9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στο δρόμο: Το Focus συνδυάζει πλέον και ταμπεραμέντο και άνεση
121.577 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2019)
Για την οδική συμπεριφορά του Focus λογικά θα έχετε διαβάσει ήδη στην δοκιμή του, οπότε στην αντιπάραθεσή του με τον ανταγωνισμό θα σταθούμε στο ότι το ήδη χαρισματικό στην οδήγηση μικρομεσαίο της Ford κατάφερε χωρίς να χάσει σε χαρακτήρα, να κερδίσει σε άνεση και ανώτερης τάξης ποιότητα κύλισης σε έναν ιδανικά ζυγισμένο συνδυασμό, ακόμα και στην ST Line έκδοση, που μας παραχωρήθηκε. Τιμόνι, πλαίσιο, επιλογέας, φρένα και αναρτήσεις λειτουργούν σαν μια καλοκουρδισμένη οδηγική μηχανή για τα μέτρα της κατηγορίας και όχι μόνο.
Στην πράξη το Civic είναι άνετο και ασφαλές στις νορμάλ αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να προκαλεί αναπηδήσεις χάρη και στην στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στο ταξίδι είναι απόλυτα σταθερό και μόνο ο αυξημένος θόρυβος στην καμπίνα θα ταράξει την άνεση. Από την άλλη ο οδηγός λαμβάνει σωστή πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης, ενώ ακόμη και υπό συνθήκες πίεσης το χαμηλό και φαρδύ ιαπωνικό μικρομεσαίο εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και κορυφαία φρένα.
Ακόμα και σε οριακές συνθήκες, το Hyundai i30 δεν προβληματίζει αφού παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση, με το πίσω μέρος να είναι πρόθυμο να συμμετάσχει, όποτε θελήσει ο οδηγός. Το δε τιμόνι, μας φάνηκε λίγο πιο μαλακό από όσο θα θέλαμε, ωστόσο είναι βολικό μέσα στην πόλη, με την απορροφητική ανάρτηση να συμπληρώνει την αστική πλευρά του χαρακτήρα του.
Από εκεί και πέρα, το πιο ανάλαφρο και ιδιαίτερα άκαμπτο Peugeot 308, σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και βοηθείται ιδιαίτερα από τα δυνατά φρένα. Στην όλη θετική αίσθηση συμβάλλει και το ευχάριστο τιμόνι, που «κόβει» ιδιαίτερα στην πόλη. Η ανάρτηση, βέβαια, δείχνει κάπως σφιχτή, ωστόσο δεν κουράζει τους επιβάτες παρά μόνο στις έντονες και απότομες ανωμαλίες.
Tο Οpel Astra στην πράξη είναι ευκολοδήγητο και «αεράτο», παρότι το τιμόνι δεν «κόβει» αρκετά. Με ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους, ταξιδεύει πολύ άνετα, ενώ παράλληλα το τιμόνι παρέχει ικανοποιητική αίσθηση και πληροφόρηση, χωρίς βέβαια και πάλι να είναι από τα top σε αυτόν τον τομέα. Μέσα στην πόλη από την άλλη, το Astra δείχνει να μη δυσανασχετεί περνώντας πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρά την ανάρτηση που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μαλακή.
Το Renault Megane επιδεικνύει έναν ολοκληρωμένο, «ώριμο», οδηγικό χαρακτήρα και ξεχωρίζει στην κατηγορία για την αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβων και τα γενικότερα ραφιναρισμένα οδικά του χαρακτηριστικά. Παράλληλα, παρουσιάζεται ιδιαίτερα σταθερό στις στροφές, αλλά το τιμόνι αν και ακριβές δεν παρέχει την πληροφόρηση που θα ήθελες σε συνθήκες πίεσης, ενώ θα περιμέναμε το κάτι παραπάνω από την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης.
Το SEAT Leon έχει σπορτίφ DNA το οποίο τονίζει η ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB (ίδια με αυτή του Golf), που βοηθά το πλαίσιο να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού ακόμη και στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά χωρίς ιδιαίτερες θυσίες σε άνεση, αν και η ηχομόνωση δεν είναι τόσο πλούσια ώστε να αφήσει όλα τα ντεσιμπέλ έξω από την καμπίνα. Σε κάθε περίπτωση οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά, η πρόσφυση των εμπρός τροχών είναι εξαιρετική, όπως και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και έτσι τοποθετείται ανάμεσα στα πιο οδηγοκεντρικά και ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Τέλος, στο VW Golf ο τομέας που ξεχωρίζει με το καλημέρα είναι αυτός της ποιότητας κύλισης, με το θόρυβο από το δρόμο να είναι σχεδόν ανεπαίσθητος και την καλορυθμισμένη ανάρτηση να μην αφήνει τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες του δρόμου να γίνονται αντιληπτές από τους επιβάτες. Την ίδια ώρα στον αυτοκινητόδρομο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες σου βγάζει μια αίσθηση απόλυτης ασφάλειας, στιβαρότητας και σταθερότητας. Οι αντιδράσεις είναι απόλυτα προοδευτικές με φυσιολογική υποστροφή στο όριο. Ευκολόχρηστο και ευέλικτο, το Golf εμφανίζει μια απόλυτα ώριμη οδηγική εικόνα.
