Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Audi RS e-tron GT Vs Porsche Taycan 4S: Ηλεκτροσόκ από 1.217 άλογα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Audi RS e-tron GT Vs Porsche Taycan 4S: Ηλεκτροσόκ από 1.217 άλογα

43.452 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2023)

Και εκεί που όλα κυλούν αθόρυβα και για πολλούς ανιαρά στον πλανήτη «ηλεκτροκίνηση», έρχονται τα Audi RS e-tron GT και η πρώτου βαθμού συγγενής του Porsche Taycan 4S να σε κεραυνοβολήσουν για να αρχίσεις να βλέπεις ηλεκτρικά όνειρα!

Φάτε μάτια ψάρια και 1.217 ηλεκτρικά άλογα!

Υπάρχει και αυτή η ηλεκτροκίνηση, που δεν έχει καμία σχέση με την «ψυχρή» και για πολλούς ανιαρή λογική των καθημερινών ηλεκτρικών, που -κακά τα ψέματα- είναι αυτοκίνητα «σκοπού». Ηλεκτροκίνηση με εκατοντάδες άλογα, κτηνώδη ροπή και απίθανες επιδόσεις για οχήματα με εξωτικό design και τεχνολογίες διαστημοπλοίου.

Μια «ξεχωριστή» ηλεκτροκίνηση, που όπως και στην αντίστοιχη περίπτωση των σπορ βενζινοκίνητων κατασκευών, κοστίζει πολλά, αφορά λίγους, αλλά κάνει τους car lovers να ονειρεύονται και να θέλουν να μάθουν για δύο μεγάλα, πολυτελή, τετράπορτα σπορ ηλεκτρικά: To νέο Audi RS e-tron GT, το ισχυρότερο μοντέλο Audi RS που έγινε ποτέ, και την Taycan 4S, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της θρυλικής Porsche.

Και να ξέρεις αναγνώστη, στην ουσία μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο μιας και κάτω από τα εντελώς διαφορετικά, αλλά εξ’ ίσου σαγηνευτικά αμαξώματα, βρίσκεις ίδιες μπαταρίες, ίδιους ηλεκτροκινητήρες, ίδια αρχιτεκτονική. Η κάθε συνταγή είναι διαφορετικά εκτελεσμένη. Δες το σαν δύο δρόμους προς τον ίδιο προορισμό: Tη συσχέτιση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου με τη σπορ οδήγηση και την αντίστοιχη αίσθηση. Γίνεται; Για να δούμε!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
NEXEN NFERA PRIMUS