Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/10/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/10/2005
Πρώτη επαφή
Mercedes S-Class
O βασιλιάς πέθανε. Ζήτω ο βασιλιάς
Mercedes S-Class : κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης.
Η διαδοχή του στέμματος βρίσκει το νέο βασιλιά που ακούει στο όνομα S-Class να αποτάσσει τη διακριτικότητα και να εμβαθύνει σε άνεση και τεχνολογία.
Tα έντονα σμιλευμένα χαρακτηριστικά της νέας S-Class, της W221 στη γλώσσα της Mercedes, την ξεχωρίζουν από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά. Η επιταγή για μυώδη παρουσία παραγκωνίζει τη διακριτικότητα, επιτυγχάνεται όμως με κομψότητα ενώ συνεχίζει να κρύβει το μέγεθος του αυτοκινήτου. Από κει και ύστερα, τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και της τεχνολογίας φέρνει, για ακόμη μία φορά, νέα δεδομένα στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Ειδική προσοχή έχει δοθεί στην ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου με εκπληκτικά αποτελέσματα. Σε συνδυασμό με το υπερπολυτελές και άνετο εσωτερικό, δύσκολα άνθρωπος θα αποχωριστεί οικειοθελώς τη νέα S-Class.
Τεχνολογία: Distronic Plus
Είναι εξέλιξη των ρυθμιστών ταχύτητας (cruise control) και περιλαμβάνει ένα ραντάρ δύο συχνοτήτων που ελέγχει την κίνηση και προσαρμόζει την ταχύτητα αναλόγως και με τη συνδρομή των φρένων. Στη χρήση το σύστημα λειτουργεί άψογα απαλλάσσοντας τον οδηγό από το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης στην πόλη, που πλέον αρκείται στο χειρισμό του τιμονιού. Το Distronic Plus λειτουργεί τόσο καλά που κακομαθαίνει, σε σημείο που όταν απενεργοποιείται ξεχνάς να πατήσεις το φρένο. Ευτυχώς τα περιφερειακά αποτροπής ατυχήματος και το εξελιγμένο Brake Assist προειδοποιούν και προλαμβάνουν.
Τεχνολογία: Night View Assist
Μέσω μιας κάμερας υπέρυθρου φωτός στην κορυφή του παρμπρίζ και αντίστοιχους προβολείς ενσωματωμένους στα εμπρός φώτα, στον οδηγό προσφέρεται απεικόνιση στην οθόνη του πίνακα οργάνων της θέας εμπρός από το όχημα. Έτσι αυξάνεται το πεδίο οράσεως κατά τη νυχτερινή οδήγηση μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχήματος.
Οδηγώντας τη νέα S-Class, διακρίνουμε αμέσως την ήσυχη κύλιση και το χαμηλό γουργουρητό του κινητήρα. Τα μεγάλα μετατρόχια δίνουν σιγουριά στο πάτημα του αυτοκινήτου και η αερανάρτηση δρα σαν μαξιλάρι στις ανωμαλίες στη θέση Comfort, χωρίς πλεύσεις, ενώ στη θέση Sport το αυτοκίνητο "γαντζώνεται" στο δρόμο. Ο οδηγός μπορεί να κινηθεί αφημένος μηχανικά ή να εμπλακεί ενεργά στην οδήγηση. Το αυτοκίνητο σε κάθε περίπτωση ικανοποιεί. Τόσο η αμεσότητα του τιμονιού, όσο και η ρύθμιση των αναρτήσεων επιτρέπουν στο Γερμανικό όχημα να κινηθεί σβέλτα και ευχάριστα ακόμη και σε δρόμο με σφιχτές καμπές. Στον δε αυτοκινητόδρομο η S-Class πραγματικά καταπίνει τα χιλιόμετρα. Το τρίπτυχο σχεδίαση-άνεση-τεχνολογία συνοψίζει τις ιδιότητες του αυτοκινήτου που θα κατακτήσουν αμέσως οδηγό και επιβάτες, φιλοξενούμενοι σε ένα εσωτερικό σαν και αυτό της S-Class. Απολαύστε…

 
  Mercedes S-Class
Εσωτερικό