,5 κιλών/100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green