H Μercedes CLA εντυπωσιάζει με τη σχεδίασή της.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H Μercedes CLA εντυπωσιάζει με τη σχεδίασή της.

Δοκιμή: Mercedes CLA 180

103.527 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2013)

Ένας θρύλος λέει ότι, όποιος βρει τη βάση του ουράνιου τόξου, ένας μεγάλος θησαυρός τον περιμένει… Για τη Mercedes, ο θησαυρός αυτός βρέθηκε! Και ακούει στο όνομα «CLA»!

Η Mercedes γράφει για μια ακόμη φορά ιστορία, λανσάροντας το πρώτο μικρομεσαίο (ή compact) κουπέ της αυτοκίνησης. Και μάλιστα, όπως ακριβώς είχε συμβεί πριν από 10 περίπου χρόνια με τη CLS, το κάνει με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο: Υποδεχόμαστε λοιπόν στην Ελληνική αγορά τη νέα CLA, ένα από τα πλέον μοναδικά σε σχεδίαση αυτοκίνητα των τελευταίων δεκαετιών, το οποίο δεν μένει μόνο στο… περιτύλιγμα, αλλά προβάλλει σε κάθε πτυχή της υπόστασής του την τεχνολογική πρωτοπορία της γερμανικής μάρκας.
Πρωτοποριακή σχεδίαση 4θυρου κουπέ
Προτού μιλήσουμε για τη σχεδίαση της νέας CLA, θα πρέπει να επιβραβεύσουμε την τόλμη των ιθυνόντων της Mercedes, οι οποίοι έδωσαν το «πράσινο φως» για μπει στην παραγωγή ένα τόσο μοναδικό σχήμα, όσο αυτό της CLA. Σύμφωνοι, η μαγιά υπήρχε (σ.σ. η νέα A-Class), ωστόσο στην περίπτωση της κουπέ «αδελφής» της κανείς δεν μπορεί να πει ότι πρόκειται απλώς για μια A-Class με εντυπωσιακή ουρά. 
Μάλιστα, ακόμη και στο εμπρόσθιο τμήμα της όπου οφείλει να ακολουθήσει τη γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Mercedes, η CLA διαφοροποιείται από την A-Class, με τα μεγαλύτερα και περισσότερο στρογγυλεμένα φωτιστικά της, τον σημαντικά μακρύτερο πρόβολο με τον αλλαγμένο προφυλακτήρα, αλλά και τις έντονες νευρώσεις του καπό που καταλήγουν πάνω στην ανανεωμένη μάσκα. Από εκεί και πίσω, το αμάξωμα της CLA ακολουθεί ρευστές γραμμές, με χαμηλή σε ύψος οροφή που τονίζει τον κουπέ της χαρακτήρα, αλλά και τρεις «μυώδεις» νευρώσεις στα πλαϊνά που εντείνουν το δυναμισμό του σχήματος. Στο πίσω τμήμα, η οροφή πέφτει πάνω στο υπερυψωμένο καπό, το παρμπρίζ διαθέτει μικρές διαστάσεις, ενώ τα φωτιστικά σώματα ακολουθούν τις γενικότερες ρευστές γραμμές του αμαξώματος. Το τελικό αποτέλεσμα συνθέτει ένα άκρως εντυπωσιακό και σπορτίφ αισθητικό σύνολο, που τραβάει τα βλέμματα των εξωτερικών παρατηρητών σαν μαγνήτης και επιτρέπει στον οδηγό της CLA να νιώσει σαν.. βασιλιάς!
Ρεκόρ αεροδυναμικής
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία της υπόστασης της νέας CLA, είναι το ρεκόρ στην αεροδυναμική του αμαξώματος που έχουν επιτύχει η Mercedes και οι τεχνικοί της. Ύστερα λοιπόν από συγκεκριμένες επεμβάσεις στο αμάξωμα, όπως την ομαλή κλίση των εμπρόσθιων κολόνων, το ειδικό σχήμα των πλαϊνών καθρεπτών αλλά και τα σπόιλερ που διατρέχουν το αμάξωμα, η νέα Mercedes CLA επιτυγχάνει ένα ιδιαίτερα χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (cd: 0,23). 
Ανάλογες επεμβάσεις έχουν γίνει και κάτω από το δάπεδο, ώστε να διευκολυνθεί η ροή του αέρα, ενώ σημαντικό ρόλο στην αεροδυναμική παίζουν και οι τροχοί χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης με αντίστοιχης φιλοσοφίας ζάντες αλουμινίου. 
Στην πράξη, η κορυφαία αεροδυναμική της CLA έχει ωφελήσει λιγότερο ή περισσότερο μια σειρά από τομείς του αυτοκινήτου, όπως είναι η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων, οι επιδόσεις και η αεροακουστική.

Κορυφαία αεροδυναμική επίδοση για το αμάξωμα της CLA, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να πέφτει στο 0,23 και να δημιουργεί ρεκόρ για αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

Κορυφαία αεροδυναμική επίδοση για το αμάξωμα της CLA, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να πέφτει στο 0,23 και να δημιουργεί ρεκόρ για αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto