Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ηλεκτρικά με πολλά άλογα που έχουν... ψιλά γράμματα
Διαβάστηκε από 3086 αναγνώστες

Ηλεκτρικά με βαρβάτη ιπποδύναμη για λίγη ώρα; Συνήθως με την επιλογή ειδικού προγράμματος για λίγα δευτερόλεπτα μεγιστοποιείται η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, περίπου όπως το overboost στα turbo με «κανονικό» μοτέρ βενζίνης. Ηλεκτρικά με βαρβάτη ιπποδύναμη για λίγη ώρα; Συνήθως με την επιλογή ειδικού προγράμματος για λίγα δευτερόλεπτα μεγιστοποιείται η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, περίπου όπως το overboost στα turbo με «κανονικό» μοτέρ βενζίνης. Αφορμή στάθηκε η ιπποδύναμη του Audi RS e-tron GT και της Porsche Τaycan 4S, που πρόσφατα δοκιμάσαμε. Δίπλα στα 646 άλογα του πρώτα και τα 571 της δεύτερης υπήρχε ο γνωστός αστερίσκος που παραπέμπει σε… ψιλά γράμματα. Οι ιπποδυνάμεις αυτές αποδίδονται μετά από ένα boost μερικών δευτερολέπτων. Οι άδειες των μοντέλων όμως γράφουν τις στάνταρ ιπποδυνάμεις: 440 kW ή 598 άλογα για το Audi και 390 kW ή 530 άλογα για την Porsche.
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...