
(Επί) στροφή στη βενζίνη για την Abarth.
Ο επικεφαλής της Abarth υπογράμμισε πως οι πελάτες θέλουν κινητήρα βενζίνης.
Θέλει «καυτό» βενζινοκίνητο 500ράκι με βάση το Fiat 500 Hybrid.
Οι μικρές διαστάσεις του μοντέλου αποτελούν τροχοπέδη στην εύρεση κινητήρα με κατάλληλη ισχύ.
Η επιθυμία υπάρχει και η Abarth ψάχνει τον τρόπο.
(Επί) στροφή στη βενζίνη για την Abarth
Μεγάλες πιθανότητες συγκεντρώνει το ηλεκτρικό Abarth 500e, για να αποκτήσει και έκδοση με κινητήρα βενζίνης!
Την ώρα που πολλές μάρκες έχουν ανακοινώσει το... φρενάρισμα των αμιγώς ηλεκτρικών τους πλάνων, το ίδιο φαίνεται πως ισχύει και για την ιταλική φίρμα. Όπως όλα δείχνουν, η Abarth δουλεύει πάνω σε ένα πλάνο που τη θέλει να χρησιμοποιεί ως βάση της το πρόσφατα ανακοινωθέν Fiat 500 Hybrid για να εξελίξει μία «καυτή» έκδοση, προκειμένου να αντικαταστήσει το πλέον ανενεργό Abarth 595 στην γκάμα της.
Ο επικεφαλής της Abarth υπογράμμισε πως οι πελάτες θέλουν κινητήρα βενζίνης
Μιλώντας στην παρουσίαση του νέου βενζινοκίνητου Fiat 500 Hybrid, ο επικεφαλής της Fiat και της Abarth στην Ευρώπη, Gaetano Thorel, δήλωσε σε Μέσα του εξωτερικού πως: «οι πελάτες της Abarth θέλουν μοντέλο με θερμικό κινητήρα». Είπε ότι η ανασχεδιασμένη ηλεκτρική πλατφόρμα έχει ανοίξει νέες δυνατότητες και ότι η Abarth προσπαθεί να αναπτύξει ένα κατάλληλο σύστημα μετάδοσης κίνησης για το νέο καυτό βενζινοκίνητο της επόμενης γενιάς.
Μεταξύ άλλων ο Thorel είπε: «Είναι αλήθεια ότι το κοινό της Abarth θέλει έναν θερμικό κινητήρα. Όχι μόνο για την ισχύ. Οι πελάτες της Abarth αγοράζουν το αυτοκίνητο και το τροποποιούν. Στο ηλεκτρικό δεν μπορείς. Αυτός είναι ένας περιορισμός. Στο ηλεκτρικό οι ιδιοκτήτες δεν μπορούν να βάλουν τα χέρια τους στον κινητήρα και να τον ρυθμίσουν. Γι' αυτό το λόγο η λέσχη της Abarth δεν είναι πολύ ευχαριστημένη μαζί μας».
Οι μικρές διαστάσεις του μοντέλου αποτελούν τροχοπέδη στην εύρεση κινητήρα
Οι πρόσφατες προσαρμογές στο 500e επέτρεψαν στη μητρική εταιρεία Fiat να ενσωματώσει έναν ήπια υβριδικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρων με turbo στην ηλεκτρική πλατφόρμα. Αλλά με μόλις 64 ίππους και χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε 16,2 δευτερόλεπτα, ο Thorel απέρριψε την ιδέα ότι αυτός ο κινητήρας είχε τις δυνατότητες απόδοσης για να εκπληρώσει κάποιον ρόλο στη μελλοντική γκάμα της Abarth.
Ως εκ τούτου και από τη στιγμή που η Abarth σκοπεύει να αναπτύξει ένα νέο βενζινοκίνητο μοντέλο θα πρέπει να βρει άλλον κινητήρα μέσα από τα... ράφια της Stellantis ή να αναπτύξει κάτι δικό της. Ο Thorel υπογράμμισε πως οι μικρές διαστάσεις του 500 περιορίζουν τις επιλογές για την χρησιμοποίηση μεγαλύτερο κινητήρα, όπως για παράδειγμα ενός τετρακύλινδρου 1,4 λτ. ο οποίος ξεκαθάρισε πως: «δεν ταιριάζει».
Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,2 λίτρων που προσφέρεται σε αυτοκίνητα όπως το Opel Corsa και το Peugeot 208 θα μπορούσε να αποτελέσει μια επιλογή, αλλά και σε αυτή την περίπτωση οι διαστάσεις του θα αποτελούσαν ένα μεγάλο στοίχημα για τους μηχανικούς.
Η επιθυμία υπάρχει και η Abarth ψάχνει τον τρόπο
Σε κάθε περίπτωση, αυτό που μένει επί του παρόντος είναι η διάθεση της Abarth να επανέλθει στην αγορά με ένα βενζινοκίνητο hatchback: «Δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Αν βρούμε έναν τρόπο, θα το κάνουμε», κατέληξε ο Thorel.
Ίδωμεν!
