O κινητήρας των 1,4 λτ. αποδίδει 110 ίππους με την εργοστασιακή κατανάλωση φυσικού αερίου να φτάνει τα 3,5 κιλά/100 χλμ.
Κινητήρας: Με 110 ίππους και 250 Nm ροπής
13.801 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2016)
Το Golf Variant 1,4 TGI διαθέτει μια ειδικά διασκευασμένη εκδοχή του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του VW Group. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 110 ίππους ισχύος και αρκετή ροπή 250 Nm, όντας ιδιαίτερα γραμμικό, πολιτισμένο και με πολύ καλή απόδοση σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο βαρύ αμάξωμα των 1.450 κιλών είναι ικανοποιητικές, χάρη και στο πολύ καλό σε κλιμάκωση 6άρι κιβώτιο.
Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του, ο κινητήρας με το ξεκίνημα χρησιμοποιεί φυσικό αέριο, ενώ μόλις αυτό τελειώσει, το σύστημα γυρίζει στη βενζίνη. Με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης, οι δεξαμενές φυσικού αερίου των 15 λίτρων επαρκούν για 428 χλμ. και μαζί με τα άλλα 943 χλμ. που προσφέρει το μεγάλο ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων, έχουμε θεωρητική αυτονομία άνω των 1.300 χιλιομέτρων.
Εάν τώρα ο οδηγός κινηθεί μόνο με το φυσικό αέριο και με βάση τη χαμηλή του τιμή (0,88 ευρώ/κιλό), τότε το Golf TGI θα απαιτήσει μόλις 3,10 ευρώ/100 χλμ., με βάση πάντα την εργοστασιακή κατανάλωση των 3,5 κιλών/100 χλμ.
δηλαδη 1450 κιλα το αμαξι 4 ατομα και τα παγκαζια δεν παω στο χωριο που ειναι και βουνο γτ δν τραβαει?! εε τι να τα κανω τα 3,5 ευρω που μου καει μονο στον κατηφορο? πολυ λιγα τα 110 για εναμιση τονο αμαξι!
Ο βασικός εξοπλισμός καλό θα ήταν να έχει στοιχεία του 4motion, δηλαδή 15άρες ζάντες με πιο ψηλό προφίλ.Επίσης, καλό θα ήταν να υπάρχει και το πολυλειτουργικό τιμόνι-ως χρήστης του variant για 1.5 χρόνια και 47000 χλμ, αυτό μου έλειπε.Η οθόνη αφής, απλά άχρηστη για 3 ώρες κάθε μέρα στο αυτοκίνητο.Αν θέλετε έχω κι άλλα comments, δεν θέλω όμως να στεναχωρήσω τα fun-boys...
δηλαδη 1450 κιλα το αμαξι 4 ατομα και τα παγκαζια δεν παω στο χωριο που ειναι και βουνο γτ δν τραβαει?! εε τι να τα κανω τα 3,5 ευρω που μου καει μονο στον κατηφορο? πολυ λιγα τα 110 για εναμιση τονο αμαξι!
Πα πα,τι ανιαρό αυτοκινητο, τι ασχήμια είναι αυτή θεε μου,ειλικρινά δε βλέπετε,τουλάχιστον ναταν κι αξιόπιστο..
Ο βασικός εξοπλισμός καλό θα ήταν να έχει στοιχεία του 4motion, δηλαδή 15άρες ζάντες με πιο ψηλό προφίλ.Επίσης, καλό θα ήταν να υπάρχει και το πολυλειτουργικό τιμόνι-ως χρήστης του variant για 1.5 χρόνια και 47000 χλμ, αυτό μου έλειπε.Η οθόνη αφής, απλά άχρηστη για 3 ώρες κάθε μέρα στο αυτοκίνητο.Αν θέλετε έχω κι άλλα comments, δεν θέλω όμως να στεναχωρήσω τα fun-boys...
καλυτερη ιδεα;
Η ροπή είναι 200 Nm, όχι 250 Nm
Μου ερχεται αναγουλα,νταξει πρωτα ειναι οι γιαπωνεζοι στην ασχημια και μετα το vag.