.jpg)
Τα νέα hybrid μοντέλα των Omoda & Jaecoo θα έχουν βενζινοκινητήρα με 48% θερμική απόδοση.
Οι βενζινοκινητήρες των mainstream μοντέλων έχουν απόδοση από 38% έως 45%.
«Τρυπώσαμε» στο εργαστήρι τους και είδαμε τα «μυστικά» μοντέλα που σχεδιάζονται.
Από μικρό SUV μέχρι off-road θηρία και SUV camper.
Στη Wuhu της Κίνας για το Omoda & Jaecoo International User Summit 2025
Το AutoΤρίτη ταξίδεψε μέχρι την Wuhu της Κίνα για να παραβρεθεί στο International User Summit 2025 της Omoda & Jaecoo, όπου παρουσιάστηκε το όραμα των μαρκών «Dare to be No.1» ή σε ελεύθερη μετάφραση «Τόλμα για να γίνεις το Νούμερο 1». Με κεντρικό θέμα «Co-Creat Co-Define» και γενικό τίτλο Enter Super NeXt, αυτό το γεγονός είναι ένα ορόσημο για την αναπτυξιακή πορεία και την εξέλιξη της μάρκας και γι αυτό το λόγο είχε πολλές και διαφορετικής θεματικές.
Στο Omoda Dream Day είδαμε από κοντά το νέο Omoda 4 και 4 Ultra, ενώ στο πλαίσιο του NEXT Drive – Co-Creation Experience Camp, οδηγήσαμε τα Omoda και Jaecoo που θα λανσαριστούν στο κοντινό μέλλον.
Τα νέα hybrid μοντέλα των Omoda & Jaecoo θα έχουν βενζινοκινητήρα με 48% θερμική απόδοση
Στο International Tech Night, η Omoda & Jaecoo παρουσίασε την επόμενη γενιά της υβριδικής τεχνολογίας SHS, η οποία υπόσχεται ακόμα μικρότερη κατανάλωση και πιο αποδοτικά σύνολα.
Αυτή τη στιγμή ο 1,5 TDGI βενζινοκινητήρας των υβριδικών συνόλων επιτυγχάνει θερμική απόδοση 44,5% και κατανάλωση καυσίμου 5,99 λτ./100 χλμ., τη στιγμή που οι mainstream κινητήρες συνήθως κυμαίνονται από 38% έως 45%.
Η εξελιγμένη γενιά των SHS συνόλων θα έχει θερμική απόδοση 48%, ένα νούμερο που θα φάνταζε ουτοπία μέχρι πριν λίγα χρόνια και αποτελεί σημαντικό βήμα στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Για να επιτευχθεί το υψηλό αυτό ποσοστό το τμήμα R&D εφάρμοσε κάποιες δραστικές παρεμβάσεις, όπως υπερ-υψηλή σχέση συμπίεσης με λόγο 26:1, 35% επανακυκλοφορία καυσαερίων (EGR) και θερμομονωντικές επιστρώσεις μεταξύ άλλων.
Στην πράξη αυτό σημαίνει μείωση της κατανάλωσης, καθώς σύμφωνα με τη μάρκα για κάθε αύξηση 1% στη θερμική απόδοση, η συνολική κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων μπορεί να μειωθεί κατά περίπου 2,5%.
.jpg)
Η εξελιγμένη γενιά των SHS συνόλων της Omoda & Jaecoo, θα έχει θερμική απόδοση 48%, ένα νούμερο που θα φάνταζε ουτοπία μέχρι πριν λίγα χρόνια και αποτελεί σημαντικό βήμα στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
«Τρυπώσαμε» στο εργαστήρι τους και είδαμε τα «μυστικά» μοντέλα που σχεδιάζονται
Πέρα από τις προγραμματισμένες θεματικές ενότητες στη Wuhu της Κίνας, μας περίμενε και μια ευχάριστη έκπληξη… Η επίσκεψη στο κέντρο σχεδιασμού των μελλοντικών μοντέλων των Omoda και Jaecoo.
Με άκρα μυστικότητα και αφού πρώτα μας αφαίρεσαν τα κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε συσκευή καταγραφής ήχου και εικόνας, είδαμε τα μοντέλα εξέλιξης των δύο μαρκών, αλλά και συμμετείχαμε ενεργά στην εξέλιξη δίνοντας τη γνώμη μας, ακόμα και ιδέες. Μην ξεχνάμε ότι όλο το Summit είχε κεντρικό θέμα το «Co-Create Co-Define» (μτφ. Συν-Δημιουργία Συν-Ορισμός). Όπως καταλαβαίνετε, δεν μπορούμε να σας αποκαλύψουμε πολλές λεπτομέρειες, λόγω εμπιστευτικότητας. Εξάλλου είναι πολύ πιθανό το τελικό αποτέλεσμα να διαφέρει παρασάγγας, καθώς υπήρξε μοντέλο που είδαμε το πρόπλασμα του αμαξώματος (από πηλό) και το εσωτερικό του σε άλλο σημείο.
| Σελίδα 2 | Από μικρό SUV πόλης μέχρι hi-end 5μετρο |