Το χαμηλό και φαρδύ Honda Civic εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στην πράξη το Civic είναι άνετο και ασφαλές στις νορμάλ αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να προκαλεί αναπηδήσεις χάρη και στην στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στο ταξίδι είναι απόλυτα σταθερό και μόνο ο αυξημένος θόρυβος στην καμπίνα θα ταράξει την άνεση. Από την άλλη ο οδηγός λαμβάνει σωστή πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης, ενώ ακόμη και υπό συνθήκες πίεσης το χαμηλό και φαρδύ ιαπωνικό μικρομεσαίο εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και κορυφαία φρένα.
Ακόμα και σε οριακές συνθήκες, το Hyundai i30 δεν προβληματίζει αφού παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση, με το πίσω μέρος να είναι πρόθυμο να συμμετάσχει, όποτε θελήσει ο οδηγός. Το δε τιμόνι, μας φάνηκε λίγο πιο μαλακό από όσο θα θέλαμε, ωστόσο είναι βολικό μέσα στην πόλη, με την απορροφητική ανάρτηση να συμπληρώνει την αστική πλευρά του χαρακτήρα του.
Από εκεί και πέρα, το πιο ανάλαφρο και ιδιαίτερα άκαμπτο Peugeot 308, σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και βοηθείται ιδιαίτερα από τα δυνατά φρένα. Στην όλη θετική αίσθηση συμβάλλει και το ευχάριστο τιμόνι, που «κόβει» ιδιαίτερα στην πόλη. Η ανάρτηση, βέβαια, δείχνει κάπως σφιχτή, ωστόσο δεν κουράζει τους επιβάτες παρά μόνο στις έντονες και απότομες ανωμαλίες.
Tο Οpel Astra στην πράξη είναι ευκολοδήγητο και «αεράτο», παρότι το τιμόνι δεν «κόβει» αρκετά. Με ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους, ταξιδεύει πολύ άνετα, ενώ παράλληλα το τιμόνι παρέχει ικανοποιητική αίσθηση και πληροφόρηση, χωρίς βέβαια και πάλι να είναι από τα top σε αυτόν τον τομέα. Μέσα στην πόλη από την άλλη, το Astra δείχνει να μη δυσανασχετεί περνώντας πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρά την ανάρτηση που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μαλακή.
Το Renault Megane επιδεικνύει έναν ολοκληρωμένο, «ώριμο», οδηγικό χαρακτήρα και ξεχωρίζει στην κατηγορία για την αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβων και τα γενικότερα ραφιναρισμένα οδικά του χαρακτηριστικά. Παράλληλα, παρουσιάζεται ιδιαίτερα σταθερό στις στροφές, αλλά το τιμόνι αν και ακριβές δεν παρέχει την πληροφόρηση που θα ήθελες σε συνθήκες πίεσης, ενώ θα περιμέναμε το κάτι παραπάνω από την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης.
Το SEAT Leon έχει σπορτίφ DNA το οποίο τονίζει η ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB (ίδια με αυτή του Golf), που βοηθά το πλαίσιο να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού ακόμη και στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά χωρίς ιδιαίτερες θυσίες σε άνεση, αν και η ηχομόνωση δεν είναι τόσο πλούσια ώστε να αφήσει όλα τα ντεσιμπέλ έξω από την καμπίνα. Σε κάθε περίπτωση οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά, η πρόσφυση των εμπρός τροχών είναι εξαιρετική, όπως και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και έτσι τοποθετείται ανάμεσα στα πιο οδηγοκεντρικά και ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Τέλος, στο VW Golf ο τομέας που ξεχωρίζει με το καλημέρα είναι αυτός της ποιότητας κύλισης, με το θόρυβο από το δρόμο να είναι σχεδόν ανεπαίσθητος και την καλορυθμισμένη ανάρτηση να μην αφήνει τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες του δρόμου να γίνονται αντιληπτές από τους επιβάτες. Την ίδια ώρα στον αυτοκινητόδρομο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες σου βγάζει μια αίσθηση απόλυτης ασφάλειας, στιβαρότητας και σταθερότητας. Οι αντιδράσεις είναι απόλυτα προοδευτικές με φυσιολογική υποστροφή στο όριο. Ευκολόχρηστο και ευέλικτο, το Golf εμφανίζει μια απόλυτα ώριμη οδηγική εικόνα.
