4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Οpel Astra διαθέτει τον κορυφαίο χώρο για τα γόνατα των πίσω, που μπορούν να κάτσουν σταυροπόδι.
Χώροι: Αναβάθμιση για το Focus, κορυφαίο πορτ μπαγκάζ για το Civic, σταυροπόδι πίσω στο Astra
121.576 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2019)
Χάρη στην αύξηση του μεταξονίου κατά 53 χλστ., το νέο Focus έχει πλέον το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία (μετά από τη διακοπή παραγωγής του Nissan Pulsar) και κατάφερε να εξαλείψει το μειονέκτημα της στριμόχωρης αναλογικά καμπίνας και του περιορισμένου χώρου αποσκευών. Πλέον το Focus είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας με τους πίσω επιβάτες να έχουν χώρο για να κάτσουν σταυροπόδι. Μόνο το Opel Astra έχει κατάτι περισσότερο χώρο για τα γόνατα, όντας ο σχετικός βασιλιάς.
Πιο αισθητή σε σχέση με πριν όμως στο Focus είναι η αύξηση του ωφέλιμου πλάτους κυρίως πίσω (από 1.296 χλστ σε 1.385), που σημαίνει πως ένας τρίτος ενήλικας κάθεται με άνεση στη μέση του πίσω καθίσματος. Στη συγκεκριμένη μέτρηση πρωταθλητής είναι το Civic, που είναι και το μόνο με πλάτος πάνω από 1.400 χλστ. και ουραγός το Megane. Οι πιο ψηλοί θα βολευτούν καλύτερα στο Golf και λιγότερο στο Megane, το οποίο συγκριτικά έχει τη λιγότερο ευρύχωρη καμπίνα.
Έχει όμως το 3ο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με 384 λτ. πίσω από τα 395 λτ. του i30. Mακράν πιο ευρύχωρο για τα δεδομένα της κατηγορίας, είναι το πορτ μπαγκάζ του Civic, τα 478 λτ. του οποίου αντιστοιχούν σε μοντέλα της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Ακολουθούν κατά πόδας τα 470 λτ. του 308.
Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ στο Honda Civic με 478 λτ ξεπερνάει τα όρια της κατηγορίας του. Αντί εταζέρας υπάρχει συρόμενη «κουρτίνα».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιο αισθητή σε σχέση με πριν όμως στο Focus είναι η αύξηση του ωφέλιμου πλάτους κυρίως πίσω (από 1.296 χλστ σε 1.385), που σημαίνει πως ένας τρίτος ενήλικας κάθεται με άνεση στη μέση του πίσω καθίσματος. Στη συγκεκριμένη μέτρηση πρωταθλητής είναι το Civic, που είναι και το μόνο με πλάτος πάνω από 1.400 χλστ. και ουραγός το Megane. Οι πιο ψηλοί θα βολευτούν καλύτερα στο Golf και λιγότερο στο Megane, το οποίο συγκριτικά έχει τη λιγότερο ευρύχωρη καμπίνα.
Έχει όμως το 3ο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με 384 λτ. πίσω από τα 395 λτ. του i30. Mακράν πιο ευρύχωρο για τα δεδομένα της κατηγορίας, είναι το πορτ μπαγκάζ του Civic, τα 478 λτ. του οποίου αντιστοιχούν σε μοντέλα της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Ακολουθούν κατά πόδας τα 470 λτ. του 308.
Ελλειπέστατο το άρθρο,λείπουν πολλά καταξιωμένα μοντέλα
Περιμένω επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας μικρών τρικυλινδρων τούρμπο αλλά μάταια. Έτσι τα απορρίπτω όλα ,δίνω 1000_1500 € παραπάνω και διαλέγω τις αντίστοιχες τετρακυλινδρες εκδόσεις του golf 1.5,astra 1.5,giulietta 1.4 η 1.5 το Megane με το νέο tce 140ps έως το εξαιρετικό Honda 1.5. 180ps Η διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας των τετρακυλινδρων με τους τρικυλινδρους κινητήρες είναι χαώδης όσο για τη διαφορά στην κατανάλωση αμελητέα. Άλλο ένα παραμύθι των εταιρειών για να γλιτώσουν τα πρόστιμα από τις εκπομπές καυσαερίων τοποθετώντας ένα κινητήρα λιγότερο άρα μειωνουν και τους ρύπους!
Το Focus St δε θέλει σπρώξιμο. Είναι εξαιρετικό από μόνο του και ακόμα και με ημιάκαμπτο στο αυτοκίνητο που δείχνει το δρόμο κατά τα λεγόμενα σου, του έριξε τη σκόνη του και βγήκε πρώτο. Βέβαια αυτό για να μη στεναχωρήσω το έκανε και από δυο γενιές πριν από αυτό. Πέραν αυτού στο ξαναλέω και πάλι γιατί εδώ έχει παραγίνει το κακό,πως σημασία έχει και η ρύθμιση της ανάρτησης όχι μόνο το τι φοράει. Γι αυτό λοιπόν και το Hyundai ενώ για μένα είναι ενα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορείς αυτή τη στιγμη να πάρεις δεν είναι τόσο συμμετοχικο όσο θα έπρεπε παρόλο τους πολλαπλούς. Το Leon από την άλλη είναι το καλύτερο value for money σαν αυτοκίνητο γιατί και στρίβει εξαιρετικά και έχει και επιδόσεις και όλα αυτά χωρίς προβλήματα σε αυτή τη γενιά, με 17000 ευρώ και πολύ καλό εξοπλισμό. Το ότι θεωρείται από κάποιους Β διαλογής είναι μέχρι να πάνε να το οδηγήσουν. Μετά θα αλλάξουν γνώμη. Δυστυχώς η ευτυχώς εχω την πολυτέλεια να τα οδηγώ όλα και πέραν του Civic που δεν έχω καταφέρει να το οδηγήσω για τα υπόλοιπα εχω σαφή άποψη και σίγουρα όχι εγκάθετη. Και επειδή δεν μπορώ να ακούω για τη Giullietta διθυράμβους και οτι δείχνει και καλά το δρόμο θα πω τα εξής. Το αυτοκίνητο όντως εχει ενα τρομερά ακριβές μπροστινό σύστημα. Το τιμόνι βέβαια είναι περισσότερο βαρύ από όσο χρειάζεται και όχι πάντα ακριβές αλλά με περισσότερο τεχνητή αίσθηση. Στις καμπές μπαίνει εντυπωσιακά και σου δίνει τεράστια εμπιστοσύνη αλλά όταν υποστρέφει τότε το κάνει άτσαλα και καθολου γλυκά. Πέραν αυτού οι κινητήρες δεν είναι άσχημοι και ειδικά ο diesel αλλά είναι αρκετά θορυβώδεις. Στα υπόλοιπα έχει μείνει πισω πως να το κάνουμε; Να κάνουμε το ασπρο μαύρο δηλαδή;Η ποιότητα είναι για γέλια και όχι για αυτοκίνητο των 20000 ενώ, από χώρους το τωρινό Ibiza έχει περισσότερους. Και συγνώμη που το λέω αλλά μόνο σε Giullietta 2 ετιας εχω δει να φεύγει έτσι αναίτια το λάστιχο του παρμπρίζ και να χτυπιέται πάνω στο αμάξωμα!!!!! Αλλά ξέχασα στρίβει. Οπότε χαλάλι!!
Η ευρωπαϊκη αγορα αυτοκίνητου ειναι μια αγορά ανάκυκλωσης δεν τους νοιάζει αμα μετα την πενταετία βγάζει προβλήματα και αντίθετα με την αμερικανική που κρατανε τα αυτοκίνητα ο οποίος καταλαβε το σκεπτικό μου
Italida?????Pou poulai 10 komatia to xrono?Re kante mas ti xari kompleksikoi.
