Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/4/2011
TEST
Νέο Peugeot 508 1,6 THP
Lion King!
Διαβάστηκε από 47219 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/4/2011
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Στο πίσω μέρος, εντύπωση προκαλεί ο υπερυψωμένος όγκος του πορτ-μπαγκάζ. Η χρωμιωμένη οριζόντια λωρίδα και το χρωμιωμένο λογότυπο προσδίδουν πόντους πολυτέλειας. Το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ κρύβεται και πάλι στο "0" του "508" (ένθετη φωτογραφία).
Με τη μεσαία κατηγορία να έχει προχωρήσει από το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος και έχοντας πλέον να αντιμετωπίσει και το στενό μαρκάρισμα των Crossover, εκτός αυτό των MPV ή των SUV, κάθε νέο μοντέλο του είδους που παρουσιάζεται πρέπει να διαφέρει. Έτσι λοιπόν, κάποιοι επένδυσαν στη σχεδίαση και έδωσαν στα νέα τους μεσαία την εμφάνιση ενός 4πορτου κουπέ, ώστε να διαφοροποιηθούν. Κάποιοι άλλοι επένδυσαν στην "premium-οποίηση" των προτάσεών τους, προωθώντας την υψηλή ποιότητα και την προσοχή στην λεπτομέρεια. Η Peugeot επέλεξε από την πλευρά της να επενδύσει μεν στα δύο παραπάνω, αλλά κυρίως να δώσει στο νέο της μεσαίο σεντάν τη διαφορετικότητα στους χώρους. 
Υποδεχόμαστε λοιπόν το νέο 508, ένα από τα μεγαλύτερα 4θυρα μεσαία της εποχής, που εκτός του ότι αντικαθιστά το 407, έρχεται να ικανοποιήσει και τις χωροταξικές ανάγκες των πελατών της μεγάλης κατηγορίας. Και κάπως έτσι, εκτός του 407, το 508 αντικαθιστά και το μεγάλο Peugeot 607 που είναι αλήθεια ότι, στη 10ετή του πορεία, δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί τις γερμανικές προτάσεις της κατηγορίας.
Bigger is better!
Το νέο 508 είναι λοιπόν ένα από τα μεγαλύτερα μεσαία στην κατηγορία του και αυτό αντικατοπτρίζεται αφενός μεν στο μήκος του που φτάνει τα 4,79 μέτρα, πολύ περισσότερο δε στο μεταξόνιό του που εκτείνεται στα 2,82 μέτρα. Και το σημαντικότερο όλων είναι ότι, παρά τις αυξημένες του αυτές διαστάσεις, το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο κατά περίπου 40 κιλά, σε σχέση με το μικρότερο 407. 
Ένα ακόμη σημείο στο οποίο έδωσε η Peugeot μεγάλη σημασία είναι αυτό της αεροδυναμικής, αφού το λείο και με ομαλή κλίση προφίλ του 508 μειώνει σημαντικά τον συντελεστή αντίστασης (cd: από 0,25).
Γλυπτή σχεδίαση που ξεχωρίζει
Παρά όμως τις μεγάλες του διαστάσεις, το νέο Peugeot 508 δε δείχνει ογκώδες και σε αυτό συντελεί η σχεδίασή του. Αυτή, εφαρμόζει νέες για τη μάρκα γραμμές, με περισσότερο "σμιλευμένες" επιφάνειες από κάθε άλλη φορά, που δίνουν στο 508 μια αισθητική διαφορετικότητα, όχι άμεσα αποδεκτή από όλους. 
Επίσης, ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα μας αποκαλύπτεται η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των μελλοντικών προϊόντων της Peugeot και κυρίως, οι νέες γρίλιες της μάσκας και η "μύτη" του καπό που φιλοξενεί το νέο "λιοντάρι" με περισσότερο χρώμιο από κάθε άλλη φορά. Ένα ακόμη νέο στοιχείο αποτελεί η τοποθέτηση των εμπρόσθιων φωτιστικών σε ένα επίπεδο κάτω από το καπό, αλλά και οι πολύ μοντέρνοι προβολείς ομίχλης, που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας. 
Στο πίσω μέρος τώρα, όπως και μπροστά, τα φώτα είναι τοποθετημένα πιο χαμηλά από την πόρτα του πορτ-μπαγκάζ και παράλληλα φέρουν λαμπτήρες LED. Μαζί με τη χρωμιωμένη οριζόντια λωρίδα πάνω στην πόρτα, αλλά και το νέο λογότυπο (μεγαλύτερο σε όγκο και με περισσότερο χρώμιο), προβάλουν τον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
(+):  Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις / Αίσθηση κιβωτίου / Χώροι επιβατών / Ποιότητα / Οδική συμπεριφορά / Φρένα 
(-): Σχεδίαση που δεν είναι άμεσα αποδεκτή από όλους / Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ με κανονική ρεζέρβα 
Εξωτερικές διαστάσεις: Μήκος: 4.792 χλστ., πλάτος: 1.853 χλστ., ύψος: 1.456  χλστ. και μεταξόνιο: 2.817 χλστ.
Info Οι τιμές για το νέο Peugeot 508 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, όπως και τα επίπεδα εξοπλισμού. Αυτά θα τα γνωρίζουμε μετά το Πάσχα, αφού το επίσημο λανσάρισμα του αυτοκινήτου στη χώρα μας έχει οριστεί για τις αρχές Μαΐου.

 
 Νέο Peugeot 508 1,6 THP
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά