ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Xiaomi: Ετοιμάζει μπαταρία στερεάς κατάστασης για 1.200 χλμ. αυτονομία

 Σχολιάστε 
1.066 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2025)
Xiaomi: Ετοιμάζει μπαταρία στερεάς κατάστασης για 1.200 χλμ. αυτονομία
2 Φωτογραφίες »

Κατοχύρωσε την πατέντα η Xiaomi.
Η μπαταρία της Xiaomi μπορεί να κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις λιθίου.
Βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα και πιο γρήγορη φόρτιση.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Κατοχύρωσε την πατέντα η Xiaomi

Η Xiaomi έχει μπει πλέον και στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, πουλώντας τα δικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τώρα η κινεζική εταιρεία ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα, το οποίο αφορά τις μπαταρίες νέας γενιάς με τις οποίες θα τα εξοπλίζει στο μέλλον.

Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με όσα αναφέρουν Μέσα του εξωτερικού, η Xiaomi κατέθεσε όλα τα απαραίτητα έγγραφα κατοχυρώνοντας πατέντα μπαταρίας στερεάς κατάστασης, η οποία μπορεί να προσφέρει 1.200 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση, σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο δοκιμών. 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των μπαταριών στερεάς κατάστασης

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για μπαταρίες στερεάς κατάστασης, αφού αν όχι όλες, η πλειοψηφία των μακρών, εργάζονται πάνω στην εξέλιξή τους. Για όσους δεν είναι καλά εξοικειωμένοι να πούμε πως οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης σε σχέση με τις υπάρχουσες μπαταρίες λιθίου έχουν βασικά πλεονεκτήματα το μικρότερο βάρος, την μεγαλύτερη αυτονομία και την γρηγορότερη φόρτιση.

Η μπαταρία της Xiaomi θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις λιθίου

Μιλώντας ειδικότερα για την μπαταρία στερεάς κατάστασης της Xiaomi. Η εταιρεία στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ισχυρίζεται ότι ο σχεδιασμός της μειώνει την απόσταση που πρέπει να διανύουν τα ιόντα κατά τη φόρτιση και την εκφόρτιση, ενισχύοντας την απόδοση, βελτιώνοντας την ενεργειακή πυκνότητα και μειώνοντας τους χρόνους φόρτισης.

Ένα επίσης προτέρημα που υποστηρίζει η Xiaomi πως διαθέτει η δική της μπαταρία στερεάς κατάστασης, είναι ότι η κατασκευή της μπορεί να γίνει στις υπάρχουσες γραμμές παραγωγής, όπου κατασκευάζονται σήμερα οι μπαταρίες ιόντων λιθίου. Σύμφωνα με στελέχη της βιομηχανίας, οι γραμμές παραγωγής απαιτούν δαπανηρές ανακατασκευές και νέο εξοπλισμό προκειμένου να διαμορφωθούν κατάλληλα προκειμένου να περάσουν από την κατασκευή μπαταριών λιθίου σε στερεάς κατάστασης.

Στο τέλος της 10ετίας υπολογίζεται η υιοθέτηση των μπαταριών στερεάς κατάστασης

Πληροφορίες για το πότε η μπαταρία στερεάς κατάστασης της Xiaomi θα μπορούσε να είναι έτοιμη για να μπει σε μαζική παραγωγή δεν υπάρχουν επί του παρόντος. Οι περισσότερες μάρκες όμως έχουν δηλώσει ότι η τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης θα είναι αρκετά ώριμη προς το τέλος της δεκαετίας, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε λίγα χρόνια ακόμα μέχρι να τις δούμε στην πράξη.

Hyundai
ODHGHSH EXOTERIKO