Tα diesel μοντέλα προσφέρουν οικονομία και από γκάζια τίποτα; Δείτε 7 μοντέλα και αλλάξτε γνώμη.

Σε ένα δρόμο με στροφές, το TT θα στρίψει γρήγορα, με απόλυτη ασφάλεια και κυρίως, πιο άμεσα από ποτέ.

Το Focus ST διατίθεται πλέον και με 2λιτρο turbodiesel κινητήρα 185 ίππων με 400 Nm ροπής, αλλά κυρίως με κατανάλωση μόλις 4,2 λτ./100 χλμ. και 110 γρ. CO2/χλμ.

Η κορυφαία diesel έκδοση του Kia Cee΄d προσφέρει αξιοσημείωτες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Η Mercedes CLA σε σαγηνεύει αρχικά με την σχεδίασή της, όμως όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι της σε γοητεύει και η σπορτίφ οδική της συμπεριφορά.

Η οδική συμπεριφορά του Astra 1,6 CDTi εστιάζει κυρίως στην άνεση και την ασφαλή μεταφορά των επιβατών.

Το πλαίσιο και το ηλεκτρονικό μπλοκέ (XDS+) του Leon, επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί ταχύτατα σε κάθε είδους καμπή χωρίς «δράματα».

To Golf GTD είναι αυτό ακριβώς που αποκαλύπτει το όνομά του. Ένα Gran Tourismo Diesel.

Diesel μοντέλα με γκάζια

31.546 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2015)

Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν συνδεθεί περισσότερο με την οικονομία καυσίμου, παρά με τις εκρηκτικές επιδόσεις που συνήθως ορίζουν ένα σπορ αυτοκίνητο. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις και που το diesel είναι σπορ μιας και μπορεί να σου χαρίσει στιγμές οδηγικής απόλαυσης.

Η οδηγική απόλαυση έχει συνδεθεί με κάποια συγκεκριμένα στάνταρ, όπως τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς προκειμένου τα παιχνίδια με την ουρά να είναι μεγαλοπρεπέστερα, τη σφιχτή ανάρτηση που δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει κλίσεις ακόμη και μετά από μεγάλη πίεση, το άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι και φυσικά έναν πανίσχυρο κινητήρα ο οποίος επιβάλλεται να κολλάει την πλάτη σου στο κάθισμα με κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ και να σε συνεπαίρνει με τις επιδόσεις και ήχο του. 

Τα παραπάνω οδηγικά χαρακτηριστικά είναι αυτά που χαρίζουν φαρδιά-πλατιά χαμόγελα στον οδηγό, σε ωθούν να ανεβάσεις ρυθμούς και στην ουσία χαρακτηρίζουν ένα μοντέλο σπορ. Όμως και όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν κάποιον απαράβατο κανόνα, αφού σπορ αίσθηση μπορείς να νιώσεις και από ένα μοντέλο με μικρότερη ιπποδύναμη, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, ή ακόμη και με έναν πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό του. Γιατί, κακά τα ψέματα, τα diesel αυτοκίνητα έχουν συνδεθεί περισσότερο με την οικονομία καυσίμου και λιγότερο με την οδηγική απόλαυση που μπορούν να σου προσφέρουν. Όμως, οι κανόνες είναι για να «σπάνε». 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green