Στο δρόμο: Το Focus συνδυάζει πλέον και ταμπεραμέντο και άνεση
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο δρόμο: Το Focus συνδυάζει πλέον και ταμπεραμέντο και άνεση

121.577 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2019)

Για την οδική συμπεριφορά του Focus λογικά θα έχετε διαβάσει ήδη στην δοκιμή του, οπότε στην αντιπάραθεσή του με τον ανταγωνισμό θα σταθούμε στο ότι το ήδη χαρισματικό στην οδήγηση μικρομεσαίο της Ford κατάφερε χωρίς να χάσει σε χαρακτήρα, να κερδίσει σε άνεση και ανώτερης τάξης ποιότητα κύλισης σε έναν ιδανικά ζυγισμένο συνδυασμό, ακόμα και στην ST Line έκδοση, που μας παραχωρήθηκε. Τιμόνι, πλαίσιο, επιλογέας, φρένα και αναρτήσεις λειτουργούν σαν μια καλοκουρδισμένη οδηγική μηχανή για τα μέτρα της κατηγορίας και όχι μόνο. 

Το χαμηλό και φαρδύ Honda Civic εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Το χαμηλό και φαρδύ Honda Civic εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στην πράξη το Civic είναι άνετο και ασφαλές στις νορμάλ αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να προκαλεί αναπηδήσεις χάρη και στην στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στο ταξίδι είναι απόλυτα σταθερό και μόνο ο αυξημένος θόρυβος στην καμπίνα θα ταράξει την άνεση. Από την άλλη ο οδηγός λαμβάνει σωστή πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης, ενώ ακόμη και υπό συνθήκες πίεσης το χαμηλό και φαρδύ ιαπωνικό μικρομεσαίο εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και κορυφαία φρένα.

Ακόμα και σε οριακές συνθήκες, το Hyundai i30 δεν προβληματίζει αφού παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση, με το πίσω μέρος να είναι πρόθυμο να συμμετάσχει, όποτε θελήσει ο οδηγός. Το δε τιμόνι, μας φάνηκε λίγο πιο μαλακό από όσο θα θέλαμε, ωστόσο είναι βολικό μέσα στην πόλη, με την απορροφητική ανάρτηση να συμπληρώνει την αστική πλευρά του χαρακτήρα του. 

Από εκεί και πέρα, το πιο ανάλαφρο και ιδιαίτερα άκαμπτο Peugeot 308, σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και βοηθείται ιδιαίτερα από τα δυνατά φρένα. Στην όλη θετική αίσθηση συμβάλλει και το ευχάριστο τιμόνι, που «κόβει» ιδιαίτερα στην πόλη. Η ανάρτηση, βέβαια, δείχνει κάπως σφιχτή, ωστόσο δεν κουράζει τους επιβάτες παρά μόνο στις έντονες και απότομες ανωμαλίες. 

Tο Οpel Astra στην πράξη είναι ευκολοδήγητο και «αεράτο», παρότι το τιμόνι δεν «κόβει» αρκετά. Με ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους, ταξιδεύει πολύ άνετα, ενώ παράλληλα το τιμόνι παρέχει ικανοποιητική αίσθηση και πληροφόρηση, χωρίς βέβαια και πάλι να είναι από τα top σε αυτόν τον τομέα. Μέσα στην πόλη από την άλλη, το Astra δείχνει να μη δυσανασχετεί περνώντας πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρά την ανάρτηση που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μαλακή.

Το Renault Megane επιδεικνύει έναν ολοκληρωμένο, «ώριμο», οδηγικό χαρακτήρα και ξεχωρίζει στην κατηγορία για την αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβων και τα γενικότερα ραφιναρισμένα οδικά του χαρακτηριστικά. Παράλληλα, παρουσιάζεται ιδιαίτερα σταθερό στις στροφές, αλλά το τιμόνι αν και ακριβές δεν παρέχει την πληροφόρηση που θα ήθελες σε συνθήκες πίεσης, ενώ θα περιμέναμε το κάτι παραπάνω από την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης.

Το SEAT Leon έχει σπορτίφ DNA το οποίο τονίζει η ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB (ίδια με αυτή του Golf), που βοηθά το πλαίσιο να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού ακόμη και στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά χωρίς ιδιαίτερες θυσίες σε άνεση, αν και η ηχομόνωση δεν είναι τόσο πλούσια ώστε να αφήσει όλα τα ντεσιμπέλ έξω από την καμπίνα. Σε κάθε περίπτωση οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά, η πρόσφυση των εμπρός τροχών είναι εξαιρετική, όπως και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και έτσι τοποθετείται ανάμεσα στα πιο οδηγοκεντρικά και ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Τέλος, στο VW Golf ο τομέας που ξεχωρίζει με το καλημέρα είναι αυτός της ποιότητας κύλισης, με το θόρυβο από το δρόμο να είναι σχεδόν ανεπαίσθητος και την καλορυθμισμένη ανάρτηση να μην αφήνει τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες του δρόμου να γίνονται αντιληπτές από τους επιβάτες. Την ίδια ώρα στον αυτοκινητόδρομο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες σου βγάζει μια αίσθηση απόλυτης ασφάλειας, στιβαρότητας και σταθερότητας. Οι αντιδράσεις είναι απόλυτα προοδευτικές με φυσιολογική υποστροφή στο όριο. Ευκολόχρηστο και ευέλικτο, το Golf εμφανίζει μια απόλυτα ώριμη οδηγική εικόνα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda