Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Σας λείπει η Zastava;
Διαβάστηκε από 10935 αναγνώστες

Με προίκα από τη Fiat, η Zastava είχε κερδίσει κοινό και είχε αγαπηθεί ιδιαίτερα στην Ελλάδα κυρίως τις δεκαετίες του ΄80 και του ΄90. Εσάς, σας λείπει; Τι έγινε και η Zastava χάθηκε από τον αυτοκινητικό χάρτη; Σας λείπει; Με προίκα από τη Fiat, η Zastava είχε κερδίσει κοινό και είχε αγαπηθεί ιδιαίτερα στην Ελλάδα κυρίως τις δεκαετίες του ΄80 και του ΄90. Εσάς, σας λείπει;

Φθηνά & «σκυλιά» τα Zastava! Λείπουν εταιρείες σαν και αυτή σήμερα;

Η Zastava ήταν η πλέον γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία της πρώην Γιουγκοσλαβίας (και μετέπειτα της Σερβίας). Κατασκεύαζε οχήματα από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα, ωστόσο πιο γνωστή έγινε από τη δεκαετία του ΄50 και μετέπειτα, όταν και σε συνεργασία με τη Fiat, κατασκεύαζε μοντέλα της ιταλικής μάρκας στο εργοστάσιό της.

Στην Ελλάδα, η Zastava αγαπήθηκε ιδιαίτερα τη δεκαετία του ΄80 και κέρδισε αρκετό κοινό με μοντέλα όπως το Zastava 1100 (βασισμένο στο Fiat 128), αλλά και το Yugo.

Το Yugo μάλιστα, δεν ήταν δημοφιλές μόνο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, αλλά ήταν και το μοναδικό μοντέλο της μάρκας που εξήχθη και στις Η.Π.Α., πουλώντας μάλιστα 142.000 αυτοκίνητα σε 7 χρόνια.

Τη δημοφιλία της η Zastava, όπως και αντίστοιχες μάρκες της εποχής (π.χ. Lada), τις οφείλει στο ότι είχε φθηνά αυτοκίνητα, με πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης και αρκετή αξιοπιστία. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι πολλά Yugo μπορεί κανείς να τα δει ακόμη και σήμερα στη Σερβία, παρότι έχουν περάσει 30-40 χρόνια από το έτος της κατασκευής τους.
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...