Uptis ελαστικά χωρίς αέρα, 3D, και με... οξυγόνο: Τι πρέπει να ξέρω;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Uptis ελαστικά χωρίς αέρα, 3D, και με... οξυγόνο: Τι πρέπει να ξέρω;

3.416 Επισκέψεις στο άρθρο

Από τα «πράσινα» και τα smart, μέχρι τα airless και τα τεχνητής νοημοσύνης, πάμε να δούμε πώς δουλεύουν τα ελαστικά της νέας εποχής με τις special τεχνολογικές καινοτομίες.

Ο 3πλός στόχος της εξέλιξης των ελαστικών

Η εξέλιξη της αυτοκίνησης και οι διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές των σύγχρονων μοντέλων «συμπαρασύρουν» σε αναβάθμιση και τον κόσμο των ελαστικών. Γνωρίσαμε ενδιαφέρουσες τεχνολογικές καινοτομίες από τα ελαστικά του μέλλοντος, πάμε να δούμε όμως κι άλλες special κατηγορίες ελαστικών που δημιουργούν οι κατασκευαστές. Κατηγορίες οι οποίες συμβαδίζουν με τις μοντέρνες επιταγές ψηφιοποίησης και στόχο έχουν να καλύψουν τις μελλοντικές ανάγκες του αγοραστικού κοινού για:
  • οικονομία στην κατανάλωση
  • μέγιστη ασφάλεια
  • καλύτερη απόδοση
Στις γραμμές που ακολουθούν θα δούμε κατηγορίες ελαστικών που βρίσκονται σε φάση δοκιμών αξιολόγησης. Διότι μέχρι να «βγουν» στο εμπόριο χρειάζεται να τσεκαριστούν αυστηρά. Και πάλι, πρέπει να έχουμε μία ιδέα για το τι «παίζει», γιατί τα πάντα αλλάζουν και εμείς πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι και προετοιμασμένοι.


Σύμφωνα με τη Michelin, τα τρυπήματα, οι ζημιές στα πλευρικά τοιχώματα και η ακανόνιστη, πρόωρη φθορά λόγω λανθασμένης πίεσης αέρα, κοστίζει ετησίως πάνω από 200 εκατομμύρια ελαστικά.

Σύμφωνα με τη Michelin, τα τρυπήματα, οι ζημιές στα πλευρικά τοιχώματα και η ακανόνιστη, πρόωρη φθορά λόγω λανθασμένης πίεσης αέρα, κοστίζει ετησίως πάνω από 200 εκατομμύρια ελαστικά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center