Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/1/2007
TEST
Land Rover Discovery 4,4
Ο μικρός αδελφός
Διαβάστηκε από 5286 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/1/2007
Το Discovery εφοδιάζεται με τρία διαφορικά και διαθέτει προγράμματα τετρακίνησης
Το Land Rover Discovery φορώντας το κουστούμι του μεγαλύτερου και κατά πολύ ακριβότερου Range Rover αποσκοπεί στο να τονώσει το ίματζ της εταιρείας και στις “μικρότερες” κατηγορίες των αποκλειστικά εκτός δρόμου μοντέλων της γκάμα της.
Τo ονομά του είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια και κατέχει περίοπτη θέση στην καρδιά των απανταχού φίλων των εκτός δρόμου διαδρομών, μέσω του χαρακτήρα του. Η εξέλιξη, του χαρίζει ένα περισσότερο εκλεπτυσμένο ύφος κάτι που οφείλεται βέβαια και στο γεγονός ότι σχεδιαστικά παραπέμπει αρκετά στο πολυτελές Range Rover.
Κινητήρας - Επιδόσεις
O 4,4 λίτρων κινητήρας που εφοδιάζει το Discovery είναι 8κύλινδρος σε διάταξη V και αποδίδει 295 ίππους. Παρά το γεγονός ότι η Land Rover διαθέτει στην γκάμα της επίσης έναν 4,4 λίτρων κινητήρα (τον φοράει και η BMW Χ5) αυτός δεν είναι ο ίδιος. Οι επιδόσεις που προσδίδει αυτός ο κινητήρας στο αμάξωμα των 2.667 κιλών είναι πολύ καλές, ενώ ο συνδυασμός του με το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων κρίνεται ιδανικός για τον χαρακτήρα του όντας άμεσο και ομαλής λειτουργίας.

Εσωτερικό
Το Discovery 4,4 δεν διαφέρει καθόλου από το μικρότερο πετρελαιοκίνητο των 2,7 λίτρων, επιδεικνύοντας πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, πολυτέλεια και παρουσιάζοντας μεγάλους εσωτερικούς χώρους για έως και επτά επιβάτες με αποσκευές 338 λίτρων σε αυτή την περίπτωση.
Οδική συμπεριφορά
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πνευματική ανάρτηση που καθορίζει το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και βέβαια την σκληρότητα των αμορτισέρ, επιτυγχάνει την ανά περίσταση καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, κατόπιν επιλογής του οδηγού. Ετσι, σε ασφάλτινες διαδρομές το Discovery είναι ιδιαίτερα άνετο και αν του ζητηθεί και γρήγορο, με τις κλίσεις του σε δρόμο με στροφές να είναι μικρές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Με την κίνηση του σχετικού διακόπτη για την αερανάρηση στην πιο υψηλή θέση, αρχίζουν οι εκτός δρόμου περιπέτειες, με το Discovery να μην πτοείται από τίποτα. Η μόνιμη τετρακίνηση σε συνδυασμό με τον ροπάτο και ισχυρό κινητήρα των 4,4 λίτρων του επιτρέπουν να κινηθεί με ευκολία σε δύσβατα κομμάτια όπου ο μόνος περιορισμός αφορά ενδεχωμένος ως προς τις αυξημένες του διαστάσεις και βάρος.
Σύστημα τετρακίνησης
Το Discovery εφοδιάζεται με τρία διαφορικά και διαθέτει προγράμματα τετρακίνησης με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κατανομή της ροπής ανά άξονα από το αρχικά 50-50, ενώ διαθέτει και δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.