Σε αυτα τα αμαξωματα 1000 κυβικα και τρεις κυλινδροι ειναι σκανδαλο. Καταναλωση στο θεο οταν ειναι φορτωμενα και μονιμα πουσαρισμενα
χα..τι δεν κατάλαβες; δεν κάνει πωλήσεις το Φοκους, έτσι όπως το κατάντησαν και το σπρώχνουν…. με 15-16 χιλιάρικα από αυτά τα αυτοκίνητα που εχει το τεστ..η πιο λογική τιμή αγοράς που την έχει το Χιουνται είναι αξεπέραστο και σε σχέση με υατα που δίνει...και με αυτά τα έχει... πολλαπλοί πισω άξονες - συστήματα ενεργητικής ασφάλειας...κλπ ΟΜΩΣ λείπει από το τεστ ..τ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΡΙΑ που δεν τη έχουν ξεπεράσει ακόμη και μετα από 8 χρονια ..η οποία γίνεται ολο και πιο άμορφη και πιο αξιόπιστη ...ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ ΙΤΑΛΙΔΑ.....!!!!! Αληθεια σκόπιμα δεν την βαζουν μαζι και διπλα διπλα με τα άλλα αυτοκίνητα ..τοσο πολύ ξεχωρίζει;
Για όσους δεν κατάλαβαν, απλά οι Γάλλοι με το 308 βλέπουν κορυφή απ'όλες τις απόψεις !!!!!!
Λείπουν από το άρθρο το Fiat Tipo το οποίο έχει καλούς χώρους, οδική συμπεριφορά και είναι value for money. Επίσης λείπει η Giulietta η οποία έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, τιμόνι ξυράφι και ποιοτικά υλικά.
Τελικά "who is the winner" βρε παιδιά, κατάλαβε κανείς?
Justice for all....δικαιοσύνη ή υπερβολές; ..κανενα από τα αυτοκίνητα που ανεφερες δεν εχει αντικειμενικά κατι πολύ καλυτερο από την Ιταλιδα καλονή για να ξεχωρλιζει και να το προτιμησει καποιος …. ουτε κρυβεται η κοριδια της Φορντ που εβαλε τετοια πίσω αναρτηση..οπιδθοδρομιση και μη δικαιοληγειται πως ..ναι μεν αλλά αν ρυθμισεις τους ακαμπτους κανουν καλη δουλεια….. κοροιδια..στα 20 χιλιαρικα δεν επιτρεποντια αυτά απόσοβαρες εταιριες..φαινεται εκει στην Φορντ ζηλεψαν την δοξα της VW ...Κοιταχτε τους αλλουμινενιους αξονες της Ιταλίδας....Τωρα αν θελεται χωρους παρτε στατιον βαγκον ή Κασκαι….και παλι σε χωρους η Ιταλιδα τους γλενταει κανονικά..
@geoval1, τα είπες όλα...!!! εγώ ακόμη αμφιβάλλω για τη υπεροχή των τούρμπο...περισσότερα κινητά μέρη, υψηλές θερμοκρασίες..κλπ… ακόμη και για τους άμεσους ψεκασμούς σε σχέση με την αξιοπιστία τους, όντως όλα γίνονται για τις προδιαγραφες και τα ορια ρύπων….!! Πριν 8 μηνες πηρα καινουργιο το Τζιουλετα 1.4 με 120 βενζινη Tjet με έμεσο ψεκασμόεπειδή είναι 4 κύλινδρος και νομιζω αξιόπιστος σε σχεση με τα 3 κυλινδρα αμεσου ψεκασμού. Κατέλιξα στην Τζιουλέττα, όχι τοσο επειδή είμαι φανατικός οπαδος της εταιρίας αλλά μου αρεσε και ηταν πιοπ φτηνο σε σχεση με αυτά που προσφέρει...ανεξαρτητη πισω αναρτηση...την οποπια μονο το Χιυνται 130 είχε, κανενα άλλο..με τιμη μεχρι 18000 ευρώ! Απεριχα το Χιουνται μονο και μονο επιδη ηταν τρικυλιδρο, βεβαια υπηρχε και ο ατμοσφαιρικός 1.4 αλλα προτιμησα την παραπανω δυναμη του τούρμπο, η μεγαλύτερη εκδοση με 1,4 με 140 άλογα, αμεσου ψεκασμού της Χιουνται κοστιζε 22000 ευρώ, 5 χιλιαδες περισσοτερο, οποτε δεν το κοιταξα καν....Τελικά σαν κινητηρα νομιζω με την Τζιουλεττα πηρα ότι καλυτερο υπαρχει σημερα σε βετζινη…!
...για τους μύστες.....ουκ εν τω πολλώ το εύ!!!! για τους άλλους υπάρχουν εκεί εξώ ένα σωρό αυτοκίνητα που πουλάνε τα μάλα…..!!! άντε και καλή τύχη μάγκες...!