Τούρμπο ή ατμοσφαιρικό; Ευρωπαίος ή Ιάπωνας; Τελικά Skoda Yeti ή Nissan Qashqai;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τούρμπο ή ατμοσφαιρικό; Ευρωπαίος ή Ιάπωνας; Τελικά Skoda Yeti ή Nissan Qashqai;

(30/4/2010)

Πάλιωσε το Qashqai; Καμία σχέση! Μόλις ήρθε φρέσκο-φρέσκο, και αν θέλεις να ξέρεις είναι και πιο καινούργιο από το νέο SUV της Skoda. Γιατί η Nissan μόλις το ανανέωσε και το έριξε στη μάχη με το νέο αστέρι της κατηγορίας. Με τόσες διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα εσείς τι λέτε; Qashqai ή Yeti;

Τα δύο αυτοκίνητα θα έλεγε κανείς πως μοιάζουν με δύο σταγόνες νερό. Όχι σε εμφάνιση, αλλά σε «τοποθέτηση». SUV σε σχήμα, μικρότερα όμως από αυτά που ξέρουμε (RAV4) με μία μεγάλη τετρακίνητη και μία μικρή δικίνητη έκδοση.
Και μετά αρχίζουν οι διαφορές. Η πιο σημαντική στους κινητήρες. Τούρμπο για το Yeti, 1,2 και 1,8 και ατμοσφαιρικοί για το Nissan, 1,6 και 2,0. H πιο αδιάφορη ίσως διαφορά; Το ότι τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν (θεωρητικά) σε διαφορετικές κατηγορίες: μικρομεσαίο το Qashqai, SUV το Yeti.
&&&& &&&& Και όμως, ανάμεσα στα δύο υπάρχει το χάος. Το χάος που χωρίζει αυτούς που λατρεύουν το τούρμπο με αυτούς που το μισούν, και αυτούς που θαυμάζουν τους Ιάπωνες με αυτούς που αδιαφορούν. Τόσο ίδια, τόσο διαφορετικά.
&&&& &&&& Γιατί στην επιλογή ανάμεσα στα δύο, αν βγάλεις αυτά τα «υποκειμενικά» που συχνά συζητάμε εδώ στο «Non-Paper» υπάρχουν και οι αριθμοί. Το τούρμπο φυσικά τραβάει καλύτερα και έχει μεγαλύτερη ροπή. Τουλάχιστον όταν συγκρίνει το 1,2 του Yeti με το 1,6 του Qashqai. Αυτές είναι εξάλλου οι εκδόσεις που έχουν σήμερα «ψωμί».
&&&& &&&& Η «ατμόσφαιρα» από την άλλη έχει βαθύτερο «λαρύγγι» και σε προκαλεί για πιο σπορ οδήγηση, όμως τα αυτοκίνητα από κει και πέρα έχουν αντίστροφο χαρακτήρα. Το Qashqai είναι το περισσότερο SUV και το Skoda το πιο MPV. Γενικά το Nissan δείχνει «εργαλείο» ενώ το Yeti κάνει για άνεση και κίνηση στην άσφαλτο.

&&&& &&&& &&&& &&&& Και τώρα πάμε στο υποκειμενικό. Δε μπορεί να πει κανείς τίποτα για την αξιοπιστία της Skoda. Τουλάχιστον όχι για τα μετά το 1991 μοντέλα της. ¶ρα στο ντέρμπι της αξιοπιστίας πάμε μάλλον για το 1-1 με τη Nissan. Για κάποιους πάλι όχι. Το γιαπωνέζικο εκτός από «γιαπωνέζικο» δεν έχει και τούρμπο. Που αρκετοί θεωρούν πηγή προβλήματος.
&&&& &&&& ¶λλοι όμως όχι. Και πάνω σε αυτό βάζουν την ποιότητα κύλισης του «γερμανοτραφούς» Skoda και χτυπάνε τη Nissan κάτω από τη μέση. Πιο κυριλέ το Yeti. Είπαμε όμως πιο εργαλείο το Qashqai. ¶ρα;
&&&& &&&& Τι προτιμάτε; Τι λογαριάζετε πιο πολύ όταν συγκρίνετε τα δύο. Το τούρμπο, τη χώρα προέλευσης ή την ουσία; Και τι διαλέγετε; Nissan Qashqai ή Skoda Yeti; Τι τα ενώνει τελικά και τι τα χωρίζει;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL