
3 Φωτογραφίες »
Sτη Wuhu της Κίνας, μας περίμενε και μια ευχάριστη έκπληξη… Η επίσκεψη στο κέντρο σχεδιασμού των μελλοντικών μοντέλων των Omoda και Jaecoo.
Μπορούμε όμως να μεταφέρουμε τη γενική εικόνα, η οποία μαζί με τις ήδη ανακοινωμένες αφίξεις μας προϊδεάζουν για μια προϊοντική «επίθεση» των Omoda και Jaecoo.
Ξεκινώντας με τη δεύτερη αυτό που μας τράβηξε περισσότερο το ενδιαφέρον είναι ένα SUV το οποίο θα τοποθετηθεί στην βάση της γκάμας. Στο γνωστό σχεδιαστικό μοτίβο που μας έχει συνηθίσει η μάρκα και με compact διαστάσεις σχεδιαστικά το SUVάκι της Jaecoo τικάρει το κουτάκι συναίσθημα, κρίσιμος παράγοντας για τους πιο νέους οδηγούς, στους οποίους και στοχεύει. Αντίστοιχα είδαμε και τη μελλοντική ναυαρχίδα της μάρκας, μια επιβλητική SUVάρα σχεδόν 5 μέτρων, με σαφέστατες premium αναφορές. Θύμισε αρκετά το Range Rover, τόσο με κάποια κοινά σχεδιαστικά μοτίβα (αντίστοιχα με του 7), όσο και με τις αναλογίες του.
Μιλώντας για το Jaecoo 7, εκεί ήταν και η ανανεωμένη του εκδοχή. Σε αυτή λοιπόν έχει αλλάξει ριζικά το μπροστά μέρος και τα φώτα, ωστόσο κρατάμε κάποιες επιφυλάξεις για το αν πρόκειται για μια καθολική αλλαγή ή για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (σε όλα τα μοντέλα τα ηλεκτρικά έχουν διαφορετική μάσκα).
Περιπέτεια και «ελευθερία» με τα off-road Omoda και Jaecoo
Για το τέλος αφήσαμε δύο ιδιαίτερα μοντέλα, ένα από την Omoda και ένα από τη Jaecoo. Το πρώτο ήταν ένα φουτουριστικό SUV με κουπέ γραμμές, μέγεθος οικογενειακού μοντέλου και πολύ επιθετική σχεδίαση. Στο αμάξωμα κυριαρχούσαν οι έντονες ακμές, που σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τους μεγάλους τροχούς θύμιζε όχημα από post-apocalyptic ταινία. Αυτό που ειπώθηκε, είναι ότι εφόσον περάσει στην παραγωγή, θα είναι τετρακίνητο και θα έχει αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου.Το δεύτερο είναι ένα όχημα ελεύθερου χρόνου, το οποίο συνδυάζει SUV σχεδίαση, με χώρους VAN (είναι 7θέσιο) και πρακτικότητα πολυχρηστικού μοντέλου, με στοιχεία, όπως τέντα ενσωματωμένη στην οροφή, ειδικά αναδιπλούμενα καθίσματα για ψάρεμα στην πόρτα του χώρου αποσκευών και φυσικά αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου. Ιδανικό για ολιγοήμερη κατασκήνωση στην εξοχή.
Κλείνοντας να επαναλάβουμε ότι όλα τα παραπάνω βρίσκονται ακόμα στη διαδικασία της έρευνας και ανάπτυξης, συνεπώς το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να διαφέρει αρκετά ή ακόμα και να αποφασιστεί ότι δεν θα προχωρήσουν στην παραγωγή τους.
| Σελίδα 1 | Είδαμε στην Κίνα το νέο κινητήρα με ρεκόρ απόδοσης και τα «κρυφά» μοντέλα των Omoda & Jaecoo |
| Σελίδα 2 | Από μικρό SUV πόλης μέχρι hi-end 5μετρο |
.jpg)
