250 ίπποι στον εμπρός άξονα εν έτει 2002, εκπληκτική μελωδία από τον Busso V6 της Alfa Romeo, ατελείωτη οδηγική ευχαρίστηση. Φόρος τιμής στην 147 GTA, ένα αυτοκίνητο που λάτρεψαν οι Alfisti, κέρδισε τον σεβασμό των αντίπαλων στρατοπέδων και ασφαλώς μία θέση στη λίστα των «Memories».
Το πρώτο «πραγματικό» hot hatch δεν ήταν γερμανικό αλλά «made in Italy»!
Εν έτει 2002, ελάχιστα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας ξεπερνούσαν οριακά τους 200 ίππους. Μέχρι που η Alfa Romeo έρχεται να παρουσιάσει την κορυφαία 147 GTA τοποθετώντας των εκπληκτικό Busso V6 της «μεγάλης αδερφής» κάτω από το καπό.
Τι κοινό μπορεί να έχει το Hyundai i30 N και η Alfa Romeo 147 GTA; Και τα δύο με 250 άλογα, προσθιοκίνητα, εστιασμένα στην οδηγική απόλαυση, ενώ παράλληλα αποτέλεσαν το πρώτο hot hatch για τις Hyundai και Alfa Romeo, αντίστοιχα, αντλώντας έμπνευση εν πολλοίς από την αγωνιστική εμπλοκή της κάθεμιας (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για τους Κορεάτες, Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού για τους Ιταλούς).
Στη σημερινή εποχή, με τα σύγχρονα διαφορικά και τα βελτιωμένα συστήματα διεύθυνσης, οι 200+ ίπποι των ισχυρών hatchbacks είναι ένα χαρακτηριστικό που δεν προκαλεί ιδιαίτερο θαυμασμό. Πριν από μερικά χρόνια, όμως, αυτές οι ιπποδυνάμεις εμφανίζονταν σπάνια. Εν έτει 2002, ελάχιστα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας ξεπερνούσαν οριακά τους 200 ίππους. Μέχρι που η Alfa Romeo έρχεται να παρουσιάσει την κορυφαία 147 GTA τοποθετώντας των εκπληκτικό Busso V6 της «μεγάλης αδερφής» κάτω από το καπό. Κάπως έτσι φτάνουμε στο πρώτο «hot-hatch», με την ιταλική φίρμα να δημιουργεί ένα αυτοκίνητο που δε θα μπορούσαμε να μην συγκαταλέξουμε στην θεματολογία «memories». Σε αυτό το κείμενο θα θυμηθούμε την θρυλική Alfa Romeo 147 GTA, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον εκπληκτικό Busso V6 των 250 ίππων που έγραψε ιστορία κάτω από το καπό της. Grand Turismo Aleggrita λοιπόν και ωδή σε ένα αυτοκίνητο που έδωσε το έναυσμα της «hyper-hatch» εποχής.