
Kαίει 4,4 λτ. στην πόλη, είναι δηλαδή οικονομικό.
Είναι από τα πιο ευρύχωρα σε αυτές τις διαστάσεις. Χωράει άτομα έως 1,89 μ. ύψους.
Προσπερνάει σε 5,1 δλ, δηλαδή σε 113μ., όσα χρειάζεται και ένα σπορ μικρό αυτοκίνητο.
Έχει κάθισμα «πάγκο» για να βάζεις εύκολα μεγάλα αντικείμενα πίσω.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Kαίει 4,4 λτ. στην πόλη, είναι δηλαδή οικονομικό
Το Honda Jazz στην πιο περιπετειώδη έκδοσή του Crosstar, εφοδιάζεται με το ίδιο υβριδικό σύστημα του Jazz, εξασφαλίζοντάς του εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το Jazz Crosstar καίει 4,4 λτ./100 χλμ. βενζίνης στην πόλη, ενώ και η μέση κατανάλωσή του είναι από τις καλύτερες ανάμεσα στα υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας του, με 5,6 λτ./100 χλμ.. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης σχετικά με τις καταναλώσεις του, ανάμεσα στα 8 υβριδικά μοντέλα του ανταγωνισμού που έχουν περάσει το γκαράζ του AutoΤρίτη Test Center, το Jazz Crosstar καίει 0,4 λτ. μόλις περισσότερο από το καλύτερο στην πόλη και 1 λίτρο λιγότερο από το πιο «βενζινοβόρο» υβριδικό SUV πόλης σε μεικτή χρήση.
Είναι από τα πιο ευρύχωρα σε αυτές τις διαστάσεις. Χωράει άτομα έως 1,89 μ. ύψους
Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις του, το Honda Jazz αλλά και η crossover/suv έκδοση αυτού, η Crosstar, προσφέρει πολύ καλά επίπεδα χώρων. Το Crosstrak έχει μήκος στα 4.106 χλστ. είναι δηλαδή ένα από τα πιο μικρά μοντέλα της κατηγορίας, ωστόσο η Honda που παραδοσιακά ξεχωρίζει για τη σωστή εκμετάλλευση των χώρων των μοντέλων της, καθιστά το Jazz Crosstar το πιο ευρύχωρο μοντέλο σε αυτές τις διαστάσεις και το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία των υβριδικών SUV πόλης όσον αφορά στο χώρο επιβατών. Το Crosstar συγκεκριμένα προσφέρει 15,5 εκ. αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών όταν το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας προσφέρει 16,8 εκ., ενώ ο χώρος για τα κεφάλια τους επαρκή για την φιλοξενία ατόμων με ύψος έως και 1,89 μ., όταν το πιο ευρύχωρο μοντέλο στην κατηγορία προσφέρει επιπλέον 2 εκ..
Προσπερνάει σε 5,1 δλ, δηλαδή σε 113μ., όσα χρειάζεται και ένα σπορ μικρό αυτοκίνητο
Το υβριδικό σύστημα e:HEV του Honda Jazz Crosstar αποδίδει 122 ίππους και έχει για βασική πηγή κίνησης τον ηλεκτροκινητήρα, με τον βενζινοκινητήρα να λειτουργεί ως γεννήτρια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ροπή του συστήματος να είναι από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία (253 Nm), ενώ αυτή σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο που το εφοδιάζει, του εξασφαλίζουν από τις καλύτερες τιμές ρεπρίζ στην κατηγορία. Για το προσπέρασμα και τη μέτρηση 60-100 χλμ./ώρα, το Jazz Crosstar χρειάζεται 5,1 δλ., τελειώνει δηλαδή την διαδικασία σε 113 μ. απόστασης, όσα χρειάζεται και ένα αυτοκίνητο πόλης με σπορ χαρακτήρα και μεγαλύτερη απόδοση. Αντίστοιχα καλή είναι και η επίδοσή του στην διαδικασία 80-120 χλμ./ώρα με 7,3 δλ. και 203 μ. απόσταση.