Ελλειπέστατο το άρθρο,λείπουν πολλά καταξιωμένα μοντέλα
Περιμένω επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας μικρών τρικυλινδρων τούρμπο αλλά μάταια. Έτσι τα απορρίπτω όλα ,δίνω 1000_1500 € παραπάνω και διαλέγω τις αντίστοιχες τετρακυλινδρες εκδόσεις του golf 1.5,astra 1.5,giulietta 1.4 η 1.5 το Megane με το νέο tce 140ps έως το εξαιρετικό Honda 1.5. 180ps Η διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας των τετρακυλινδρων με τους τρικυλινδρους κινητήρες είναι χαώδης όσο για τη διαφορά στην κατανάλωση αμελητέα. Άλλο ένα παραμύθι των εταιρειών για να γλιτώσουν τα πρόστιμα από τις εκπομπές καυσαερίων τοποθετώντας ένα κινητήρα λιγότερο άρα μειωνουν και τους ρύπους!
Το Focus St δε θέλει σπρώξιμο. Είναι εξαιρετικό από μόνο του και ακόμα και με ημιάκαμπτο στο αυτοκίνητο που δείχνει το δρόμο κατά τα λεγόμενα σου, του έριξε τη σκόνη του και βγήκε πρώτο. Βέβαια αυτό για να μη στεναχωρήσω το έκανε και από δυο γενιές πριν από αυτό. Πέραν αυτού στο ξαναλέω και πάλι γιατί εδώ έχει παραγίνει το κακό,πως σημασία έχει και η ρύθμιση της ανάρτησης όχι μόνο το τι φοράει. Γι αυτό λοιπόν και το Hyundai ενώ για μένα είναι ενα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορείς αυτή τη στιγμη να πάρεις δεν είναι τόσο συμμετοχικο όσο θα έπρεπε παρόλο τους πολλαπλούς. Το Leon από την άλλη είναι το καλύτερο value for money σαν αυτοκίνητο γιατί και στρίβει εξαιρετικά και έχει και επιδόσεις και όλα αυτά χωρίς προβλήματα σε αυτή τη γενιά, με 17000 ευρώ και πολύ καλό εξοπλισμό. Το ότι θεωρείται από κάποιους Β διαλογής είναι μέχρι να πάνε να το οδηγήσουν. Μετά θα αλλάξουν γνώμη. Δυστυχώς η ευτυχώς εχω την πολυτέλεια να τα οδηγώ όλα και πέραν του Civic που δεν έχω καταφέρει να το οδηγήσω για τα υπόλοιπα εχω σαφή άποψη και σίγουρα όχι εγκάθετη. Και επειδή δεν μπορώ να ακούω για τη Giullietta διθυράμβους και οτι δείχνει και καλά το δρόμο θα πω τα εξής. Το αυτοκίνητο όντως εχει ενα τρομερά ακριβές μπροστινό σύστημα. Το τιμόνι βέβαια είναι περισσότερο βαρύ από όσο χρειάζεται και όχι πάντα ακριβές αλλά με περισσότερο τεχνητή αίσθηση. Στις καμπές μπαίνει εντυπωσιακά και σου δίνει τεράστια εμπιστοσύνη αλλά όταν υποστρέφει τότε το κάνει άτσαλα και καθολου γλυκά. Πέραν αυτού οι κινητήρες δεν είναι άσχημοι και ειδικά ο diesel αλλά είναι αρκετά θορυβώδεις. Στα υπόλοιπα έχει μείνει πισω πως να το κάνουμε; Να κάνουμε το ασπρο μαύρο δηλαδή;Η ποιότητα είναι για γέλια και όχι για αυτοκίνητο των 20000 ενώ, από χώρους το τωρινό Ibiza έχει περισσότερους. Και συγνώμη που το λέω αλλά μόνο σε Giullietta 2 ετιας εχω δει να φεύγει έτσι αναίτια το λάστιχο του παρμπρίζ και να χτυπιέται πάνω στο αμάξωμα!!!!! Αλλά ξέχασα στρίβει. Οπότε χαλάλι!!
Η ευρωπαϊκη αγορα αυτοκίνητου ειναι μια αγορά ανάκυκλωσης δεν τους νοιάζει αμα μετα την πενταετία βγάζει προβλήματα και αντίθετα με την αμερικανική που κρατανε τα αυτοκίνητα ο οποίος καταλαβε το σκεπτικό μου
Italida?????Pou poulai 10 komatia to xrono?Re kante mas ti xari kompleksikoi.
