Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/3/2007
Πρώτη επαφή
Νέο 5θέσιο Citroen C4 Picasso
Ευρυχωρία επί 5
Διαβάστηκε από 2651 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/3/2007
To νέο 5θέσιο Citroen C4 Picasso προσφέρει τα καλύτερα επίπεδα άνεσης στην κατηγορία.
Χωρίς να χάνει ιδιαίτερα σε τομείς όπως η εσωτερική άνεση και η πρακτικότητα, το Citroen C4 Picasso προσφέρει άνετες μετακινήσεις αποκλειστικά για 5 επιβάτες, με περισσότερο στιλ από το μεγαλύτερο 7θέσιο μοντέλο.
Το νέο Citroen C4 Picasso των 5 θέσεων συμπληρώνει την γκάμα των πολυμορφικών της γαλλικής εταιρείας, όντας μακρύτερο κατά 120 χλστ. από το αειθαλές Xsara Picasso (θα συνεχίσει να διατίθεται έως το 2010) και κοντύτερο κατά 194 χλστ. από το 7θέσιο Grand C4 Picasso. Με το τελευταίο, το νέο μοντέλο μοιράζεται όλα τα μηχανικά και τεχνικά του στοιχεία, καθώς και το πρακτικό εσωτερικό. Αισθητικά ξεχωριστό Αρκετά σημαντικός ο αισθητικός τομέας για το νέο γαλλικό πολυχρηστικό, αφού η εξωτερική σχεδίαση του Citroen C4 Picasso κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις, σε ένα σχήμα λίγο πιο κόμπακτ, αλλά σαφώς πιο ελκυστικό από αυτό του 7θέσιου μοντέλου. Εδώ λοιπόν, πέρα από την επιβλητική μάσκα με το μεγάλο χρωμιωμένο λογότυπο της Citroen, την παράσταση κλέβει το πιο στρογγυλεμένο πίσω μέρος, το οποίο φιλοξενεί στα άκρα του μεγάλα και δυναμικά φωτιστικά. Στο πλάι τις εντυπώσεις κερδίζει η μικρή καμπύλη του αμαξώματος στο κάτω κομμάτι των πίσω παραθύρων, ενώ δε θα πρέπει να ξεχάσουμε και την παρουσία του ίδιου πανοραμικού εμπρόσθιου παρμπρίζ με αυτό του 7θέσιου μοντέλου.
Οδική συμπεριφορά - Κινητήρες
Ο οικογενειακός χαρακτήρας του Citroen C4 Picasso φαίνεται και από την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός στο δρόμο. Το αυτοκίνητο "φωνάζει" ότι θέλει και -κυρίως- ότι μπορεί να προσφέρει τα καλύτερα επίπεδα άνεσης στην κατηγορία, διακρινόμενο επιπλέον και στον τομέα της ποιότητας κύλισης. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς πάντως και ειδικά σε δρόμο με στροφές, κατά κύριο λόγο οι κλίσεις του αμαξώματος δε θα προδιαθέσουν τον οδηγό του αυτοκινήτου για γρήγορη οδήγηση. Στον τομέα των κινητήρων, υπάρχουν δύο μοτέρ βενζίνης 1,8 και 2,0 λτ. (127 & 143 PS), καθώς και δύο diesel 1,6 και 2,0 λτ. (110 & 138 PS), με ίδια κιβώτια με το 7θέσιο. Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του μοντέλου στη Χιρόνα της Ισπανίας, είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε μόνο το 2λιτρο diesel, το οποίο μας εξέπληξε με τα υψηλότατα αποθέματα ροπής του σε όλο το φάσμα των στροφών.
Εσωτερικό
Απόλυτα σύγχρονο και γεμάτο με τεχνολογικές καινοτομίες το εσωτερικό του C4 Picasso. Η εργονομία, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Citroen, όπου έχει ενσωματωθεί αυτός ο τύπος ταμπλό, βρίσκεται σε μέτρια επίπεδα, η ποιότητα, από την πλευρά της, όμως είναι αρκετά καλή.
Στην κανονική θέση των συρόμενων πίσω καθισμάτων, οι επιβάτες του 5θέσιου C4 Picasso έχουν στη διάθεσή τους πολύ χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους.

Επίπεδος και πλήρως εκμεταλλεύσιμος, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα από 500 έως 605 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω συρόμενων καθισμάτων.