ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H Mercedes E 220d έχει τη μικρότερη κατανάλωση στα 100 χλμ. που έχουμε μετρήσει ποτέ

(10/5/2025)
H Mercedes E 220d έχει τη μικρότερη κατανάλωση στα 100 χλμ. που έχουμε μετρήσει ποτέ
3 Φωτογραφίες »

Καίει μόλις 2,9 λτ./100 χλμ. στα 100 και 5 λίτρα στα 140.
Είναι το μικρότερο νούμερο που έχει μετρηθεί στα 32 χρόνια του AutoΤρίτη.
Στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα έχει την πιο ήσυχη καμπίνα ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν.
Με ένα ντεπόζιτο φτάνει μέχρι τη Γερμανία (έχει αυτονομία 2.275 χλμ.).

autotriti team

H Mercedes E-Class αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά της Mercedes και πάντοτε ξεχώριζε για την πολυτέλεια και την τεχνολογική πληρότητά της, όντας συνυφασμένη με όλα όσα πρεσβεύει το brand awareness του γερμανικού κολοσσού. Αξιοπιστία, ελκυστική σχεδίαση, οδηγική απόλαυση, κορυφαία πρακτικότητα και αξεπέραστη ασφάλεια. Μια εταιρική ταυτότητα που δημιουργήθηκε από τα σεντάν μοντέλα της φίρμας και την έφερε στην κορυφή των premium μαρκών στη συνείδηση του κόσμου. Βέβαια ας είμαστε ρεαλιστές, πολυτελή και τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα σαν τη E-Class απευθύνονται σε ένα executive κοινό. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την αξιολόγησή του από το Test Center, η οποία στην περίπτωση της diesel έκδοσης, της χάρισε σημαντικές κορυφές…

Καίει μόλις 2,9 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι (100 χλμ./ώρα), είναι το μικρότερο νούμερο που έχει μετρηθεί στα 35 χρόνια του AutoΤρίτη

Η Mercedes Ε 220d (διαβάστε τη δοκιμή της) εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο diesel κινητήρα που επικουρείται από 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα και ένα μικρό ηλεκτρομοτέρ με 23 άλογα και 205 Nm μέσα στο σασμάν. Το σύνολο είναι εξαιρετικά πολιτισμένο και ομαλό σε λειτουργία και προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 σε 7,6 δλ., 60-100 σε 4,2 δλ. και 80-120 σε 5,1 δλ.). Ο τομέας που ξεχωρίζει ωστόσο είναι αυτός της κατανάλωσης και δη στο ταξίδι. Στην τυπική μας μέτρηση με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, η Ε 220d «καίει» μόλις 2,9 λτ./100 χλμ., είναι το μικρότερο νούμερο που έχουμε μετρήσει ποτέ στα 32 χρόνια του AutoΤρίτη!


Το «μυστικό» της E-Class για να πετύχει τόσο χαμηλή κατανάλωση και εξίσου χαμηλά νούμερα αεροδυναμικού θορύβου κρύβεται στη σχεδίαση, με το luxury σεντάν να έχει συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,23 και έτσι να «σκίζει» τον αέρα.
3 Φωτογραφίες »

Το «μυστικό» της E-Class για να πετύχει τόσο χαμηλή κατανάλωση και εξίσου χαμηλά νούμερα αεροδυναμικού θορύβου κρύβεται στη σχεδίαση, με το luxury σεντάν να έχει συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,23 και έτσι να «σκίζει» τον αέρα.

Με ένα ντεπόζιτο φτάνει μέχρι τη Γερμανία (έχει αυτονομία 2.280 χλμ.)

Τα εξωπραγματικό αυτό νούμερο μάλιστα αποκτά και μια δεύτερη διάσταση αν το συνδυάσουμε με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 66 λίτρων. Χαρίζει αυτονομία 2.275 χλμ.. Πληροφοριακά η Αθήνα απέχει 2.100 χλμ. από το Μόναχο της Γερμανίας… Ή διαφορετικά -για να το φέρουμε στα δικά μας στάνταρ- κάνεις το πήγαιν’ έλα Αθήνα-Θεσσαλονίκη δύο φορές με ένα ντεπόζιτο και σου μένουν και 200 χλμ. ακόμα.

Στα 140 χλμ./ώρα καίει 5 λτ./100 χλμ. και στο ταξίδι έχει την πιο ήσυχη καμπίνα ανάμεσα σε 250 μοντέλα.

Σαφώς και δύσκολα με την Ε-Class θα περιοριστείς στα 100 χλμ./ώρα στο ταξίδι, αλλά και πάλι με μια ρεαλιστική ταχύτητα στα 140 χλμ./ώρα, η κατανάλωση της 220d είναι μόλις 5,0 λτ./100 χλμ. και η αυτονομία της «περιορίζεται» στα 1.250 χλμ.. Πάλι δηλαδή πας και έρχεσαι Θεσσαλονίκη χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.

Επιπλέον η E-Class διαθέτει ακόμα μία πρωτιά στις μετρήσεις μας. Έχει την πιο ήσυχη καμπίνα στο ταξίδι (με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα) ανάμεσα σε 253 μοντέλα που, όλα εκτός των ηλεκτρικών, με το θόρυβο να φτάνει τα 64,8 db.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
NEXEN VS PIRELLI