Το εμπορικό του λανσάρισμα αναμένεται μέσα στο 2018.

Στο πίσω μέρος την προσοχή τραβάει το σύστημα διπλής απόληξης εξάτμισης.

To νέο VW Touareg;

3.938 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2017)

Στο φως ήρθαν κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου Touareg λίγο πριν κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην Έκθεση του Los Angeles. Πότε θα πρέπει να το περιμένουμε; Δείτε το.

Kατασκοπευτικές φωτογραφίες του επόμενης γενιάς Volkswagen Touareg ήρθαν στο φως της δημοσιότητας στην Κίνα χωρίς ίχνος καμουφλάζ λίγο πριν την αναμενόμενη επίσημη παρουσίαση του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles, την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου.

Το νέο Toureg σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, θα βασίζεται στην MLB Εvo πλατφόρμα του ομίλου όπως και τα Audi Q7 και Porsche Cayenne αλλά λόγω της ευρύτερης χρήσης αλουμινίου, αναμένεται να είναι πιο ελαφρύ από το τωρινό μοντέλο΄.

Στην εξωτερική του σχεδίαση, το Touareg φέρει πολλές ομοιότητες με το πρωτότυπο T-Prime που παρουσιάστηκε στο περασμένο σαλόνι αυτοκινήτου στο Πεκίνο το 2016. Σημείο αναφοράς αποτελούν η τεράστια και με πολύ χρώμιο γρίλια στην μάσκα, η οποία εφάπτεται με τα φανάρια και τονίζει τον macho χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και τα LED φώτα ημέρας σε σχήμα C -χαμηλά και στην άκρη του προφυλακτήρα- που δίνουν ένα high-tech τόνο στο αμάξωμα. 
 
Στο πίσω μέρος την προσοχή τραβάει το σύστημα διπλής απόληξης εξάτμισης, αλλά και τα όμορφα σχεδιασμένα φώτα, που βρίσκονται στο καμπυλωτό αμάξωμα, θυμίζοντας κάτι από Porsche Macan.

Σχετικά με τη γκάμα των κινητήρων το VW Touareg, θα αποτελείται με τους ίδιους δύο κινητήρες που συναντάμε στο Audi Q7, δηλαδή τον 3λιτρο TFSI των 333 ίππων και τον 3.0 TDI των 272 ίππων ενώ λέγεται ότι το σύστημα τετρακίνησης θα προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις. Έπειτα θα παρουσιαστεί μια ultra έκδοση με 218 άλογα και κατανάλωση στα 5,5 λτ./100 χλμ. κατανάλωση, ενώ μελλοντικά θα παρουσιαστεί και η υβριδική εκδοχή του η οποία θα αποτελείται από ένα 2λιτρο TSI απόδοσης 248 και έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων και 349 Nm ροπής. Η συνδυαστική ιπποδύναμη λέγεται ότι θα ανέρχεται στα 375 και η ροπή θα αγγίζει τα 700 Nm (!), ενώ η μέση κατανάλωση θα ανέρχεται στα 2,7 λτ./100 χλμ. Όσο για τις επιδόσεις; Υπολογίστε 6,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, και 50 χλμ. αυτονομίας με τις μπαταρίες.

Το εμπορικό του λανσάρισμα αναμένεται μέσα στο 2018.

Hyundai
4green