ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Θες Ford; Μόνο SUV αλλά SUV που στρίβει κιόλας! Γιατί;
Δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα άρα δεν θες συχνή αλλαγή λαδιών; Λάθος!
Συμφέρει να πας εσύ τα ανταλλακτικά στο συνεργείο ή μήπως όχι;
Πρόσθετα καυσίμου. Ποια βάζεις και πόσο καλή δουλειά κάνουν;
Η σημερινή επιτυχία της Citroen δε οφείλεται μόνο στην ανάρτησή της
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Έχουμε σήμερα μάστορες για τα ηλεκτρικά;
Διαβάστηκε από 23125 αναγνώστες

Αν στα επόμενα δέκα χρόνια οι δρόμοι αρχίζουν να γεμίζουν με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ποιος θα τα φτιάχνει όταν χαλάνε ή θέλουν σέρβις; Γιατί οι μηχανικοί που έχουν εμπειρία στα συμβατικά θέλουν εκπαίδευση από το μηδέν. Άρα ποιος θα τα φτιάχνει; Αν στα επόμενα δέκα χρόνια οι δρόμοι αρχίζουν να γεμίζουν με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ποιος θα τα φτιάχνει όταν χαλάνε ή θέλουν σέρβις; Γιατί οι μηχανικοί που έχουν εμπειρία στα συμβατικά θέλουν εκπαίδευση από το μηδέν. Άρα ποιος θα τα φτιάχνει;

Πήραμε ηλεκτρικά! Ποιος θα τα φτιάχνει;

Αυτοκίνητο το ένα αυτοκίνητο και το άλλο. Σωστά; Ναι, στα μάτια των περισσότερων ένα όχημα με τέσσερις πόρτες, τιμόνι και τέσσερις ρόδες, είναι αυτοκίνητο, είτε είναι βενζινοκίνητο, ντίζελ, υβριδικό ή ηλεκτρικό. Και φυσικά ότι έχει να κάνει με τις πόρτες και τις ρόδες, μπορούν να το επισκευάσουν όλοι οι μηχανικοί.

Σωστά. Το να αλλάξεις τακάκια στα φρένα, να κάνεις μια ευθυγράμμιση, ή να αλλάξεις φούσκες ημιαξονίων, αμορτισέρ και να αντικαταστήσεις τα «σινεμπλόκ» (παρεμβύσματα), είναι εργασίες που οι μηχανικοί κάνουν καθημερινά, έχουν τεράστια εμπειρία, και με λίγη εκπαίδευση μπορούν να μεταφέρουν από τη μία μάρκα στην άλλη χωρίς πρόβλημα. Δεν είναι τυχαίο που μέσα σε λίγα χρόνια εργασίας, οι μηχανικοί στα συνεργεία μπορούν να επισκευάσουν ένα σωρό μάρκες και μοντέλα αυτοκινήτων, μπορούν να διαγνώσουν προβλήματα και να προτείνουν επισκευές.

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...