2 φωτογραφίες »

Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων διαθέτει μακριά κλιμάκωση για να ωφελήσει την κατανάλωση, συμβάλλοντας παράλληλα και στην παροχή σβέλτων επιδόσεων.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ικανός και εξαιρετικά πολιτισμένος συνδυασμός

103.710 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2013)

Ο βενζινοκινητήρας της αρχικής CLA 180, μας είναι ήδη γνωστός από τις νέες γενιές των Mercedes 
A-Class και τη B-Class. Είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, με χωρητικότητα 1.595 κ.εκ., άμεσο ψεκασμό και turbo, ενώ διαθέτει ονομαστική απόδοση 122 ίππων στις 5.000 στροφές και μέγιστη ροπή 200 Nm, όλα διαθέσιμα μόλις από τις 1.250 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός ξεχωρίζει για τη «βελούδινη» λειτουργία του, το τράβηγμά του από χαμηλά χωρίς το παραδοσιακό lag των turbo, αλλά και τις περιορισμένες απαιτήσεις του σε καύσιμο με βάση τα χαρακτηριστικά του. Στο κομμάτι των επιδόσεων, οι μετρήσεις μας έδειξαν ένα πολύ γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα (8,8 δλ.) και οι ρεπρίζ είναι μεν αρκετά σβέλτες, όχι όμως τόσο γρήγορες όσο αυτές των επιταχύνσεων από στάση. Αυτό οφείλεται κυρίως στις μακριές σχέσεις του κιβωτίου 6 ταχυτήτων με την πολύ καλή αίσθηση κατά τις αλλαγές των σχέσεων, κάτι που βέβαια συμβάλλει μαζί και με το στάνταρ σύστημα Eco Start&Stop του κινητήρα (παραδίδει μαθήματα λειτουργίας) στη μείωση της μέσης κατανάλωσης μόλις στα 5,4 λτ./100 χλμ. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
KIA