Η Τοyota ελπίζει να αντλήσει ακόμα περισσότερες πωλήσεις.

Συνεχίζει το Τοyota Aygo

4.304 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2020)

Την ώρα που άλλες εταιρείες αποχωρούν από την μίνι κατηγορία, η Toyota όχι μόνο παραμένει αλλά ετοιμάζει και την επόμενη γενιά του Αygo.


Μπορεί το PSA Groupe να έχει ξεκαθαρίσει πως δεν σκοπεύει να φέρει κάποιον διάδοχο στα Peugeot 108 και Citroen C1, ωστόσο η Τοyota αναφέρει πως το ιαπωνικό αδερφάκι τους, το Aygo (κατασκευάζονται μαζί στο Κοlin της Τσεχίας), θα λάβει σίγουρα καινούρια γενιά παρά τους όποιους προβληματισμούς που υπάρχουν για την πορεία της μίνι κατηγορίας.

Η Τοyota βλέπει ότι οι περισσότερες εταιρείες ετοιμάζονται να αποχωρίσουν από την κατηγορία του Aygo και ελπίζει να αντλήσει ακόμα περισσότερες πωλήσεις. Πολύ αναλυτικός σχετικά με το πώς διαμορφώνεται η κατάσταση ήταν ο αντιπρόεδρος της Τοyota Εurope Μatt Harrison με τον ίδιο να δηλώνει: «To τωρινό Aygo μας αποφέρει κέρδος, πουλάμε 100.000 τον χρόνο και προσφέρει περισσότερα από όσα ζητάει. Καταλαβαίνω ότι κάποιες εταιρείες δυσκολεύονται να αποκομίσουν κέρδος από την μίνι κατηγορία αλλά για εμάς πιστεύω είναι ευκαιρία να κάνουμε ένα βήμα παραπέρα».

Ο ίδιος συνέχισε αναφερόμενος στο αν και κατά πόσο πρέπει μοντέλα σαν το Aygo να γίνουν ηλεκτρικά λέγοντας: «H υβριδική γκάμα μας είναι αρκετή μέχρι το 2021. Πολλές εταιρείες βιάζονται γιατί δεν έχουν υβριδικά και θα έχουν πρόστιμα. Πρέπει να περιμένουμε μέχρι να ωριμάσουν οι τεχνολογίες και να δούμε προς τα πού στρέφεται η ζήτηση των πελατών. Τα μίνι αυτοκίνητα πρέπει να είναι κερδοφόρα. Δεν βλέπουμε πώς μπορεί να γίνει αυτό με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο γιατί η τιμή ανεβαίνει στα ύψη πάνω ακόμα και από την κατηγορία B».

H Toyota πάντως φαίνεται πως αναπτύσσει το επόμενο Aygo με την δυνατότητα να λάβει ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, ώστε να είναι έτοιμη για όλα τα ενδεχόμενα. Έτσι και αλλιώς η επόμενη γενιά δεν αναμένεται πριν από το 2021 ή το 2022.
 

SPRING SEAT
OPEL