Σε αυτα τα αμαξωματα 1000 κυβικα και τρεις κυλινδροι ειναι σκανδαλο. Καταναλωση στο θεο οταν ειναι φορτωμενα και μονιμα πουσαρισμενα
χα..τι δεν κατάλαβες; δεν κάνει πωλήσεις το Φοκους, έτσι όπως το κατάντησαν και το σπρώχνουν…. με 15-16 χιλιάρικα από αυτά τα αυτοκίνητα που εχει το τεστ..η πιο λογική τιμή αγοράς που την έχει το Χιουνται είναι αξεπέραστο και σε σχέση με υατα που δίνει...και με αυτά τα έχει... πολλαπλοί πισω άξονες - συστήματα ενεργητικής ασφάλειας...κλπ ΟΜΩΣ λείπει από το τεστ ..τ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΡΙΑ που δεν τη έχουν ξεπεράσει ακόμη και μετα από 8 χρονια ..η οποία γίνεται ολο και πιο άμορφη και πιο αξιόπιστη ...ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ ΙΤΑΛΙΔΑ.....!!!!! Αληθεια σκόπιμα δεν την βαζουν μαζι και διπλα διπλα με τα άλλα αυτοκίνητα ..τοσο πολύ ξεχωρίζει;
Για όσους δεν κατάλαβαν, απλά οι Γάλλοι με το 308 βλέπουν κορυφή απ'όλες τις απόψεις !!!!!!
Λείπουν από το άρθρο το Fiat Tipo το οποίο έχει καλούς χώρους, οδική συμπεριφορά και είναι value for money. Επίσης λείπει η Giulietta η οποία έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, τιμόνι ξυράφι και ποιοτικά υλικά.
Τελικά "who is the winner" βρε παιδιά, κατάλαβε κανείς?
Justice for all....δικαιοσύνη ή υπερβολές; ..κανενα από τα αυτοκίνητα που ανεφερες δεν εχει αντικειμενικά κατι πολύ καλυτερο από την Ιταλιδα καλονή για να ξεχωρλιζει και να το προτιμησει καποιος …. ουτε κρυβεται η κοριδια της Φορντ που εβαλε τετοια πίσω αναρτηση..οπιδθοδρομιση και μη δικαιοληγειται πως ..ναι μεν αλλά αν ρυθμισεις τους ακαμπτους κανουν καλη δουλεια….. κοροιδια..στα 20 χιλιαρικα δεν επιτρεποντια αυτά απόσοβαρες εταιριες..φαινεται εκει στην Φορντ ζηλεψαν την δοξα της VW ...Κοιταχτε τους αλλουμινενιους αξονες της Ιταλίδας....Τωρα αν θελεται χωρους παρτε στατιον βαγκον ή Κασκαι….και παλι σε χωρους η Ιταλιδα τους γλενταει κανονικά..
@geoval1, τα είπες όλα...!!! εγώ ακόμη αμφιβάλλω για τη υπεροχή των τούρμπο...περισσότερα κινητά μέρη, υψηλές θερμοκρασίες..κλπ… ακόμη και για τους άμεσους ψεκασμούς σε σχέση με την αξιοπιστία τους, όντως όλα γίνονται για τις προδιαγραφες και τα ορια ρύπων….!! Πριν 8 μηνες πηρα καινουργιο το Τζιουλετα 1.4 με 120 βενζινη Tjet με έμεσο ψεκασμόεπειδή είναι 4 κύλινδρος και νομιζω αξιόπιστος σε σχεση με τα 3 κυλινδρα αμεσου ψεκασμού. Κατέλιξα στην Τζιουλέττα, όχι τοσο επειδή είμαι φανατικός οπαδος της εταιρίας αλλά μου αρεσε και ηταν πιοπ φτηνο σε σχεση με αυτά που προσφέρει...ανεξαρτητη πισω αναρτηση...την οποπια μονο το Χιυνται 130 είχε, κανενα άλλο..με τιμη μεχρι 18000 ευρώ! Απεριχα το Χιουνται μονο και μονο επιδη ηταν τρικυλιδρο, βεβαια υπηρχε και ο ατμοσφαιρικός 1.4 αλλα προτιμησα την παραπανω δυναμη του τούρμπο, η μεγαλύτερη εκδοση με 1,4 με 140 άλογα, αμεσου ψεκασμού της Χιουνται κοστιζε 22000 ευρώ, 5 χιλιαδες περισσοτερο, οποτε δεν το κοιταξα καν....Τελικά σαν κινητηρα νομιζω με την Τζιουλεττα πηρα ότι καλυτερο υπαρχει σημερα σε βετζινη…!
...για τους μύστες.....ουκ εν τω πολλώ το εύ!!!! για τους άλλους υπάρχουν εκεί εξώ ένα σωρό αυτοκίνητα που πουλάνε τα μάλα…..!!! άντε και καλή τύχη μάγκες...!