• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι φουσκωμένοι θόλοι αυξάνουν το πλάτος κατά 15 χιλιοστά σε κάθε πλευρά σε σχέση με τις απλές εκδόσεις.

«Hot-hatch» φτιαγμένο για το όριο!

104.330 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2021)

«Hot-hatch» χωρίς υπερβολές

Οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στο πίσω μέρος, αποκάλυπταν ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ειδικών καταστάσεων.

Οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στο πίσω μέρος, αποκάλυπταν ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ειδικών καταστάσεων.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με την έναρξη της νέας χιλιετίας, η Alfa Romeo παρουσίασε ένα αυτοκίνητο που κέρδισε με το καλημέρα φανατικούς οπαδούς και αρκετές διακρίσεις σε αισθητικό επίπεδο και όχι μόνο. Η κορυφαία έκδοση ήρθε δύο χρόνια αργότερα, με την «αγριεμένη» 147 GTA να αποδίδει 250 ίππους και να το δείχνει με την εμφάνισή της. Οι νέοι προφυλακτήρες με τεράστιες εισαγωγές αέρα, οι φουσκωμένοι θόλοι που αυξάνουν το πλάτος κατά 15 χιλιοστά σε κάθε πλευρά ώστε να χωρούν οι πανέμορφες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στο πίσω μέρος, αποκάλυπταν ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ειδικών καταστάσεων. Μόλις ακουγόταν ο ήχος του Busso V6, όλες οι υποθέσεις επιβεβαιώνονταν πανηγυρικά. Παρόμοιο κλίμα, άλλα εμφανώς πιο διακριτικό, επικρατούσε και στο εσωτερικό όπου τα καθίσματα με βελτιωμένη πλευρική στήριξη, το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ έδιναν έναν «sportive» χαρακτήρα. Η παραγωγή της 147 GTA διήρκεσε κάτι λιγότερο από τέσσερα χρόνια και κατασκευάστηκε σε μόλις 5.029 αντίτυπα.

Φτιαγμένη για να οδηγείται στα όρια
Ιδιαίτερη έμφαση από τους μηχανικούς της Ιταλικής φίρμας δόθηκε στη δυναμική συμπεριφορά της κορυφαίας 147 GTA. Αρχικά τοποθετήθηκε ένα εκπληκτικό σε ακρίβεια σύστημα διεύθυνσης με γρήγορο τιμόνι που διαγράφει μόλις 1,7 στροφές από τη μία άκρη στην άλλη, γεγονός που επιτρέπει ταχύτατες αλλαγές κατεύθυνσης. Αντίστοιχου επιπέδου έμφαση έχει δοθεί και στο σύστημα πέδησης που φέρει τεράστιους αεριζόμενους δίσκους της Brembo, τετραπίστονες δαγκάνες και ηλεκτρονικό κατανεμητή της Bosch. Όσον αφορά στο σύστημα ανάρτησης, αισθητή διαφορά δημιουργούν τα διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και οι παχύτερες αντιστρεπτικές. Τέλος, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στο σύστημα μετάδοσης που, μπορεί να είναι ένα απλό μηχανικό σασμάν έξι σχέσεων με κοντή κλιμάκωση, αλλά συνοδεύεται από το MSR. Πρόκειται για ένα σύστημα που δίνει την χαρακτηριστική «ξερογκαζιά» στο κατέβασμα ταχύτητας για να συγχρονίσει τις στροφές λειτουργίας και να μειώσει την πιθανότητα εμφάνισης μπλοκαρίσματος των εμπρός τροχών.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »