Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Lexus είναι γεγονός.

Σχεδιαστικά το Lexus UX 300e ακολουθεί το ίδιο μοτίβο που γνωρίζουμε από τη μη ηλεκτρική έκδοση.

Στη θέση του κινητήρα εσωτερικής καύσης στο εμπρόσθιο μέρος βρίσκεται πλέον ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

H Lexus εγκατέστησε ένα σύστημα που το ονομάζει Active Sound Control (ASC) το οποίο μέσω ενός ηχείου μιμείται τον ήχο του κινητήρα καύσης.

Εσωτερικά το μόνο που έχει αλλάξει είναι η εμφάνιση το πίνακα οργάνων.

Το πρώτο ηλεκτρικό Lexus είναι το UX 300e

5.468 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2019)

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Lexus είναι γεγονός καθώς η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε με κάθε επισημότητα το νέο UX 300e.


Το πρώτο «πράσινο» αυτοκίνητο της Lexus έκανε το ντεμπούτο του στην Κίνα, αλλά αυτό δε σημαίνει πως το ηλεκτρικό crossover θα περιορίσει τις πωλήσεις του στην εν λόγω αγορά, καθώς αναμένεται να πωληθεί τόσο στην Ιαπωνία όπως και στην Ευρώπη.
 
Σχεδιαστικά το Lexus UX 300e ακολουθεί το ίδιο μοτίβο που γνωρίζουμε από τη μη ηλεκτρική έκδοση, έχοντας φυσικά κάποιες διαφορές. Μία από αυτές είναι το μεγαλύτερο καπάκι που κρύβει τη θύρα φόρτισης, ενώ άλλα στοιχεία που διαφοροποιούν τα χωρίς ρύπους μοντέλο είναι οι νέοι τροχοί, η κατά 20 χιλιοστά χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, αλλά και το επανασχεδιασμένο κάτω μέρος που μεταξύ άλλων βοηθάει στη βελτίωση της απόδοσης, σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία. Εσωτερικά το μόνο που έχει αλλάξει είναι η εμφάνιση το πίνακα οργάνων.
 
Στη θέση του κινητήρα εσωτερικής καύσης στο εμπρόσθιο μέρος βρίσκεται πλέον ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προσφέρει 204 ίππους και 300 Nm ροπής. Κάτω από το «σώμα» είναι τοποθετημένη η μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 54,3 kWh και αρκετή ενέργεια για να κινήσει το αυτοκίνητο μέχρι και 400 χιλιόμετρα (NEDC) μέχρι να χρειαστεί εκ νέου φόρτιση. Μόλις αδειάσει και συνδεθεί με τον φορτιστή θα χρειαστούν περίπου 50 λεπτά για να φορτιστεί πλήρως χρησιμοποιώντας έναν γρήγορο φορτιστή 50 kW ή περίπου επτά ώρες από μια τυπική οικιακή πρίζα 6,6 kW.
 
¶λλα ενδιαφέροντα στοιχεία του ηλεκτρικού UX έχουν να κάνουν με τα βάρος που κυμαίνεται στα 1.900 κιλά, ενώ η μάρκα το έχει εξοπλίσει με αναθεωρημένο σύστημα ανάρτησης και αμορτισέρ για να χειριστεί το επιπλέον βάρος. Παράλληλα λόγω της απουσίας θορύβου από την ύπαρξη του ηλεκτρικού μοτέρ η Lexus εγκατέστησε ένα σύστημα που το ονομάζει Active Sound Control (ASC) το οποίο μέσω ενός ηχείου μιμείται τον ήχο του κινητήρα καύσης.

Toyota
test center