Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τι καίει λιγότερο; Μικρό «πιεσμένο» ή μεγάλο & «άνετο» μοτέρ;
Διαβάστηκε από 48352 αναγνώστες

Ποιο νομίζεις πως καίει λιγότερο; Μικρό μοτέρ που «πιέζεται» ή μεγαλύτερο που είναι «άνετο»; Ποιο νομίζεις πως καίει λιγότερο; Μικρό μοτέρ που «πιέζεται» ή μεγαλύτερο που είναι «άνετο»;

Μικρό = πιεσμένο. Ναι καλά!

Υπάρχει σαφής εικόνα άραγε για το τι καίει κάθε αυτοκίνητο; Οι κατασκευαστές τοσα χρόνια ανακοίνωναν καταναλώσεις αλλά αυτές οι μετρήσεις γίνονταν με συγκεκριμένο τρόπο και σε ελεγχόμενο περιβάλλον που τις κάνουν να απέχουν από την πράξη. Βέβαια, τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές άρχισαν το χορό της αποκάλυψης των καταναλώσεων σε πραγματικές συνθήκες, όμως και πάλι υπάρχει απόκλήση, απλά είναι πλέον μικρότερη. Όταν λοιπόν διαλέγετε κινητήρα, φοβάστε πως ένας μικρός θα πιέζεται και θα καίει παραπάνω από έναν μεγαλύτερο που θα είναι «άνετος»;

Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να προκύψει μία κατανάλωση που να είναι σίγουρο και εγγυημένο ότι θα την πετύχει και όποιος αγοράσει και χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Γιατί το πόσο καίει εξαρτάται από τις οδηγικές συνθήκες και ακόμη περισσότερο από τις οδηγικές συνήθειες. Είναι πολύ συνηθισμένο ένα αυτοκίνητο που το μοιράζονται δύο οδηγοί να καίει σημαντικά διαφορετικά από τον έναν στον άλλο.
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...