Ποια είναι η «πολυτιμότερη» μάρκα στον κόσμο;

5.984 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2019)

Aυτή είναι η μάρκα που πήρε την πρώτη θέση στην αξιολόγηση της BrandZ για 12η φορά τα τελευταία 14 χρόνια. Ποιες εταιρείες αυτοκινήτων βρέθηκαν στο Τοp 10;

Toν τίτλο της εταιρείας κατασκευής αυτοκινήτων με την μεγαλύτερη αξία διατήρησε η Toyota για μια ακόμη χρονιά στην αξιολόγηση της BrandZ για τις «100 πιο πολύτιμες φίρμες». Αξίζει να σημειώσουμε πως η ιαπωνική μάρκα έχει λάβει την πρώτη θέση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας τις 12 από 14 χρονιές που έχει διεξαχθεί η έρευνα, ενώ το 2010 και το 2012 που έχασε την πρωτιά, κατετάγη δεύτερη.

 
Φέτος, οι μόνες άλλες εταιρείες αυτοκινήτων που μπήκαν μέσα στην πρώτη 100άδα ήταν η Mercedes και η BMW. Ηοnda και Ford, αν και πέρυσι ήταν μέσα στις πρώτες 100, φέτος δεν τα κατάφεραν, ωστόσο βρίσκονται μέσα στην πρώτη 5άδα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας ακολουθούμενες κατά σειρά από την Nissan, την Tesla, την Audi, την VW και την Porsche. Αξίζει να σημειωθεί πως η VW ήταν η μόνη εταιρεία που βελτίωσε την αξιολόγησή της κατά 12% (όλες οι άλλες είχαν μειωμένο ποσοστό), ενώ η Porsche μπήκε φέτος στην 10άδα, αφήνοντας έξω την Suzuki.

Για να αξιολογήσει τις εταιρείες, η BrandZ λαμβάνει υπόψη της κεφαλαιοποίηση της αγοράς σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία όπως τα κέρδη, τον ενθουσιασμό των μετόχων και την άποψη των καταναλωτών για τις εταιρείες αυτές. Ο επικεφαλής της Έρευνας αποκάλυψε και τον λόγο που οι εταιρείες αυτοκινήτων δεν μπορούν να ανέβουν πιο ψηλά στην γενική κατάταξη: «Oι μάρκες αυτοκινήτων δεν τα πηγαίνουν καλά στην αξιολόγηση για την αγάπη από τους καταναλωτές. Πιστεύω πως ο κόσμος δεν αγαπάει τα αυτοκίνητα όπως παλιά». Πρώτη στην αξιολόγηση αυτή ήταν η Τοyota, ενώ δεύτερη κατετάγη η Audi.

Στην γενική κατάταξη, κατά σειρά η πρώτη πεντάδα αποτελείται από την Amazon με αξία 315 δις δολάρια, την Apple (309,527 δις), την Google (307 δις), την Microsoft (251,244 δις) και την Visa (177,918 δις).
 

Hyundai
4green