
«Καταστροφή» χαρακτήρισε το τέλος των i20 N και i30 N ο επικεφαλής των Hyundai N.
Έχει διαφορετική άποψη υψηλόβαθμο στέλεχος της Hyundai, προτιμάει τα ηλεκτρικά.
Πιθανό να δούμε υβριδικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
autotriti team
«Καταστροφή» χαρακτήρισε το τέλος των i20 N και i30 N ο επικεφαλής των Hyundai N
Χρόνο με το χρόνο βλέπουμε τη μία εταιρεία μετά την άλλη να σταματάει την παραγωγή των hot-hatch αυτοκινήτων. Όσων δηλαδή είχαν απομείνει. Αυτό είναι κάτι με το οποίο δεν συμφωνεί ο υπεύθυνος του τμήματος N της Hyundai, ο οποίος αποκαλεί αυτή την απόφαση ως «καταστροφή». Σε συνέντευξή του, ο Joon Park παραδέχτηκε: «Η διακοπή των i20 Ν και i30 N ήταν μια καταστροφή για μένα. Δεν είμαι το άτομο που πραγματικά του αρέσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πάντα μου άρεσε η μυρωδιά και ο ήχος και όλα αυτά».
Έχει διαφορετική άποψη υψηλόβαθμο στέλεχος της Hyundai, προτιμάει τα ηλεκτρικά
Την αντίθετη άποψη έχει ο συνάδελφός του, Tyrone Johnson, Διευθύνων Σύμβουλος του Τεχνικού Κέντρου Ευρώπης: «Δεν καταλαβαίνω την ιδέα ότι τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων πεθαίνουν. Αν θέλεις να πας γρήγορα, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα ηλεκτρικό . Δεν καταλαβαίνω τη νοσταλγία». Πρόσθεσε ότι τα περισσότερα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα ήταν «μίλια μακριά» σε σύγκριση με το 5 N και ότι «κανείς δεν θέλει πια χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων».
Πιθανό να δούμε υβριδικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων
Η λύση για το μέλλον ίσως έχει όνομα: τα υβριδικά. Ο Joon λέει ότι θα περάσει λίγος καιρός πριν κυκλοφορήσουν στους δρόμους υβριδικά hot hatch αλλά είναι εφικτό, πιθανότατα έχοντας ως βάση έναν 1.600άρη turbo κινητήρα. Στόχος είναι το υβριδικό σύστημα υψηλών επιδόσεων να μπορεί να συμμορφώνεται με την αυστηρότερη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους ρύπους. Αυτό που δεν έχει γίνει σαφές είναι αν τα υβριδικά αυτοκίνητα θα μπορούν να συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο, κάτι που θέλουν πολλοί petrolheads.
O Joon διαβεβαιώνει πάντως ότι «δεν περιοριζόμαστε στα ηλεκτρικά». Το μέλλον μπορεί να ανήκει κυρίως σε σπορ αυτοκίνητα χωρίς κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά οι θερμικοί κινητήρες θα επιβιώσουν με κάποιο τρόπο.