Η απουσία της τετρακίνησης βοηθά την BMW X1 να μειώσει και την κατανάλωση καυσίμου.

Η νέα BMW X1 δεν είναι μόνο το πρώτο μικρομεσαίο SUV της BMW, αλλά και το πρώτο με κίνηση πίσω, παραμένοντας πιστό στις αξίες της πισωκίνησης της μάρκας.

Πιο πρόσφατη προσθήκη η πιο προσιτή έκδοση με τον 1,6 turbo 143 ίππων, που φέρνει και το πρώτο SUV BMW με κινητήρα κάτω από 2,0 λίτρα.

BMW X1: Η πίσω κίνηση και στα SUV

30.909 Επισκέψεις στο άρθρο

Η BMW X1 από το καλοκαίρι το 2010 έρχεται σε αποκλειστικά πισωκίνητη έκδοση εκτός από τις τετρακίνητες επιλογές της γκάμας (xDrive), όντας έτσι το πρώτο πισωκίνητο μικρομεσαίο SUV στην ιστορία. Με τον τρόπο αυτό, η X1 παραμένει πιστή στην πισωκίνητη φιλοσοφία της BMW, ενώ παράλληλα, η απουσία της τετρακίνησης τη βοηθά να μειώσει και την κατανάλωση καυσίμου. Ένα ακόμη μοναδικό στοιχείο της X1, αποτελεί το γεγονός ότι είναι και το πρώτο SUV της BMW με κινητήρα κάτω από 2,0 λίτρα, αφού από την περασμένη χρονιά στη γκάμα υπάρχει και η αρχική πισωκίνητη έκδοση sDrive16i. Η έκδοση αυτή, φέρει 1,6 turbo κινητήρα 143 ίππων, έχει πολύ καλές επιδόσεις, ενώ και η τιμή της βρίσκεται στα 27.270 ευρώ με απόσυρση, όντας έτσι η πιο προσιτή επιλογή στη γκάμα. 

H BMW πρωτοπόρος στην κατηγορία
Στην κατηγορία των SUV, η BMW έχει γράψει τη δική της ιστορία από το 1999, όταν το λανσάρισμα της X5 ήρθε για να μας αναγγείλει το πρώτο premium παράδειγμα του είδους, από μια εταιρεία μάλιστα που λίγοι περίμεναν εμπλοκή της στην κατηγορία. Λίγα χρόνια αργότερα, στα τέλη του 2009, η BMW λανσάρει τη νέα X1 και ενισχύει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στα SUV, φέρνοντάς μας το πρώτο προσιτό παράδειγμα του είδους. 
Με μήκος στα 4,457 μέτρα, η X1 είναι 100 περίπου χιλιοστά μικρότερη από τη BMW X3 1ης γενιάς και 200 χιλιοστά από την X3 2ης γενιάς, χωρίς να φείδεται πολυτέλειας, πρακτικότητας και φυσικά, ασφάλειας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center