Το νέο Audi A8 χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κύκλωμα 48V και το οποίο δίνει τη δυνατότητα για χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, το Α8 μπορεί σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα να σβήνει εντελώς τον κινητήρα και έως 40 δλ. να κινείται με μηδενική κατανάλωση και ρύπους!

Ο 3λιτρος V6 turbodiesel χρησιμοποιεί ενεργές βάσεις κινητήρα, που εξαφανίζουν με μαγικό τρόπο τον όποιο κραδασμό.

Κινητήρας: Μεταξένιος, δυνατός και οικονομικός

19.063 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2018)

Το Audi A8 της δοκιμής ήταν αυτό με τον 3λιτρο V6 turbodiesel κινητήρα, που έχει αναβαθμιστεί συνολικά για να αποδώσει ούτε λίγο ούτε πολύ 286 άλογα, αλλά κυρίως 600 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.250-3.250 σ.α.λ.. Με τέτοιο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας η πράξη είναι όσο καλή μπορεί να φανταστεί κανείς. Και ακόμα καλύτερη μιας και ο κινητήρας χρησιμοποιεί ενεργές βάσεις κινητήρα, που εξαφανίζουν με μαγικό τρόπο τον κραδασμό. Παράλληλα, ο V6 περιστρέφεται αβίαστα και προσδίδει ένα ευχάριστα ζωηρό ρυθμό στη γερμανική λιμουζίνα παρά τα 2.000+ κιλά της. Έτσι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,3 δλ, τα 60-100 και τα 80-120 σε 3,6 και 4,3 δλ. (με kickdown), ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 250 χλμ./ώρα.

Καλά είναι τα νέα και από τον τομέα της κατανάλωσης παρά την παρουσία στάνταρ τετρακίνησης quattro και αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Το μυστικό κρύβεται στο 48V ηλεκτρικό κύκλωμα, που χρησιμοποιεί το νέο A8 και το οποίο δίνει τη δυνατότητα για χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας: Μέχρι τώρα γνωρίζαμε τη λειτουργία coasting σε μοντέλα τoυ ομίλου VW, όπου όταν ο οδηγός άφηνε εντελώς το πόδι από το γκάζι υπήρχε ουσιαστικά απεμπλοκή του κινητήρα από την αυτόματη μετάδοση προς χάρη της οικονομίας (κίνηση με νεκρά σχέση ουσιαστικά μέχρι να ξαναπατήσεις το γκάζι). Πλέον το Α8 μπορεί σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα να σβήνει εντελώς τον κινητήρα και έως 40 δλ. να κινείται με μηδενική κατανάλωση και ρύπους μέχρι να ξαναπατηθεί το γκάζι, όπου ο κινητήρας επαναλειτουργεί. Το πράγμα δουλεύει, αν και επιλεκτικά και σαν αποτέλεσμα έρχεται η μέση κατανάλωση των 9,1 λτ./100 χλμ.. Τα 145 γρ./χλμ. είναι μια εξαιρετική τιμή ρύπων για τη κατηγορία, ωστόσο είναι πάνω από το όριο για την καθημερινή ελεύθερη κίνηση στον «πράσινο» δακτύλιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen